نمایش 1–16 از 21 نتیجه

شلوار زنانه مشکی

شلوار زنانه مشکی : شلواری که هر خانمی در کمد لباسش دارد و برای هر استایلی چه مجلسی و چه اسپرت مناسب است. شلوار مشکی دخترانه جدید در مدل های بگی، مام استایل، بوت کات و شلوار لی دمپا و همچنین اسکینی وجود دارد. پس شما با هر سلیقه ای می توانید شلوار مشکی زنانه دلخواه خود را پیدا کنید.

شلوار زنانه مشکی دمپا گشاد

جنس هایی که برای شلوار مشکی زنانه وجود دارد:

تولید کنندگان شلوار مشکی دخترانه و زنانه را در جنس هایی مثل: کتان، جین، گاباردین، دورس و… تولید می کنند که محبوب ترین جنس، شلوار جین زنانه مشکی است. جنس جین به دلیل مقاومت بالایی که دارد در انواع استایل می توانید استفاده کنید.

همچنین تنوع در جنس جین بسیار بیشتر از سایر مدل ها است. بنابراین خانم های زیادی از جنس جین بیشتر در استایل شان استفاده می کنند.

شلوار زنانه مشکی مناسب چه افرادی است؟

رنگ مشکی به دلیل خنثی بودنش با انواع مانتو و شومیز ست می شود. پس خرید شلوار زنانه مشکی انتخابی بدون ریسک است و شما می توانید شلوار مشکی دخترانه اسپرت را در انواع استایل خیابانی، دانشجویی، محل کار و… استفاده کنید.

فرقی نمی کند شما لاغر باشید یا چاق، اندام تان گلابی شکل است یا مستعطیلی، انقدر طرح شلوار مشکی جین زنانه زیاد است که می توانید طبق اندام تان اقدام به خرید شلوار مشکی زنانه نمایید.

شلوار مام استایل مشکی زنانه

شلوار مشکی دخترانه دمپا برای افرادی که پایین تنه بزرگی دارند بسیار مناسب است. چون پاهای تان را کشیده نشان می دهد و تعادل بالاتنه و پایین تنه را حفظ می کند.

شلوار مشکی زنانه بگ برای افراد لاغر و چاق مناسب است و باعث بلند نشان دادن قد می شود. همچنین شلوار مام استایل زنانه مشکی برای اقراد با فرم بدن مستعطیلی و نورمال مناسب است و باعث میشود به کمرتان انحنا ایجاد کند تا خوش فرم تر استالی تان دیده شود.

شلوار مشکی زنانه را کجا بپوشیم؟

طراحی مدل های شلوار زنانه باعث شده تا سلیقه های مختلفی را پوشش دهد. بنابراین شما می دهید از انواع شلوار جین زنانه در استایل های مختلف تان با مانتو مناسب استفاده کنید. مثلا:

شلوار بوت کات مشکی برای استایل دانشجویی، محل کار و استایل نیمه رسمی گزینه ی عالی محسوب می شود و می توانید با کفش اسپرت زنانه و کفش پاشنه بلند استایل کنید.

شلوار بگ مشکی زاپ دار جدید

شلوار مام استایل مشکی برای استایل روزمره و خیابانی، محل کار و گشت و گذار انتخاب عالی است و با صندل تخت، صندل لژ دار، نیم بوت و کتونی استایل شیکی ایجاد می کند.

شلوار بگ مشکی زنانه برای استایل خیابانی، استایل دانشجویی و تفریحات اخر هفته عالی است و با کتونی استایل شیکی ایجاد می کند.

ست کردن شلوار مشکی زنانه اسکینی جین بسیار اسان است. با هر مانتو کوتاه و بلند و در انواع استایل زنانه ست می شود. و هیچ محدودیتی ندارد.

شلوار مشکی با چه رنگ های ست می شود؟

ست کردن لباس ها برای خانم ها اهمیت بسیار زیادی دارد. ست کردن شلوار مشکی زنانه هم کار راحتی است و چند نمونه مثال میزنم تا برایتان راحت شود ست کردن این شلوار شیک و اسپرت:

می توانید در مهمانی با شومیز قرمز، سفید، لیمویی، نارنجی، بنفش و هر رنگ شادی دیگری ست کنید. اگر شومیز تان را با کفش تان ست کنید استایل تان در مهمانی بسیار شیک و جذاب خواهد شد.

شلوار زنانه مشکی جین اسکینی زاپ دار

در استایل روزمره می توانید از مانتو های رنگ روشن مثل؛ سفید، گلبهی، طوسی، مشکی، بنفش، سرخابی استفاده کنید. رنگ هایی که با شلوار زنانه مشکی ست می شود بی انتها هستند و دستتان برای ست کردن باز است.

برای انتخاب کفش هم می توانید از کتونی، صندل، بوت و نیم بوت استفاده کنید.

بنابراین برای ست کردن شلوار مشکی دخترانه و زنانه دست و دل باز باشید و از رنگ های شاد بیشتر در استایل تان استفاده کنید.

رنگ مشکی را در چه فصلی استفاده کنیم؟

فصل زمستان بهترین فصلی است که می توانید از شلوار مشکی زنانه استفاده کنید. البته در سایر فصل ها هم می توانید شلوار مشکی جین زنانه بپوشید فقط چون رنگ مشکی نور و گرما را جذب می کند، در زمستان کاربرد بیشتری دارید.

در بهار هم جنس نازک تری از شلوار مشکی زنانه تولید می شود که می توانید در استایل تان ازانها استفاده کنید.