نمایش 1–16 از 134 نتیجه

خرید آنلاین شلوار جین زنانه ذغالی مشکی آبی تیره، یخی

فکر نمی کنم انسانی بر روی کره زمین باشد که از خرید شلوار جین زنانه لذت نبرد. در واقع شلوار جین زنانه که ان را به اسم شلوار لی زنانه هم می شناسیم،جزو پرفروش ترین لباس زنانه در جهان است که تنها در امریکا سالانه چندین میلیارد دلار افراد صرف خرید شلوار لی زنانه و مردانه می کنند.

البته در کشور ما هم خانم های جوان علاقه ی زیادی به استفاده شلوار جین زنانه دارند و در استایل اسپرت و خیابانی حتی در استایل دانشجویی و محل کار هم می توانید از آن ها استفاده کنید.

شلوار جین زنانه نیم بگ آبی روشن

شلوار لی زنانه کاربرد زیادی دارد، نسبت به نوع و مدل آن می توانید با مانتو و تی شرت استایل کنید. مثلا شلوار لی ذغالی زنانه در زمستان با نیم بوت استایل شیکی برای شما ایجاد می کند و شلوار لی یخی زنانه در تابستان بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع شلوار جین زنانه

قبل از خرید شلوار جین زنانه، بهتر است که انواع مدل شلوار جین زنانه را بشناسید تا تصمیم درست تری بگیرید. انواع شلوار جین زنانه:

  • شلوار جین بگ
  • شلوار مام استایل و مام فیت
  • شلوار بوت کات
  • شلوار جین جاگر
  • شلوار دمپا گشاد
  • شلوار جین جذب ( اسکینی)
  • شلوار اسلش
  • شلوار نیم بگ
  • شلوار راسته

امروزه در استایل بسیاری از خانم های جوان و شیک پوش شلوار جین مام استایل و شلوار بگ زنانه دیده می شود که دو شلوار بسبار شیک و کاربردی محسوب می شوند. البته مدتی هست که شلوار بوت کات زنانه هم مُد شده و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

به هر خانم شیک پوشی توصیه می شود که از هر مدل شلوار جین زنانه، حداقل یکی در کمد لباس خود داشته باشند چون، با هر مدل شلوار جین می توانید استایل محنصربه فرد و شیکی با مانتو و بلوز داشته باشید.

شلوار جین زنانه برحسب فاق هم دسته بندی می شود. مثلا در بازار انواع شلوار جین فاق بلند، فاق متوسط و فاق کوتاه وجود دارد که طبق نوع اندام خود می توانید انتخاب کنید. مثلا برای افرادی که اضافه وزن دارند، شلوار جین فاق بلند توصیه می شود. چون شکم و پهلو را می پوشاند.

شلوار جین زنانه بگ

اندام مستعطیلی بهتر است از شلوار با فاق متوسط استفاده کنند. چون باعث ایجاد انحنا در اندام شما می شود. شلوار مام فیت زنانه می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

 جنس شلوار جین

جنس شلوار جین از نوعی پارچه محکم و مقاوم به همین نام جین تولید می شود. به دلیل بافت مورب و محکمی که نبست به سایر پارچه ها دارد، پرکاربردترین شلوار در استفاده روزمره محسوب میشود.

البته شلوار جین در جنس های استرج، جین کشی، جین کاغذی و… هم تولید می شود که بسته به سلیقه شخصی تان می توانید از آن در استایل تان استفاده کنید.

شلوار جین چه رنگی بخریم؟

شلوار جین بطور استاندارد آبی است و اولین رنگ تولید شده، شلوار جین آبی بوده است. پارچه جین از دو رنگ آبی و سفید است که رنگ آبی در رو و رنگ سفید در پشت شلوار بکار می رود. البته شلوار جین امروزه در رنگ های مختلفی تولید می شود.

انتخاب رنگ شلوار جین زنانه بستگی به سلیقه شما، لباس هایی که قصد ست کردن با شلوار جین را دارید و همچنین فصلی که در آن هستید بستگی دارد.

مثلا اگر شما در فصل تابستان هستید، شلوار لی گشاد دخترانه یخی و آبی روشن بپوشید. همچنین شلوار بگ در هر رنگی برای تابستان مناسب است. شلوار لی گشاد دخترانه ذغالی از شلوار هایی است که در چهار فصل کاربرد دارد.

اگر در فصل زمستان قصد پوشیدن شلوار جین دارید بهتر است از شلوار جین تنگ استفاده کنید. شلوار جین زنانه تیره و سورمه ای برای زمستان مناسب است.

همچنین از رنگ های پر کاربرد در فصل زمستان، شلوار جین مشکی دخترانه است که با بوت و نیم بوت ست های شیکی میسازد.

اما بطور کلی شلوار جین زنانه ذغالی، مشکی و آبی جین جزو پرفروش ترین شلوار ها هستند.

مشخصات و ویژگی انواع شلوار جین زنانه

شلوار مام استایل:

شلوار جین مام استایل با شلوار های فاق بلند و گشادی گفته می شود که در قسمت ران و باسن آزاد است. شلوار مام استایل شلوار های بسیار راحتی هستند که در استایل کژوال بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

 شلوار جین مام استایل زنانه

شلوار بگ زنانه:

شلوار بگ به شلوار های گشادی گفته می شود که از بالا تا پایین گشاد هستند و در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود دارد و مورد توجه بسیاری از خانم های شیک پوش قرار گرفته است.

شلوار بوت کات:

به شلوار هایی گفته می شود که از کمر تا زانو جذب، و از زانو به پایین گشاد می شود و روی کفش را می پوشاند. می توانید با انواع مانتو کوتاه یا بلند استفاده کنید. همچنین در مهمانی هم با بلوز استایل شیکی می توانید داشته باشید.

شلوار جین زنانه مدل بوت کات آبی تیره

شلوار مام فیت:

مانند شلوار مام استایل فاق بلند است و دکمه شلوار بالای ناف بسته می شود. تنخورش نسبت به مام استایل جذب است و جنس نرم و کشی دارد.

شلوار جین جذب یا اسکینی:

همانطور که از اسمش پیداست به شلوار های جذب گفته می شود که فرم پاها را نمایش می دهد. جنس شلوار لی جذب کشی است و فاق بلندی دارد.

شلوار جین راسته:

این مدل شلوار جین زنانه از بالا تا پایین به یک اندازه گشاد است. گشادی آن زیاد نیست و به پا نمی چسبد. شلوار راسته برای هر فرم بدن زنانه مناسب است.

بررسی نکاتی قبل از خرید شلوار جین زنانه

نکته ی دیگری که در هنگام خرید شلوار جین زنانه اینترنتی باید به آن توجه کنید فاق شلوار است. بسیاری از شلوار ها هستند که فاق کوتاهی دارند و امروزه دیگر شلوار های فاق کوتاه دیگر جایی در کمد افراد ندارد. دلیلش هم این است که افراد وقتی شلوار جین فاق کوتاه می پوشند باعث می شود موقع نشستن شلوار از کمر پایین بیاید.

در هنگام خرید شلوار جین زنانه دقت کنید که شلوار جین فاق بلند باشد تا استایل شیک و جذابی را به شما بدهد. همچنین شلوار جین فاق بلند پاها را کشیده و جذاب نشان می دهد. در فروشگاه اینترنتی امیر وی آی پی می توانید بسیاری از شلوار جین های فاق بلند را مشاهده و در صورت تمایل خرید نمایید.

خرید اینترنتی شلوار جین زنانه

ما در فروشگاه اینترنتی امیر انواع شلوار جین زنانه باکیفیت و اصل را برای شما فراهم کرده ایم تا با خیال راحت و سریع بتوانید به شلوار مورد علاقه تان دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید قیمت شلوار جین زنانه را با یکدیگر مقایسه کنید و به سبد خرید خود اضافه کنید.

همچنین ما در امیر وی ای پی ضمانت تعویض و مرجوع نیز داریم شما با خیال راحت می توانید خرید کنید و تا 15 روز هم می توانید تعویض یا مرجوع نمایید.