در حال نمایش 3 نتیجه

خرید شلوار لینن زنانه

شلوار لینن زنانه از انواع شلوار پارچه ای زنانه خنک است که در فصل بهار و تابستان مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع یکی از خنک ترین مدل شلوار پارچه ای زنانه، شلوار لینن است.

خرید شلوار پارچه ای لینن که در انواع رنگ در سایت امیر وی ای پی موجود است، یکی از انتخاب های شیک و مناسب برای فصل تابستان است.

انواع مدل شلوار لینن زنانه

شلوار لینن زنانه و دخترانه در انواع راسته، گشاد، شلوار بگ، مام استایل و مام فیت و همچنین در بصورت دامن شلواری لینن موجود است.

در ادامه چند مورد محبوب شلوار پارچه ای لینن میپر دازیم که بیشتر از همه در استایل خانم ها بکار می رود.

شلوار لینن بگ و گشاد

یکی از مدل شلوار های شیک و کاربردی در استایل خانم ها، استفاده از شلوار بگ لینن است. شلوار بگ لینن همان شلوار های گشاد با پارچه لینن است که معمولا در تابستان شلوار بگ پارچه ای لینن کرم مورد استفاده قرار میگیرد.

همچنین رنگ کرم با اکثر لباس هایتان ست می شود و در تابستان رنگی خنک است که باعث دفع نور و گرما می شود.

شلوار لینن راسته

شلوار لینن مانند سایر شلوار ها در مدل های راسته نیز تولید می شود. شما بسته به سلیقه و فرم بدنی خود، می توانید از شلوار راسته لینن یا سایر مدل ها استفاده کنید.

شلوار لینن مام فیت و مام استایل

یکی از جذاب ترین شلوار ها که با پارچه لینن تولید می شود، شلوار مام استایل زنانه لینن است. شلوار لینن مام فیت و مام استایل بسیار در استایل شما شیک جلوه می کند. می توانید تیپ های شیک دخترانه و زنانه تابستانه با شلوار مام فیت لینن داشته باشید.

استفاده از مانتو های کوتاه کرم در استایل شما جذابیت خاصی ایجاد می کند.

قیمت شلوار لینن زنانه

قیمت شلوار لینن زنانه به عواملی مثل جنس پارچه، دوخت می تواند متغیر باشد، اما ان چیزی که در استایل شما تفاوت ایجاد می کند، جنس پارچه ای است که در شلوار لینن زنانه بکار رفته است.

وبسایت امیر وی ای پی، از بهترین جنس و کیفیت برای ارائه شلوار لینن زنانه برای شما استفاده کرده است و می توانید طبق سلیقه شخصی خودتان از رنگ های کرم، مشکی، سفید، سبز و… استفاده نمایید.

خرید اینترنتی شلوار لینن زنانه

برای خرید شلوار لینن زنانه بصورت اینترنتی و آنلاین ابتدا جدول سایز را بررسی نمایید، اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، با شماره 09302715816 تماس بگیرید یا راهنمایی شوید.پ

البته ما 15 روز ضمانت تعویض و مرجوع هم داریم