نمایش 1–16 از 24 نتیجه

شلوار زنانه آبی تیره

شلوار زنانه آبی تیره از شلوار های پر کاربرد در استایل خانم های شیک پوش است که بسیار هم پر فروش است. دلیلش هم این است که با انواع مانتو و پالتو دخترانه به راحتی ست می شود.

شلوار لی نیم بگ دخترانه 1402

اگر شما هم از خرید شلوار آبی تیره زنانه و دخترانه لذت میبرید، در ادامه به توضیح جزییات و مشخصات آن میپردازیم.

جنس شلوار زنانه آبی تیره

شلوار آبی تیره زنانه در جنس های مختلفی مثل: پارچه ای و جین وارد بازار می شود که پر مصرف ترین و میشه گفت پر فروش ترین جنس هنگام خرید شلوار زنانه آبی تیره، شلوار جین زنانه است. این جنس از شلوار به دلیل مقاومت بالایی که دارد در انواع استایل بکار میرود و دیگر دغدغه ست کردن آن چانی ندارید، چون رنگی پایه است و با انواع لباس براحتی ست می شود.

شلوار آبی تیره زنانه مناسب چه افرادی(اندامی) است؟

خب شما با دنیایی از طرح و مدل شلوار آبی تیره زنانه روبرو هستید. اگر بخواهم چند مدل شلوار زنانه سرمه ای یا آبی تیره را نام ببرم که جزو پرفروش ترین شلوار هاست این موارد را باید ذکر کنم:

  • شلوار بگ
  • مام استایل
  • دمپا گشاد یا بوت کات
  • مام فیت

این چهار مورد را می توانید هنگام خرید شلوار آبی تیره زنانه ببینید و با توجه به فرم بدن خود و لباس هایی که می خواهید با آنها ست کنید خرید نمایید.

شلوار بوت کات دخترانه ابی تیره جین

پس فرقی نمی کند شما چاق هستید یا لاغر، قد کوتاه هستید یا قد بلند، می توانید شلوار مناسب اندام تان را پیدا کنید.

استفاده از شلوار زنانه آبی تیره در چه فصلی بهتر است؟

بیشتر افراد از شلوار آبی تیره زنانه در زمستان استفاده می کنند. دلیلش هم این است که رنگ تیره کمتر کثیف می شود و گرما را به خودش جذب می کند. پس دلیل منطقی است که رنگ تیره در زمستان بیشتر استفاده شود.

البته شلوار زنانه آبی تیره در جنس های مختلفی وارد بازار میشود و در تابستان هم جنس لی کاغذی تولید می شود و وارد بازار می شود و احساس خنکی بیشتری را منتقل می کند و ست پذیری راحتی هم دارد.

مدل شلوار گشاد لی زنانه سرمه ای کمرکش

با توجه به جنس شلوار مثل نازک بودن یا ضخیم بودن می توانید در فصول مختلف از شلوار آبی تیره دخترانه استفاده کنید.

نحوه استایل با شلوار زنانه آبی تیره

بسیاری از خانم ها به دلایل مشخصی دست به خرید شلوار آبی تیره زنانه و دخترانه میزنند. مثلا برخی در استایل روزمره قصد استفاده از این شلوار را دارند. برخی در محل کار می خواهند بپوشند، برخی در قرار ملاقات های کاری یا اداری می خواهند از شلوار آبی تیره استفاده کنند.

شما به توجه به مدل شلوار آبی تیره که می خواهید بخرید باید نحوه ست کردن آن را هم بلد باشید. مثلا با شلوار دمپا آبی تیره می توانید مانتو کتی مشکی بپوشید. مانتو کوتاه عروسکی هم با کفش کتونی با این شلوار عالی می شود.

شلوار جین مام استایل زنانه آبی تیره

یا مدل شلوار بگی  را میتوانید با مانتو جلو بسته یا جلو باز استایل کنید. پیشنهاد می کنم سری به مجله امیر وی آی پی بزنید قبلا راجب استایل با شلوار آبی تیره زنانه مفصل حرف زده ایم.

بهترین رنگ با شلوار زنانه آبی تیره چیست؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم؛ شلوار آبی تیره دخترانه و زنانه رنگی پایه و بیسیک است. بنابراین می توانید با انواع رنگ روشن و شاد یا رنگ های خنثی ست کنید.

مثلا: شلوار آبی تیره را با مانتو یاسی، صورتی، گلبهی، سفید، لیمویی در تابستان بسیار شیک و جذاب می شود. در زمستان می توانید از رنگ های آجری، کرمی، رنگ های نوود، سبز و خردلی استفاده کنید.

ست کردن رنگ های روشن با شلوار آبی تیره زنانه انتخابی شیک و هوشنمدانه است و می توانید استایلی شیک در طول روز داشته باشید.