نمایش 1–16 از 34 نتیجه

خرید شلوار جین قد 90 شلوار لی زنانه با ضمانت بازگشت وجه

شلوار جین از آیتم های مهم کمد هر خانمی است. خرید شلوار جین قد 90 از اولین فاکتور هایی است که هر خانم برای کمد لباسش انجام می دهد. چون با شلوار جین قد نود ست های شیکی در استایل روزمره و اسپرت می توان داشت.

شلوار جین زنانه از پرفروش ترین مدل های شلوار در بین خانم ها است و بی دلیل نیست که اینقدر در بین خانم ها محبوب است و می توان تنها دلیلش را ساده ست شدن با سایر لباس هاست، چون در استایل های مختلفی می توان از آن استفاده کرد.

خرید شلوار جین قد 90

انواع شلوار جین قد 90 زنانه

شلوار جین قد 90 در مدل های مختلفی در بازار وجود دارد مثلا شلوار جین بگ استایل، شلوار جین مام استایل، شلوار جین دمپا گشاد و شلوار جین تنگ زنانه. به هر خانم شیک پوشی توصیه می شود از هر مدل شلوار جین زنانه حداقل یکی در کمد خود داشته باشید، چون با هر مدل شلوار جین می توانید لباس خاصی و بلوز متفاوتی بهتر است بپوشید تا زیبایی استایل تان حفظ شود.

خرید شلوار جین قد 90

اگر تصمیم دارید در یک روز پاییزی یا زمستانی شلوار جین بپوشید، بهتر است سراغ خرید شلوار لی قد 90 تنگ و جذب بروید چون با بوت و نیم بوت ست های شیکی میسازد.

اما اگر قصد پوشیدن شلوار جین قد 90 در تابستان را داشتید؛ سراغ شلوار زنانه قد نود مام استایل یا بگ قد 90 بروید چون بسیار مناسب برای هوای بهاری و تابستانی هستند.

شلوار جین زنانه قد 90 در فاق بلند، متوسط و کوتاه وجود دارد که انتخاب و خرید شلوار جین قد 90 بهتر است طبق اندام خودتان در نظر بگیرید؛ مثلا اگر مقداری شکم و یا پهلو دارید بهتر است شلوار جین فاق بلند بپوشید، چون شکم تان را به خوبی جمع می کند.

اگر اندام مستعطیلی دارید بهتر است شلوار جین با فاق متوسط بپوشید، چون باعث ایجاد انحنا در بدن تان می شود و زیبایی اندام تان را بیشتر نشان می دهد.

شلوار جین فاق کوتاه هم توصیه نمی شود بپوشید، چون باعث می شود شلوار از کمر پایین بیاید.

شلوار لی قد 90 دخترانه

همانطور که گفتیم؛ شلوار جین قد 90 زنانه بسیار بین خانم های جوان محبوب است، چون با کتونی، صندل، کفش پاشنه بلند ست می شود.

شما می توانید شلوار لی قد 90 دخترانه را در مهمانی، در دانشگاه، در محل کار، قرار های عاشقانه و…. استایل کنید.

پس خرید شلوار جین قد 90 بسیار می توانید به شما کمک کند تا استایلهای متفاوتی در مکان های متفاوت داشته باشید.

جنس شلوار جین قد 90

به طور معمول، شلوار جین از پارچه دنیم تولید می شود. شلوار جین بخاطر بافت مورب و محکمی که دارد، کاربرد زیادی هم دارد. البته شلوار جین در جنس های مختلفی اخیرا تولید می شود که به آنها؛ شلوار جین کاغذی، شلوار جین سنگشور، شلوار جین کشی یا استرج گفته می شود.

رنگ شلوار جین

شلوار جین به طور عادی رنگ آبی دارد و البته اولین رنگ از شلوار جین که تولید شد هم رنگ آبی بود. این رنگ بسار طرفدار دارد در بین خانم ها. البته شلوار جین در رنگ های مختلفی هم در بازار وجود دارد که بسته به سلیقه خود می توانید از رنگ روشن، تیره و یا ذغالی استفاده نمایید.

خرید شلوار جین قد 90

بعداز شلوار جین آبی، شلوار جین ذغالی و مشکی پر فروش ترین رنگ در شلوار جین قد 90 هست.

کاربرد شلوار جین قد 90 زنانه:

همانطور که در بالا اشاره کردیم، شلوار جین قد 90 را می توانید در استایل های مختلف استفاده کنید که برای تان ست کردن آن را می گوییم که به چه صورت است:

 شلوار جین زنانه قد 90 در روزمره:

برای استفاده از شلوار جین قد 90 در استایل روزمره می توانید به سراغ مانتو کوتاه یا بلند بروید. اگر در فصل بهار و تابستان هستید، می توانید از صندل، صندل لژدار یا پاشنه دار و یا کتونی بروید.

مانتو کوتاه هم استایل شیکی با شلوار جین دخترانه می سازد. شلوار بگ یا مام استایل و مام فیت گزینه های خوبی در این فصل هستند.

شلوار لی قد 90 زنانه در مهمانی:

اگر قصد رفتن به یک مهمانی دوستانه مثل تولد را دارید، می توانید از شلوار جین قد 90 استفاده کنید، آن را با نیم تنه ست کنید و از یک کفش پاشنه بلند برای تکمیل کردن استایل تان استفاده کنید. شلوار لی قد 90 جذب، مام استایل، و شلوار جین گن دار گزینه های خوبی هستند.

شلوار قد نود دخترانه در دانشگاه:

یکی از کاربرد های مهم  شلوار لی قد 90 دخترانه، استفاده در دانشگاه است. اگر قد متوسطی دارید، شلوار جین قد نود بسیار مناسب برای استایل دانشگاهی است.

در این استایل هم مانتو کوتاه، هم مانتو بلند می توانید بپوشید.

شلوار جین قد 90 در محل کار:

بسیاری از شرکت ها برای کارمند های خانم لباس یونیفرم اجبار نیست که بپوشید وخانم ها با استایل اسپرت به محل کار می روند.

شلوار جین قد 90 می تواند بهترین گزینه در محل کار باشد و با تمام لباس ها ست می شود. پوشیدن کفش کتونی ها گزینه ی خوبی در محل است.