نمایش 1–16 از 39 نتیجه

شلوار زنانه ذغالی

یکی از بهترین رنگ های شلوار برای استایل خانم ها، شلوار زنانه ذغالی است. در واقع شلوار جین ذغالی زنانه جزو پرفروش ترین شلوار ها در تاریخ تولید شلوار زنانه ذغالی است. شلوار ذغالی دخترانه و زنانه در مدل های مختلفی مثل: شلوار بگ، شلوار مام استایل زنانه، شلوار جین دمپا و شلوار اسکینی زنانه وجود دارد که در ادامه مشخصات این شلوار ذغالی شیک زنانه را معرفی م میکنیم.

انواع مدل شلوار ذغالی زنانه

هنگام خرید شلوار زنانه ذغالی به مدل، جنس آن، قد شلوار دقت کنید تا بهترین تجربه خرید اینترنتی شلوار جین ذغالی زنانه را داشته باشید. شلوار زغالی زنانه در انواع مدل: بگ، مام استایل و مام فیت، راسته، دمپا و اسکینی وجود دارد که شما با هر سلیقه ای می توانید شلوار دلخواه خود را در سایت امیر وی آی پی پیدا کنید.

شلوار زنانه ذغالی مام استایل

شلوار مام استایل ذغالی یکی از شلوار های پر کاربرد در استایل خانم ها است و با انواع کت و مانتو کوتاه و بلند ست می شود. پس انتخاب خوبی برای استایل روزمره و خیابانی و حتی مناسب برای استایل دانشجویی و محل کار تان است.

مدل شلوار بوت کات ذغالی زنانه چاک دار

شلوار دمپا ذغالی شلواری شیک برای خانم های شیک پوش است که میخواهند قدشان بلند دیده شود. البته رنگ ذغالی در استایل خانم ها کمک می کند که پاها لاغر تر هم بنظر برسد. پس اگر اضافه وزن دارید می توانید از شلوار لی دمپا ذغالی استفاده کنید و تجربه ی عالی از این شلوار داشته باشید.

البته یکی از مدل های مد و شیک شلوار زنانه، شلوار بگ زنانه ذغالی است که برای خانم های شیک پوش بسیار کار راه انداز است و براحتی با انواع مانتو کوتاه، مانتو عروسکی و مانتو بلند ست می شود.

شلوار بگ ذغالی زاپ دار زنانه شیک 2023

پس ابتدا قیمت شلوار لی ذغالی زنانه را با مدل های مختلف بررسی کنید و طبق سلیقه ی شخصی تان از مدل های بگ، مام استایل، دمپا گشاد و اسکینی استفاده کنید.

شلوار ذغالی زنانه مناسب چه افرادی (اندامی) است؟

رنگ های تیره شلوار، مثل شلوار ذغالی زنانه برای افرادی که اضافه وزن دارند بسیار مناسب است. چون رنگ های تیره شما را لاغر تر نشان می دهد. اگر شما پاهای چاقی دارید بهتر است از شلوار ذغالی زنانه استفاده کنید.

یکی از بهترین مدل ها برای افراد چاق، شلوار دمپا گشاد است که شما را لاغر و کشیده نشان می دهد. اما اگر اندام متعادل و نورمالی دارید، شلوار مام استایل بهترین گزینه برای اندام شما است.

البته شلوار بگی هم برای خانم های لاغر بسیار مناسب است و اندام تان را بهتر نمایش میدهد. بصورت کلی، شلوار زنانه ذغالی برای هر تیپ و استایلی مناسب است و طبق سیلقه شخصی تان می توانید در استایل تان استفاده کنید.

شلوار ذغالی زنانه چطور ست می شود؟

ست کردن شلوار ذغالی زنانه کار راحتی است چون با انواع مانتو و پالتو ست می شود. به عنوان مثال: شلوار اسکینی ذغالی با پافر یا پالتو در زمستان ست زیبایی میسازد. همچنین شلوار دخترانه ذغالی بگ در تابستان با مانتو کوتاه و مانتو کتی استایل بسیار شیکی ایچاد می کند.

شلوار بگ ذغالی زنانه جدید

همچنین شلوار ذغالی بگی در زمستان با پالتو کوتاه و پافر کوتاه و بلند نیز ست می شود و می توانید با کتونی یا بوت استایل کنید.

برای ایجاد استایلی شیک از شلوار بوت کات ذغالی استفاده کنید این شلوار با مانتو های کوتاه و بلند و با کفش پاشنه بلند و کتونی استایل فوق العاده ای می توانید داشته باشید.

رنگ مناسب با شلوار ذغالی زنانه

هر رنگی که فکرش را بکنید با شلوار ذغالی زنانه ست می شود اما چند مثال میزنم تا بتوانید تیپ شیکی با شلوار ذغالی دخترانه و زنانه داشته باشید.

شلوار ذغالی با رنگ های: سفید، سبز، نارنجی، گلبهی، صورتی، سرخابی ست می شود از این رنگ ها در تابستان استفاده کنید تا استایل منحصر به فردی را تجربه کنید.

شلوار زنانه ذغالی جین

در فصل زمستان هم می توانید از شلوار جین ذغالی زنانه با رنگ های کرمی، آجری، بنفش، سفید و مشکی استفاده کنید. رنگ های گرم را در زمستان انتخاب کنید تا هم استایل شیکی را تجربه کنید و هم خودتان از استایل با شلوار زنانه ذغالی لذت ببرید.

برای مشاهده سایر شلوار جین زنانه از این لینک استفاده کنید.