نمایش 1–16 از 59 نتیجه

خرید شلوار جین زنانه قد بلند و انواع آن

شلوار جین زنانه از پر کاربرد ترین لباس ها برای خانم ها و آقایان است. ممکن است شما فرد قد بلندی باشید و دنبال فروشگاه برای خرید شلوار جین زنانه قد بلند باشید. خبر خوب این است که در فروشگاه اینترنتی امیرVIP شلوار زنانه قد بلند قد 95 تا 115 سانت زیاد داریم که می توانید طبق سلیقه ی خود از هر کدام استفاده کنید.خرید شلوار جین زنانه قد بلند

خرید شلوار برای افراد قد بلند شاید کمی سخت باشد چون فروشگاه های زیادی شلوار زنانه قد بلند ندارند. ما برای شما شلوار قد بلند زنانه در مدل؛ شلوار بگ زنانه، شلوار دمپا، شلوار جین مام استایل و… را فراهم کرده ایم با جنس اعلا جین و پارچه ای.

خرید شلوار جین قد بلند مُد و ترند کدام است؟

در اواخر سال اخیر شلوار جین بوت کات و شلوار لی بگ استایل بسیار در پوشش خانم های شیک پوش دیده می شد. این مدل شلوار لی زنانه قد بلند بسیار جذابیت استایل شما را بیشتر می کند.

در هنگام خرید شلوار جین زنانه قد بلند، فرم بدن خود را در نظر بگیرید و طبق آن خرید نمایید.

در ادامه توضیح درباره شلوار جین زنانه قد بلند که قد شان بالای 95 سانت هست و حداکثر 115 تا 120 سانت هست برای خانم ها، به بررسی هر کدام از شلوار های جذاب و ترند امسال می پردازیم.

شلوار پاچه گشاد ( بوت کات )

شلوار جین پاچه گشاد زنانه، قسمت کمر و باسن تا ران کاملا فیت است و از زانو به پایین گشاد می شود. شلوار پاچه گشاد برای خانم هایی که اندام نرمال و معمولی دارند بسیار مناسب می باشد.

شلوار لی قد بلند دخترانه پاچه گشاد را با کتونی، با صندل لژدار و یا پاشنه بلند می توانید ست کنید.

شلوار جین دمپا گشاد قد بلند

این مدل شلوار شبیه به شلوار بوت کات یا پاچه گشاد است. با این تفاوت که شلوار جین دمپا گشاد دمپای گشاد تری دارد. این مدل شلوار لی زنانه بسیار برای افرادی که فرم بدن گلابی شکل دارند مناسب است. چون باعث ایجاد تعادل در بالا تنه و پایین تنه می شود.

اگر از رنگ تیره آن استفاده کنید بهتر است چون ران های شما را کشیده و قد تان را بلند تر نشان می دهد.

خرید شلوار جین زنانه قد بلند

شلوار جین گشاد قد بلند

شلوار جین گشاد زنانه، که آنها را به اسم شلوار بگ می شناسیم، بسیار ترند و مد هستند. این شلوار ها در سال های اخیر بسیار سرصدا کردند و در استایل سلبریتی ها، خانم های جوان و شیک پوش دیده می شود.

از شلوار جین بگ زنانه می توانید در استایل های مختلف مثل، استایل روزمره و خیابانی، در مهمانی های دوستانه، و از نوع پارچه ای آن در استایل رسمی و مهمانی می توانید استایل کنید.

شلوار لی بگ دخترانه برای خانم های قد بلند بسیار مناسب است.

شلوار جین تنگ قد بلند

یکی از پرکاربرد ترین مدل های شلوار جین، شلوار جین تنگ است. این مدل شلوار بسیار مناسب افرادی است که پاهای توپُری دارند، زیبایی پاها را به نمایش می گذارد. اگر پاهای خیلی لاغری دارید بهتر است شلوار جین تنگ نپوشید، چون لاغری پاها را بیشتر نشان می دهند.

شلوار جین مام استایل قد بلند

شلوار مام استایل از شلوار های شیک در استایل کژوال و روزمره خانم ها است. خرید شلوار جین زنانه قد بلند مام استایل زنانه  می تواند بهترین تصمیم باشد برای افرادی که قد بلندی دارند.

مام استایل فاق بلندی دارد و کمر ان بالای ناف بسته می شود. دارای زیپ بلند است و تنخور بسیار راحتی دارد.

خرید شلوار جین زنانه قد بلند

شلوار مام استایل شلواری آزاد و راحت است که بسیار در استایل خانم ها استفاده می شود. اگر قد بلندی دارید می توانید از شلوار مام استایل قد 100 در استایل خود استفاده کنید.

مام استایل بسیار مناسب برای استایل روزمره است. قد 95 و قد 100 موجود می باشد که می توانید به سبد خرید خود اضافه کنید. البته از مام استایل در استایل دانشگاهی، مهمانی، رسمی و… هم استفاده می شود.

شلوار راسته قد بلند

شلوار لی راسته هم از شلوارهایی است که در استایل خانم ها زیاد دیده می شود. شلوار لی راسته برای محل کار، استایل روزمره بسیار مناسب است. می توانید هنگام خرید شلوار جین زنانه قد بلند به شلوار راسته هم نگاهی بیندازید و راجبش بیشتر فکر کنید.

خوبی شلوار راسته این است که برای انواع فرم بدن مناسب است.

شلوار زنانه بلند برای چه فرم بدنی مناسب است؟

شلوار زنانه بلند به دلیل دوخت بسیار تمیز و خوبی که دارد، انواع مختلف فرم بدن خانم ها در آن به خوبی ظاهر می شود. یکی از پر کاربردترین آن ها شلوار زنانه قد 110 سانت است که در مدل شلوار جین دمپا و شلوار بگ در دسترس شما عزیزان دل وجود دارد.

در هنگام خرید شلوار زنانه قد بلند به قسمت توضیحات هر محصول دقت نمایید.

شلوار جین قد بلند زنانه در چه فصلی مناسب است؟

شلوار جین قد بلند زنانه را می توانید در چهار فصل استفاده کنید و هیچ محدودیتی ندارد. اما بعضی از آنها جنس نازک و کاغذی دارند که مناسب برای بهار و تابستان هستند.

در غیر این صورت می توانید در تمام فصول سال از آن ها در استایل خود استفاده نمایید. مثلا شلوار بگ قد بلند زنانه را می توانید تقریبا در تمام سال بپوشید، جنس مقاومی دارد و با انواع مانتو ست می شود.

خرید اینترنتی شلوار جین زنانه قد بلند

اگر به دنبال خرید شلوار جین زنانه قد بلند هستید، فروشگاه اینترنتی امیر وی آی پی، انواع شلوار قد بلند زنانه را برای شما بانوان عزیز فراهم کرده تا در سهولت و به آسانی در خانه خرید شلوار زنانه بلند آنلاین داشته باشید.

برای شما بهترین جنس شلوار جین را فراهم کرده ام و می توانید با خیال راحت سفارش دهید.

ضمانت تعویض و یا بازگشت وجه هم در فروشگاه اینترنتی شلوار زنانه امیرVIP وجود دارد.