در حال نمایش 4 نتیجه

شلوار مام فیت زنانه

از جمله شلوار جین های محبوب و پر طرفدار در بین خانم های شیک پوش، شلوار مام فیت زنانه است. شلوار مام فیت دخترانه و شلوار مام استایل زنانه هر دو از شلوارهایی هستند که در استایل کژوال بسیار کاربردی هستند.

در هنگام خرید شلوار مام فیت زنانه دقت کنید که پارچه شلوار کمی کشسانی داشته باشد چون قرار است کمی فیت باشد و باید تنخور راحتی داشته باشد.

شلوار مام فیت آبی آسمانی پشت کش

از آنجایی که قیمت شلوار مام فیت زنانه با شلوار مام استایل تفاوتی ندارد، از هر دو مدل در کمدتان داشته باشید، چون ست های شیکی با هر کدام می توانید داشته باشید.

شلوار مام فیت دخترانه در رنگ های ذغالی، آبی روشن، یخی، آبی آسمونی، مشکی، سورمه ای تیره، شلوار مام فیت زاپ دار و ساده موجود است و می توانید طبق لباس هایی که می خواهید ست کنید و سایر موقعیت ها از آنها استفاده کنید.

شلوار مام فیت زنانه برای چه افرادی مناسب است؟

شلوار جین زنانه مام فیت تنخور فیت تری نسبت به شلوار مام استایل دارد. شلوار لی مام فیت بیشتر مورد پسند خانم های جوان و شیک پوش است. این شلوار جذاب فاق بلند است و شکم و پهلو را جمع می کند.

شلوار مام فیت دخترانه برای افراد توپُر و هم لاغر مناسب است و فرم پاها را به زیبایی نشان می دهد.

برای مثال: اگر پایین تنه بزرگی دارید از شلوار مام فیت ذغالی استفاده کنید. رنگ های تیره پاها را کشیده و بلند نشان می دهند. اگر اندام لاغری دارید از شلوار مام فیت یخی و آبی روشن استفاده کنید. رنگ های روشن پاها را پُر نشان می دهند و باعث جذابیت در استایل شما می شوند.

بنابراین در خرید شلوار مام فیت زنانه مصمم باشید، چرا که استایل بسیار جذابی به شما می دهد.، با مانتو جلو باز و کوتاه می توانید استایل کنید.

نحوه استایل شلوار مام فیت زنانه

همانطور که در بالا اشاره کردم؛ شلوار مام فیت دخترانه از شلوار های کاربردی است که می توانید در کمد خود داشته باشید. این شلوار را می توانید در استایل کژوال و روزمره، در مهمانی های خودمانی، در استایل دانشجویی و…  استفاده کنید.

می توانید با مانتو کوتاه جلو باز و کتونی یا صندل لژ دار استایل کنید و تیپ اسپرت داشته باشید.

می توانید در زمستان با نیم بوت استایل کنید و یک پافر کوتاه روی شلوار زنانه مام فیت بپوشید.

همچنین با مانتو کتی و مام فیت استایل بسیار جذابی می توانید داشته باشید.

شلوار مام فیت آبی روشن جین زنانه

تفاوت شلوار مام فیت زنانه و مام استایل

شلوار مام فیت جنس نرم و کشی دارد و دمپای آن تنگ می شود. این شلوار فاق بلند است و دکمه شلوار بالای ناف بسته می شود. همچنین در قسمت ران و ساق پا فیت است و تنخور تقریبا تنگی دارید.

شلوار مام استایل در قسمت ران و ساق پا گشاد است و دمپای ان هم به مچ پا نمی چسبد. و این شلوار هم فاق بلند است و دکمه شلوار بالای ناف بسته می شود.

شلوار مام فیت برای خانم هایی که ران های پُری دارند بسیار مناسب است و ترکیب بسیار جذابی با مانتو جلو باز می سازد.

خرید اینرتنتی شلوار مام فیت زنانه

فروشگاه آنلاین امیر وی ای پی، انواع شلوار مام فیت زنانه و مام استایل در رنگ های: ذغالی، مشکی، یخی، آبی برای شما عزیزان فراهم کرده و می  توانید از هر جای ایران  اقدام به خرید مام فیت زنانه کنید.

ما در امیر وی ای پی، 15 روز ضمانت تعویض و یا مرجوع داریم، و شما عزیزان می توانید با خیال راحت خرید کنید و اگر مورد پسندتان نبود تعویض یا مرجوع کنید.