در حال نمایش 7 نتیجه

شلوار زنانه سفید

شلوار زنانه سفید یک رنگ کلاسیک و شیک هست و به دلیل سفید بودنش بیشتر در فصل تابستان و روز های گرم استفاده می شود. البته جنس مختلفی دارد که در فصل زمستان هم شاهد استفاده از شلوار سفید زنانه هستیم.

شلوار مام استایل سفید کتان

شلوار سفید زنانه به دلیل تنوعی که در طرح و جنس وجود دارد سلیقه ی افراد زیادی را براورده کرده است و شما به هر فرم بدن و لباسی که دارید، می توانید از شلوار سفید دخترانه و زنانه در استایل تان استفاده کنید.

بهترین جنس شلوار زنانه سفید کدام است؟

شلوار زنانه سفید در انواع جنس وجود دارد که در ادامه انواع آن و بهترین مدل شلوار زنانه سفید را معرفی میکنیم:

  • نخ و پنبه
  • جین
  • کتان
  • گاباردین
  • کرپ مازراتی
  • پشم بازیافتی

در بین جنس پارچه معرفی شده در بالا، بهترین جنس شلوار جین زنانه است که در مدل های زیادی وارد بازار شده است و ما بهترین جنس و کیفیت را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

شلوار بگ دخترانه سفید

شما با مشاهده انواع شلوار سفید دخترانه و زنانه می توانید از این شلوار های شیک و با کیفیت در استایل روزمره، دانشجویی، کافه و پاساژ گردی و حتی در مهمانی و مجلس استفاده کنید.

شلوار زنانه سفید مناسب چه اندامی است؟

به دلیل تنوعی که شلوار سفید زنانه دارد، شما چه لاغر باشید و چه چاق، می توانید از شلوار سفید در استایل های مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال: شما اگر لاغر هستید می توانید از شلوار مام استایل زنانه استفاده کنید و اندام تان را پُر تر نشان می دهد.

شلوار دمپا گشاد سفید جین

اگر پاهای پُر و کمر باریکی دارید شلوار دمپا لی بهترین گزینه است و پاهای شما را کشیده و خوش فرم تر نشان می دهد. بنابراین موقع خرید شلوار سفید زنانه می توانید بهترین مدل شلوار سفید را انتخاب و از آن لذت ببرید.

بهترین فصل برای پوشیدن شلوار زنانه سفید

شلوار زنانه سفید رنگ به دلیل دفع کردن گرما و نور، برای فصل تابستان بسیار مناسب است و شما می توانید انواع مانتو و بلوز را با این شلوار زنانه شیک و سفید ست کنید.

مثلا شلوار جین سفید زنانه در تابستان ست های عالی ایجاد می کند و با انواع مانتو کوتاه و بلند ست می شود و در مدل های بگ، دمپا گشاد و مام استایل در سایت امیر وی آی پی موجود است.

البته ممکن است در  زمستان هم قصد پوشیدن شلوار سفید دخترانه و زنانه را داشته باشید و در زمستان هم جنس ضخیم تولید می شود و وارد بازار می شود.

شلوار زنانه سفید را کجا بپوشیم؟

شلوار زنانه رنگ سفید را می توانید در استایل رسمی و غیر رسمی استایل کنید. مثلا شما برای رفتن به مهمانی می توانید یک شلوار سفید زنانه بپوشید و با شومیز صورتی، قرمز، آبی تیره استایل کنید.

سفید از رنگ های شیک است و در استایل های خاص زنانه استفاده می شود. کفش پاشنه بلند با شلوار سفید بسیار شیک می کند استایل تان را.

اگر به فکر یک استایل شیک خیابانی یا برای مهمانی هستید، شلوار سفید رنگ زنانه بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

ست کردن شلوار سفید دخترانه با رنگ مناسب

برای  ست کرن شلوار  های زنانه سفید در تابستان، از رنگ های شاد مثل: آبی روشن، صورتی، بنفش، سرخابی، سبز و… استفاده کنید. این رنگ ها استایل تان خُنک و شیک نشان می دهد.

اگر در زمستان قصد استفاده از شلوار سفید را دارید، می توانید با کت چرم، بافت، ژاکت، پافر و کت استایل کنید. همچنین در مهمانی هم کفش پاشنه دار جذابیت استایل تان را دو چندان می کند.

استفاده از صندل لژ دار و تخت و کفش کتونی در تابستان بسیار شیک و مناسب است.

برای خرید شلوار سفید زنانه به بالای همین صفحه مراجعه کنید. اگر سوالی دارید با شماره 09302715816 تماس بگیرید.