مد و استایل

انواع مدل شلوار واید لگ زنانه + استایل شلوار واید با مانتو

انواع شلوار واید لگ زنانه و ایده برای استایل با مانتو

برای شمام سوال شده که شلوار واید چیست؟ یا می خواید بدونید استایل با شلوار واید لگ چطوریه؟ در این مقاله به نحوه ست کردن شلوار واید لگ با مانتو و کفش پرداختیم، همچنین انواع مدل شلوار واید لگ زنانه رو در استایل های مختلف توضیح دادیم.

شلوار واید لگ wide leg چیست؟

امروزه شاهد انواع شلوار جین زنانه هستیم که در بازار دیده می شود. شلوار واید لگ به شلوار هایی گفته می شود که فاق بلند هستند، در قسمت کمر و باسن جذب هستند و هرچه به سمت پایین میرود (ران پا، ساق و دمپا شلوار) گشاد می شود. به عبارت دیگر شلوار واید لگ همان دامن شلواری هست.

شلوار واید لگ زنانه امروزه بسیار مد شده و جزو شلوارهای مد روز تهران هستند. این شلوار ها در بهار و تابستان مورد استفاده دختران و خانم های شیک پوش قرار می گیرد.

تفاوت شلوار واید و بگ

شلوار واید لگ شلوار های گشادی هستند که در انواع جنس جین و پارچه ای تولید و وارد بازار می شود. البته شلوار واید زنانه در انواع قد 90 قد 100 و قد 110 در بازار وجود دارد و طبق سلیقه افراد خریداری می شود.

مدل شلوار واید لگ زنانه جین
شلوار واید لگ جین

تفاوت شلوار واید با شلوار بگ زنانه این است که شلوار واید استایل گشادی بیشتری نسبت به شلوار بگ زنانه دارد. البته هم گشاد تر و هم خنک تر است. مخصوصا اگر جنس پارچه ای آن را خریداری کنید.

یکی از شلوار های کاربردی در تابستان و بهار شلوار واید لگ زنانه است که بسیار در بین جوانان ترند شده است.

انواع شلوار واید لگ زنانه

شلوار واید لگ دخترانه و زنانه  در 4 مدل کلی قرار دارد که به معرفی تک تک انها می پردازیم:

شلوار واید لگ جین

شلوار جین واید لگ از پارچه جین تولید می شود، می توانید این مدل شلوار واید لگ را در استایل روزمره و خیابانی بپوشید. یکی از شلوار های شیک در استایل اسپرت دخترانه است. در ادامه نحوه ست کردن شلوار واید لگ جین را هم بهتون میگیم.

انواع مدل شلوار واید لگ زنانه
مدل شلوار واید لگ زنانه جین
شلوار واید استایل زنانه جین قد بلند یخی
شلوار واید زنانه جین

شلوار واید لگ گشاد سرهمی یا اورال

این مدل شلوار واید لگ بسیار گشاد است و سرهمی است. از این شلوار سرهمی در استایل مجلسی یا در خانه استفاده می شود.

مدل شلوار واید لگ زنانه
اورال یا سرهمی شلوار واید لگ زنانه مجلسی

شلوار واید لگ مجلسی

شلوار واید لگ مجلسی گشاد هستند و با تاپ یا شومیز مجلسی استایل می شوند. این مدل شلوار واید از جنس پارچه کرپ مازراتی تولید می شود.

شلوار واید لگ پارچه ای مجلسی
شلوار واید زنانه مجلسی

شلوار واید پارچه ای اسپرت

شلوار واید لگ زنانه پارچه ای اسپرت
استایل با شلوار واید لگ

شلوار واید لگ پارچه ای اسپرت شلواری خنک است که در استایل اسپرت و خیابانی می توانید در بهار و تابستان بپوشید. البته این شلوار های گشاد واید لگ را می توانید در خانه هم بپوشید، بسیار راحت و خنک هستند.

مانتو با شلوار واید لگ

شلوار واید لگ مدل گشادی دارد، پس بهتر است از مانتو کوتاه جلو بسته یا مانتو بلند جلو باز برای ست کردن استفاده کنید. بهتر است موقع استایل با شلوار واید لگ مانتو فیت بدن شما باشد تا ست زیبایی ایجاد کند. پوشیدن مانتو های گشاد، کیمونو و پانچو با شلوار واید توصیه نمیشه چون ظاهرتون رو شلخته نشون میده.

مانتو با شلوار واید لگ زنانه
استایل با شلوار واید لگ

شلوار واید با کت اسپرت زنانه

استایل با کت تک زنانه و پوشیدن شلوار واید لگ یکی از استایل های ترند این روزهای ایران است. تیپی شیک که می توانید در استایل های مختلف مثل رسمی و غیر رسمی استایل کنید. شلوار واید با کت زنانه یکی از تیپ های شیک زنانه است که به راحتی می توانید در استایل روزمره استفاده کنید.

کت و شلوار زنانه رسمی

کفش مناسب برای شلوار واید لگ

کفش های زیادی هستند که با شلوار واید استایل ست می شوند. مثلا اگر میخواهید شلوار واید لگ زنانه را با کت کوتاه بپوشید، بهتر است از کفش پاشنه بلند استفاده کنید تا استایل رسمی تر داشته باشید. اگر بجای کفش پاشنه بلند، کتونی اسپرت بپوشید، استایل تان استایل اسمارت کژوال می شود.

استایل با شلوار واید لگ و کفش پاشنه بلند
شلوار واید لگ با مانتو

شلوار واید و شومیز در مهمانی

یکی از تیپ های شیکی که در مهمانی می توانید داشته باشید، ست شلوار واید لگ با شومیز است. پایین شومیز تان را داخل شلوار جین زنانه بزنید. اگر از شلوار یخی زنانه استفاده کنید، جذابیت استایل شما مخصوصا پایین تنه را بیشتر میکند. کفش پاشنه دار هم می تواند یکی از آیتم های استایل با شلوار واید لگ باشد.

مدل شلوار واید گشاد پارچه ای مجلسی
استایل مجلسی با شلوار واید لگ

برای خرید شلوار لی دخترانه و زنانه می توانید از این لینک استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *