مد و استایل

استایل با پالتو؛ زیر پالتو چی بپوشیم؟

استایل با پالتو مدل پالتو زنانه زمستانی جدید

به محض سرد شدن هوا همه ما به فکر لباس گرم می شویم. یکی از لباس های گرم زمستانی، پالتو است. خب سوال ممکن است پیش بیاید که زیر پالتو چی بپوشیم؟ یا استایل با پالتو زنانه چگونه است؟ پالتو از لباس های شیک زمستانی است که در استایل زمستانی خیلی از خانم ها دیده می شود.

خب از آنجا که پالتو در 90 درصد استایل روزمره در زمستان بکار می رود برای خیلی از افراد مهم است که بدانند با پالتو چه شالی بپوشیم؟ یا با پالتو چه شلواری بپوشیم اینها سوالات رایج خانم های جوان و شیک پوش هست.

شما می توانید زیر پالتو شلوار لی زنانه بپوشید یا می توانید از لگ چرم با استایل با پالتو استفاده کنید. اگر شما هم علاقه مند به دانستن زیر پالتو چی بپوشیم هستید، در ادامه همراه ما باشید.

زیر پالتو چی بپوشیم؟

یکی از پر کاربرد ترین مدل پالتو زنانه، پالتو ساده زنانه است. دلیل محبوبیت پالتو ساده این است که هم از مد نمی افتد و هم با انواع لباس زمستانی دیگر ست می شود. افراد اغلب استایل پالتو زنانه را لایه لایه پوشیدن میشناسند. در واقع ست کردن پالتو زنانه با انواع لباس پیچیدگی خود را دارد اما با ست کردن پالتو زنانه به روش درست و اصولی هم استایل شیک و جذابی خواهید داشت و هم در زمستان گرم می مانید.

استایل با پالتو و مدل پالتو زنانه اسپرت
پالتو کوتاه کتی زنانه با شلوار مشکی جذب

 در ادامه چند ست شیک استایل با پالتو زنانه را معرفی می کنیم.

ابتدا پالتو مناسب اندام تان انتخاب کنید!

یکی از دلایلی که بعضی افراد خوش تیپ و خوش استایل با پالتو زنانه هستند، این است که انواع فرم بدن زنان را می شناسند و طبق فرم بدن خودشان پالتو مناسب اندم شان را می پوشند. این نکته مهمی است که در ادامه این مقاله چندین عکس پالتو زنانه جدید را میگذاریم تا از آنها ایده بگیرید و در استایل با پالتو استفاده کنید.

پالتو دخترانه اسپرت بزرگسال استایل با پالتو
ست پالتو کوتاه با شال و شلوار

استایل با پالتو مناسب هر اندام

  1. اگر فرم بدن گلابی شکل دارید پالتویی که قد آن پایین زانو می اید بپوشید. همچنین یقه پالتو بهتر است پهن باشد و اگر پالتو در نواحی شانه، آستین و یقه طرحدار باشد انتخاب بهتری برای شما است.
  2. اگر فرم بدن سیبی دارید پالتو های راسته و ساده و بدون تزیینات بپوشید که قد بلندی داشته باشد.
  3. اگر فرم بدن تان مثلث برعکس هست و می خواهید توجه را از بالاتنه بردارید، از پالتو های دو دکمه یا چهار دکمه در استایل با پالتو استفاده کنید.
  4. اگر فرم بدن مستعطیلی دارید یعنی بالاتنه و پایین تنه یکسان است، پالتویی بپوشید که در نواحی کمر، دارای برش هست و  کمربند دارد، کمربندش را ببندید.
  5. فرم بدن ساعت شنی می تواند از پالتوهای تزییناتی و ساده استفاده کند، در این فرم بدن توجه را به کمر متمرکز کنید، از کمربند استفاده کنید تا زیبایی اندام در استایل با پالتو مشخص شود.

استایل با پالتو؛ زیر پالتو چی بپوشیم؟

اگر قصد رفتن به مهملنی دارید و می خواهید استایل رسمی داشته باشید، از شومیز و پیراهن در زیر پالتو استفاده کنید. در استایل رسمی با پالتو نباید لایه لایه بپوشید، اما در استایل کژوال و خیابانی یکی از استایل های شیک با پالتو لایه لایه پوشیدن است. حالا چند ایده استایل با پالتو در ادامه اشاره می کنیم:

مدل استایل با پالتو شیک زنانه سبز سدری
ست پالتو کوتاه با بوت بلند چرم

هودی استایل با پالتو

یکی از آیتم های شیک و جذاب برای زیر پالتو زنانه هودی است. هودی از لباس های گرم زمستانی است که هم بصورت جدا و هم با پالتو استفاده می شود. برای پوشیدن هودی با پالتو زنانه از رنگ های خنثی استفاده کنید.

style whit coat
استایل هودی با پالتو

مثلا رنگ طوسی انتخاب مناسبی با پالتو است. رنگ طوسی خنثی است و با انواع لباس ست می شود. همچنین پوشیدن هودی هم رنگ با پالتو هم انتخاب مناسب و جذابی را به همراه دارد.

بادی و استایل با پالتو

پوشیدن لباس هایی که فیت بدن هستند در زیر پالتو زنانه استایل شیکی به شما می دهند. بادی گزینه ی خوبی برای زیر پالتو استو امروزه بادی ها در انواع جنس ضخیم و نازک، استین دار و بدون استین هستند که برای زیر پالتو بادی ضخیم استین دار مناسب هستند.

استایل با پالتو دخترانه بزرگسال جدید
پالتو بلند زنانه با شلوار جین

استایل با پالتو با دامن

برای خارج شدن از استایل اسپرت زمستانی زنانه و رفتن به مهمانی که دعوت شده اید، می توانید از دامن کوتاه استفاده کنید. دامن خود را می توانید جنس چرمی انتخاب کنید که بالای زانو باشد و از بالا تنه ی فیت که گشاد هم نباشد استفاده کنید که با دامن هماهنگی داشته باشد.

قد پالتو را می توانید بلند یا تا روی زانو در استایل با دامن انتخاب کنید.

استایل پالتو و بلوز بافت

بلوز بافت گرمای خیلی خوبی در زمستان دارد. همچنین در استایل با پالتو زنانه بسیار شیک و مناسب است. امروزه بلوز بافت در انواع مختلف ساده و طرح دار موجود است که هم بصورت جدا در مهمانی و دورهمی قابل استفاده هست و هم در زیر پالتو زنانه ترکیب هوشمندانه ای است.

یقه اسکی و استایل با پالتو

یکی از لباس های محبوب زمستانی یقه اسکی است. اگر گردن کشیده ای دارید می توانید از یقه اسکی در استایل با پالتو استفاده کنید. همچنین یقه اسکی هم بصورت مجزا قابل استفاده است. در استایل روزمره و کژوال می توانید در زیر پالتو از یقه اسکی استفاده کنید.

استایل با پالتو زنانه و کراپ

کراپ ها لباس های کوتاه هستند که در انواع فانتزی و ساده وجود دارد. کراپ ها اسپرت هستند و در زیر پالتو می توانید استفاده کنید. برای تکمیل استایل تان از شلوار جین جذب استفاده کنید.

استایل پالتو با دورس

دورس شباهت زیادی به هودی دارد و تنها تفاوتش با هودی نداشتن کلاه است. دورس جنس گرم و ضخیمی دارد و با پالتو به راحتی ست می شود. همچنین برای استایل با پالتو و دورس از رنگ های خنثی برای دورس استفاده کنید تا ست کردن ان هم راحت باشد.

استایل با پالتو چهار خونه زنانه
شلوار مام استایل با پالتو چهار خونه

شومیز و استایل با پالتو

اگر برای زیر پالتو نمی خواهید بلوز ضخیم بپوشید، شومیز بپوشید. اما بهتر است از شومیز های ساده استفاده کنید، اصلا سمت شومیز های طرح دار و شلوغ نروید که استایل تان با پالتو را ناهماهنگ نشان می دهد.

استایل با پالتو زنانه جدید و بلند با شومیز
پالتو بلند زنانه با شومیز و شلوار

با پالتو چه شلواری بپوشم؟

خب در پاسخ به این سوال: با پالتو چه شلواری بپوشم باید بگویم که بستگی به محیطی دارد که میخواهید بروید، اگر در استایل کژوال و روزمره میخواهید پالتو بپوشید بهتر است از شلوار جین ذغالی جذب استفاده کنید البته رنگ پالتو هم در انتخاب رنگ شلوار مهم است اما شلوار جین مشکی و ذغالی رنگ هایی هستند که با انواع پالتو زنانه ست می شوند.

استایل با پالتو؛ پالتو زنانه شتری جدید
شلوار جین مشکی با پالتو

اما اگر قصد رفتن به مهمانی و مجلس رسمی دارید می توایند از لگ چرم یا شلوار پارچه ای راسته استفاده کنید.

چند نمونه استایل پر کاربرد با پالتو

  • پالتو به همراه شلوار جین و نیم بوت استایل شیکی میسازد.
  • پالتو با لگ چرم و نیم بوت یا کتونی خیلی محبوب و پر کاربرد است.
  • پالتو زنانه با شلوار راسته استایل شیکی در مهمانی و مجالس رسمی میسازد.
  • شلوار مام استایل با شومیز یا ژیله استایل شیکی با پالتو میسازد.
  • شلوار لی زنانه جذب و پالتو با بوت بلند همیشه ست جذابی میسازد.

با پالتو چه شالی بپوشیم

یکی از نکاتی که باید در نحوه پوشیدن شال با پالتو دقت کنید و باید آن را مد نظر قرار دهید این است که میخواهید در استایل رسمی بپوشید شال را یا در استایل خیابانی؟ اگر در استایل اسپرت و خیابانی می خواهید شال با پالتو بپوشید بهتر است از شال و روسری قواره بزرگ استفاده کنید.

در استایل رسمی بهتر است از روسری یا شال قواره کوچیک در استایل با پالتو استفاده کنید. همچنین پوشیدن کلاه بافت هم در استایل خیابانی مناسب است.

در استایل با پالتو از چه کیف و کفشی استفاده کنم؟

این سوال خیلی خوبی است چون تاثیر مستقیم در استایل شما می گذارد. از کیف و کفش هم رنگ یا بهتر است بگویم هم تناژ با پالتو استفاده کنید. این کار باعث جذابیت استایل شما با پالتو می شود. همچنین با کشیده نشان دادن قد شما هم خیلی کمک می کند.

ممکن است شما قد بلند باشید، در این شرایط در استایل پالتو بهتر است از تضاد رنگی در استایل تان استفاده کنید. رنگ کیف و کفش تان متضاد با رنگ پالتو باشد.

اکثر خانم ها پوشیدن بوت بلند با پالتو را می پسندند، این ترکیب برای استایل رسمی مناسب است. هر چه قد بوت بلند تر باشد استایل رسمی تری خواهید داشت. اما اگر به دنبال استایل کژوال و راحت هستید، می توانید از نیم بوت و بوت های ساق کوتاه در استایل پالتو استفاده کنید.

بوت های پاشنه بلند هم از کفش های شیک زمستانی هستتند که با پالتو بسیار شیک می شوند. بوت های پاشنه دار در انواع سگکدار، نگین دار و ساده در بازار وجود دارند که رنگ این بوت ها را با کیف دوشی خود ست کنید تا ترکیب شیک و جذابی به استایل شما بدهد.

برخی اوقات بوت های طرح پلنگی در استایل با پالتو زنانه جذاب می شود.

استایل با پالتو زنانه پلنگی اسپرت
استایل پالتو پلنگی زنانه با بوت بلند

پالتو چه رنگی بپوشیم؟

در روز های سرد سال بهتر است از رنگ های شاد و گرم در استایل تان استفاده کنید. مثلا:

از پالتو کرم استفاده کنید و زیر پالتو از یک بافت یا شومیز مشکی استفاده کنید. رنگ کیف یا کفش را می توانید شتری یا قهوه ای استفاده کنید. البته با انتخاب یکی از این ایتم ها یعنی کیف یا کفش به رنگ کرمی استایل تان شیک تر می شود و با رنگ پالتو یکی می شود.

استایل پالتو زنانه بلند و شیک
پالتو کرم زنانه سر استین چرمی

یکی دیگر از رنگ های پر طرفدار رنگ قهوه ای یا شتری و یا عسلی است. پالتوهایی که این رنگ ها را داشته باشند ست های شیکی در زمستان می توانید با انها داشته باشید. همچنین ترکیب این رنگ ها با کرم بسیار دیده می شود که ظاهری شیک میسازد.

پالتو قهوه ای زنانه ایرانی شیک و جدید
پالتو شتری زنانه فوتر بلند و گرم

یکی از استایل های شیک مناسب مهمانی ترکیب رنگ کرم و سورمه ای است. رنگ پالتو را کرم انتخاب کنید و از شومیز سورمه ای در استایل استفاده کنید. بوت قهوه ای و شلوار مشکی می توانید استایل رسمی تان را تکمیل کند.

یکی از استایل های جذاب و پر نشاط زمستانی پالتو قرمز است. در این استایل از شلوار مشکی استفاده کنید. ترکیب قرمز مشکی همیشه شیک  جذاب بوده است.

استایل با پالتو کوتاه و مدل پالتو زنانه قرمز شیک
پالتو قرمز با شلوار مشکی جذب
استایل با پالتو زنانه ایرانی جدید زرشکی
پالتو خوش رنگ بنفش شیک و جذاب

اگر در هنگام خرید شلوار لی زنانه نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید، می توانید با شماره 09302715816 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “استایل با پالتو؛ زیر پالتو چی بپوشیم؟

  1. ali گفت:

    سلام خسته نباشید عمده هم دارین آدرس کجاست

    1. mr Amir گفت:

      سلام وقت بخیر.
      ما بصورت تک فروش شلوار جین زنانه داریم. فعلا مدل پالتو زنانه موجود نداریم

  2. ali گفت:

    لطفاً تو این سبک ها عمده دارین 09148525700 با من تماس بگیرین من نتونستم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *