در حال نمایش 9 نتیجه

شلوار نیم بگ زنانه

شاید دقت کرده باشید که اخیرا خرید شلوار نیم بگ زنانه و استفاده از شلوار های گشاد در استایل خانم های شیک پوش بسیار دیده می شود. به این شلوار های گشاد که در استایل خانم ها استفاده می شود شلوار بگ می گویند. حال بعداز ترند شدن شلوار بگ زنانه، شلوار نیم بگ زنانه هم مُد شده است.

شلوار نیم بگ بسیار شلوار راحت در استایل روزمره و کژوال خانم ها است. ست پذیری بسیار راحتی دارد و با انواع مانتو به راحتی ست می شود.

قیمت شلوار نیم بگ زنانه در فروشگاه اینترنتی امیر وی ای پی، بسیار مناسب است و می توانید از رنگ های مختلفی که وجود دارد در استایل روزمره و رسمی خود استفاده کنید که در ادامه با استایل های مختلف با شلوار جین نیم بگ آشنا می شوید.

این شلوار جذاب شما را از پوشیدن شلوار جین تنگ زنانه راحت کرده و می توانید در طول روز احساس راحتی بیشتری داشته باشید و در نتیجه با احساس خوب به کار روزمره تان ادامه بدید.

یکی از رنگ های پر کاربرد شلوار نیم بگ ذغالی است. این رنگ بسیار محبوب و پُر طرفدار است در انواع استایل زنانه مورد استفاده خانم های جوان قرار می گیرد.

در کنار شلوار نیم بگ دخترانه ذغالی، شلوار نیم بگ یخی هم بسیار رنگ شیک و جذابی است. مخصوصا اگر میخواهید در تابستان یک استایل جذاب داشته باشید، این رنگ بهترین گزینه است.

شلوار نیم بگ کوتاه

شلوار جین نیم بگ زنانه در قد 90 تا 115 سانت وجود دارد، اگر قد بلندی ندارید می توانید از شلوار نیم بگ کوتاه در استایل تان استفاده کنید. اما پیشنهادی که ما به شما می کنیم این است که، بگذارید کمی از قد شلوار نیم بگ زنانه، روی کفش تان بیفتد تا استایل شیک تری به شما بدهد.

یک مانتو کوتاه، به همراه شلوار نیم بگ لی که روی کفش تان افتاده، به همراه کتونی استایل شیک و اسپرت به شما می دهد.

انواع شلوار جین نیم بگ

شلوار نیم بگ دخترانه در واقع جمع و جور شده شلوار بگ زنانه است. شلوار بگ از بالا تا پایین بصورت یکدست گشاد است. اما شلوار جین نیم بگ زنانه، برشی کوچک تر از شلوار لی بگ دارد.

شلوار لی نیم بگ هم در استایل اسپرت و خیابانی مناسب است و هم می توانید در استایل رسمی هم از آن استفاده کنید. مثلا شلوار نیم بگ مشکی بهترین گزینه برای استایل رسمی است.

شلوار نیم بگ زنانه در جنس های مختلفی در بازار وجود دارد که شامل: جین، کتان،پارچه ای و… است. محبوب ترین جنس شلوار نیم بگ جین است که بسیار کاربردی در استایل خیابانی، دانشجویی، رسمی و… است.

تیپ و استایل با شلوار نیم بگ لی

در اواسط دهه 80 میلادی، شلوار های گشاد وارد دنیای مد در انگلیس شد. شلوار های بگ را سلبریتی ها و خوانندگان پاپ می پوشیدند که از همان موقع مورد توجه خانم های جوان قرار گرفت.

امروزه شلوار نیم بگ زنانه در کنار شلوار بگ، بسییار محبوب و پُر طرفدار است و خانم های جوان از این شلوار جذاب در استایل های مختلفی استفاده می کنند که چند مدل استایل با شلوار جین نیم بگ در معرفی میکنیم:

  1. استایل دانشجویی با شلوار نیم بگ
  2. استایل رسمی با شلوار لی نیم بگ
  3. استایل خیابانی با شلوار نیم بگ یخی

اینه استایل های زنانه، جزو بیشترین مواردی هستند که خانم ها در استایل های متفاوت خود از شلوار نیم بگ استفاده می کنند.

شما می توانید در استایل کژوال و خیابانی خود از کتونی سفید، شلوار لی نیم بگ و مانتو کوتاه استفاده کنید.

در استایل داشنجویی مانتوی بلند یا کوتاه، شلوار جین نیم بگ زنانه با کتونی یا کفش لوفر استایل شیکی میسازد.

در استایل رسمی می توانید از یک مانتو کتی با کفش کالج یا کتونی به همراه نیم بگ ذغالی یا آبی روشن استایل شیکی داشته باشید.

شما می توانید از شلوار نیم بگ دخترانه در استایل مجلسی استفاده کنید. اگر به شلوارهای جذب و چسبان علاقه ای ندارید، شلوار نیم بگ زنانه پارچه ای با شومیز یا تاپ مجلسی، به همراه کفش پاشنه بلند، استایل مُد و جذابی برای شما میسازد.

اگر به استایل هنری علاقه مند هستید، می توانید با شلوار جین نیم بگ زنانه، یک استایل شیک داشته باشید. این شلوار ها مُد هستند و همواره مُد خواهند بود. یک تی شرت ساده به همراه یک شال بلند و کتونی سفید استایل هنری شیکی به شما می دهد.

شلوار بگ و نیم بگ در قسمت کمر دارای ساسون هستند و زیبایی استایل شما را چند برابر می کنند.

در استایل هنری، استفاده از اکسسوری مانند گوشواره و دستبند، استفاده از کمربند های موجود در بازار، زیبایی استایل شما را بیشتر می کند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم؛ شلوار جین نیم بگ در رنگ های مختلفی مثل: شلوار نیم بگ دخترانه ذغالی، آبی روشن، شلوار نیم بگ یخی، مشکی، طوسی وجود دارد.

شما می توانید با شلوار جین نیم بگ ذغالی استایل رسمی داشته باشید و با کت یا پالتو های چهار خونه، کت مخمل یا جین استایل کنید.

در استایل اسپرت می توانید از شلوار نیم بگ زاپ دار با مانتو کوتاه عروسکی استایل کنید.

نیم بگ زاپ دار از مدل های جدید شلوار لی نیم بگ زنانه است.

استایلی خاص با شلوار نیم بگ زاپ دار

در فصل پاییز، کت های چهار خونه استایل پاییزه جذابی به استایل شما می دهند. از این رو ست کردن این کت های چهار خونه با شلوار نیم بگ یخی زاپ دار یا آبی تیره، استایل شیکی و با کلاسی به شما می دهد.

هر چی به سمت هوای سرد و زمستان پیش میرویم، استفاده از شلوار نیم بگ مشکی بیشتر می شود. چون رنگ های تیره در شلوار جین، در زمستان کاربردشان بیشتر می شود.

گرما را رنگ های مشکی و ذغالی جذب می کنند و در طول روز احساس گرمای بیشتری به شما می دهند.

شلوار نیم بگ زاپ دار زنانه در مهمانی و استایل اسپرت دخترانه بسیار کاربردی و مفید هست. ما در فروشگاه اینترنتی امیر وی ای پی، انواع شلوار بگ و نیگ بگ زاپ دار و ساده با رنگ های، ذغالی، مشکی، طوسی، آبی روشن، یخی، آبی تیره، سورمه ای برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا استایل شیک و جذاب با این شلوار ها داشته باشید.

شلوار نیم بگ با مانتو کتی

شلوار نیم بگ را در استایل اسپرت و رسمی می توانید استایل کنید. اما یکی از استایل های شیک که با شلوار نیم بگ زنانه می توانید داشته باشید، در استایل رسمی است. در این استایل مانتو کتی کوتاه به همراه شلوارنیم بگ ذغالی دخترانه استایل جذابی به شما می دهد.

در استایل رسمی، تی شرت یا بلوز تان را داخل شلوار بزنید و باید سایز تی شرت یا بلوز فیت تان باشد تا ظاهر بهتر و شیک تری داشته باشید.

ست های پیشنهادی با شلوار نیم بگ

می توانید  نیم تنه یا کراپ را با شلوار نیم بگ زنانه استایل کنید، اگر قصد استفاده از شومیز بلند را داشتید، بهتر است که پایین بلوز یا شومیز تان را داخل شلوار بزنید تا تیپ شیک تری داشته باشید.

از استایل مونوکروم استفاده کنید. یعنی یک مانتو کتی به همراه یک شلوار نیم بگ دخترانه یک رنگ بپوشید. استفاده از منتو و شلوار هم رنگ باعث می شود هم قدتان بلند تر دیده شود و هم استایل لاکچری داشته باشید.

از مانتو های مختلف کوتاه و بلند باشلوار نیم بگ دخترانه استفاده کنید. این شلوار قابلیت آن را دارد که با انواع مانتو بلند و کوتاه، استایل شود و استایل چشم نوازی را به شما بدهد.

خرید شلوار نیم بگ زنانه این امکان را به شما می دهد که از انواع مانتو کوتاه و بلند خود که در کمد تان دارید در استایل خود بهره ببرید. هر روز استایل جدیدی را تجربه کنید و هر روز راحتی در استایل خود را احساس کنید.

شلوار نیم بگ برای چه اندامی مناسب است؟

اگر شلوار نیم بگ تان سایز تان باشد، با رنگ مانتو تان ست باشد، بین شلوار و مانتو هماهنگی باشد، برای همه نوع فرم بدنی مناسب است. مهم نیست که چاق هستید یا لاغر، قد کوتاه هستید یا قد بلند، این شلوار در استایل شما جذابیت ایجاد می کند.

شلوار جین نیم بگ زنانه به دلیل گشادی که دارد، افرادی که پاهای چاقی دارند، چاق بودن پا را نشان نمی دهد. یا افرادی که پاهای خیلی لاغری دارند، این شلوار لی نیم بگ باعث می شود که لاغری اندام شما دیده نشود.

اگر اندام لاغری دارید از شلوار نیم بگ یخی استفاده کنید. اما اگر پاهای چاقی دارید از نیم بگ ذغالی دخترانه استفاده کنید. رنگ ذغالی پاهایتان را لاغر و کشیده نشان می دهد.

اگر قد بلندی دارید، پوشیدن شلوار جین نیم بگ یخی استایل بهتری به شما می هد. این شلوار را اگر با مانتو عروسکی با شومیزی استایل کنید و یک کمربند پهن بر روی مانتو کتی کوتاه یا عروسکی تان بزنید تیپ جذابی به شما می دهد.

همچنین اگر قد کوتاهی دارید باز می توانید از این شلوار استفاده کنید. باید شلوار نیم بگ زنانه و مانتو تان هم رنگ باشد تا قد تان را بلند تر و کشیده تر نشان دهد.

بررسی نکاتی هنگام خرید شلوار نیم بگ

  • شلوار نیم بگ زنانه را سایز خودتان بپوشیدخیلی تنگ یا گشاد نباشد.
  • طرح و رنگ شلوار را مناسب با اندام خود انتخاب کنید.
  • شلوار نیم بگ را با تی شرت های گشاد و بلند نپوشید.
  • برای ست کردن با این شلوار از رنگ های خنثی استفاده کنید.
  • از کمربند در استایل با شلوار جین نیم بگ استفاده کنید.
  • سعی کنید شلوار روی کفش قرار بگیرید، نه خیلی بلند تر باشد و نه کوتاه تر.
  • از تا زدن شلوار بگ و نیم بگ خودداری کنید.
  • استفاده از شلوار نیم بگ در چهار فصل سال امکان پذیر است.
  • شلوار زنانه نیم بگ آبی تیره، برای افرادی با پاهای چاق مناسب است.
  • نیم بگ یخی برای افرادی که پاهای لاغر دارند مناسب است.
  • شلوار گشاد را با پیراهن گشاد یا مانتو گشاد با هم نپوشید، این ترکیب بسیار نامرتب دیده می شود.

نحوه شستوشوی شلوار نیم بگ زنانه

برای شستن شلوار نیم بگ جین زنانه به موارد زیر دقت کنید:

  1. شلوار دارای تیکت می باشد، طبق دستوری که روی آن نوشته عمل کتید
  2. اگر تیکت نداشت، شلوار را برعکس کرده و داخل لباسشویی قرار دهید.
  3. زیپ و دکمه شلوار جین را ببندید.
  4. لباسشویی را با آب 30 درجه پر کنید.
  5. از مایع مخصوص لباس های حساس استفاده کنید.
  6. لباس های جین هم رنگ را باهم بشویید.
  7. لباسشویی را روی دور ملایم قرار دهید.
  8. از خشک کن برای خشک کردن استفاده نکنید.
  9. برای خشک کردن شلوار جین، از هوای آزاد و بند استفاده کنید.
  10. شلوار جین را در برابر نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
  11. اگر به هوای آزاد دسترسی نداشتید، روی رخت پهن کن شلوار ها را پهن کنید.

با رعایت این نکات شلوار نیم بگ زنانه طول عمر بیشتری خواهد داشت.

خرید شلوار نیم بگ زنانه

تا اینجا با شلوار نیم بگ زنانه آشنا شدید و انواع استایل با شلوار جین نیم بگ را یاد گرفتید؛ اگر شما هم از علاقه مند به خرید شلوار نیم بگ زنانه شدید به شما تبریک می گوییم، چون به جمع خانواده خوشتیپ امیر وی ای پی پیوسته اید.

ما در فروشگاه اینترنتی امیر وی ای پی، ضمانت تعویض و بازگشت وجه داریم تا شما بانوان عزیز، با خیال راحت شلوار لی نیم بگ مد نظرتان را خرید کنید و از خریدتان لذت ببرید.

ما در امیر وی ای پی 15 روز ضمانت تعویض و یا بازگشت وجه داریم.