نمایش 1–16 از 56 نتیجه

شلوار زنانه یخی و آبی روشن

شلوار زنانه یخی از پرفروش ترین رنگ های شلوار جین است که در استایل خانم های شیک پوش دیده میشود. این رنگ جزو رنگ آبی کم رنگ یا ابی آسمانی نیز محسوب می شود.

شلوار جین مام استایل یخی زاپ دار

مام استایل زنانه زاپ دار شیک

جدیدترین شلوار یخی زنانه کدام است؟

شلوار زنانه یخی یا آبی روشن در انواع  مدل مثل: شلوار بگ زنانه، شلوار مام استایل، و شلوار دمپا بسیار محبوب و پر طرفدار است. بسیاری از خانم های جوان از این مدل های پر طرفدار در کمد شان دارند و با لباس هایشان ست می کنند.

شلوار مام فیت آبی آسمانی پشت کش

برای خرید شلوار زنانه یخی بهتر است فرم بدن تان را بدانید و سپس اقدام به خرید شلوار زنانه آبی کمرنگ و یخی نمایید. البته شما با هر مدل فرم بدن می توانید شلوار دلخواه خود را از بین این همه شلوار جین زنانه پیدا کنید. چون تنوع در سایت امیر وی آی پی بسیار بالاست.

شلوار زنانه یخی مناسب چه فصلی است؟

یکی از بهترین فصل هایی که می توانید شلوار آبی روشن زنانه و یخی را بپوشید، تابستان است. در فصل بهار و تابستان شلوار یخی زنانه بپوشید و از رنگ خنک و سرد این شلوار نهایت لذت را ببرید.

شلوار بوت کات آبی روشن زنانه

شلوار جین بوت کات زنانه یخی شیک

از مدل شلوار بوت کات زنانه یا مدل بگی و یا مام استیل زنانه استفاده کنید و تیپ تان را شیک و جذاب تر نشان دهید.

شلوار زنانه یخی را با چه رنگی ست کنم؟

این رنگ را با رنگ های شاد تابستانه مثل: سرخابی، آبی کمرنگ، بنفش، صورتی و… می توانید ست کنید. در کل شلوار یخی دخترانه و زنانه از شلوار های شاد و خوش رنگ زنانه است که بسیار استایل خانم های جوان را شیک تر نشان می دهد.

شلوار جین بگ 2023 دخترانه

پس در ست کردن شلوار یخی زنانه دست و دل باز باشید و از رنگ های شاد استفاده کنید. البته رنگ های خنثی هم مثل: نخودی، کرم، مشکی، سفید، طوسی جذابیت خودشان را دارند.