مد و استایل

بهترین تیپ و استایل با مانتو طوسی: معرفی ست های شیک

استایل با مانتو طوسی: ست های شیک با مانتو طوسی

ست مانتو طوسی از استایل های شیک برای خانم ها است که در انواع استایل می توانید از ان استفاده کنید. اگر شما از علاقه مندان به ست کردن مانتو طوسی با شلوار، شال و روسری هستید، در این مقاله ست های خوشگل با مانتو طوسی را یاد میگیرید.

ست مانتو طوسی با با شلوار جین ذغالی
ست طوسی با ذغالی

مانتو طوسی با چه رنگی ست میشه؟

رنگ های زیادی هستند که با مانتو طوسی ست می شوند. این رنگ ها را می توانید در شال، شلوار، روسری، کیف یا کفش استفاده کنید. در ادامه ست مانتو طوسی، رنگ ها مختلف برای استایل کردن مانتو طوسی عنوان میکنیم:

مانتو کوتاه عروسکی با مام استایل
ست شیک مانتو طوسی با شلوار سفید زنانه

ست مانتو طوسی با صورتی

ست مانتو طوسی با صورتی جزو استایل های شیک است که در تابستان و بهار بسیار بین خانم های جوان پرطرفدار است. این ست بسیار خنک و سبک است و می توانید از انواع شلوار زنانه، کیف یا کفش صورتی با مانتو طوسی استفاده کنید. مانتو طوسی همچنین با بسیاری از رنگ های دیگر نیز ست می شود.

انتخاب یک شال صورتی یا کیف و کفش صورتی با مانتو طوسی، در کنار هم ست شیک و جذابی ایجاد می کنند. در ست مانتو طوسی با صورتی بهتر است که یک رنگ تیره باشد و دیگری روشن. به عنوان مثال؛ اگر از مانتو طوسی تیره استفاده می کنید، شال یا تیشرت را صورت کمرنگ استفاده کنید تا زیبایی استایل تان حفظ شود.

ست مانتو طوسی و زرد

ترکیب رنگ طوسی با زرد یکی دیگر از تیپ هایی است که می توانید با مانتو طوسی استایل کنید. البته نیازی نیست که بیش از حد از رنگ زرد در استایل تان استفاده کنید. مثلا یک اکسسوری در استایل تان مثل شال، یا کمربند یا کفش را می توانید از رنگ زرد استفاده کنید.

استفاده از رنگ زرد را در استایل تان وقتی استفاده کنید که می خواهید یک عنصری در استایل با مانتو طوسی برجسته کنید.

با شلوار مام فیت چه مانتویی بپوشیم
ست کردن مانتو طوسی با شال و کیف

در دکوراسیون داخلی خانه های لوکس و لاکچری از ست طوسی و زرد استفاده می شود. می توانید در پاییز از رنگ زرد لیمویی یا زرد زردچوبه ای در کنار مانتو طوسی استفاده کنید، قطعا یک استایل شیک زنانه اسپرت در استایل خیابانی و روزمره است.

اصول ست کردن شلوار جین تنگ مشکی با پالتو و بوت زنانه
استایل اسپرت با مانتو ، پالتوی طوسی زنانه

ست مانتو طوسی و سرمه ای

همانطور که گفته شد، رنگ طوسی یک رنگی کاربردی است که با انواع رنگ می توانید ست کنید. در ست مانتو طوسی این دفعه از یک شلوار جین زنانه سورمه ای استفاده کنید. بهتر است رنگ شال و شلوارتان یکی باشد تا استایل شیک تری داشته باشید.

ست کردن مانتو بلند با شلوار جین جذب
مانتو طوسی با شلوار جین

در کنار رنگ سورمه ای می توانید از شلوار زنانه یخی هم با مانتو طوسی استفاده کنید. رنگ یخی برای بهار و تابستان مناسب است و استایل شما را خنک و سبک می کند.

استایل با مانتو طوسی و نارجی

ست مانتو طوسی با نارنجی از دیگر ست های جذاب است که در پاییز و تابستان دیده می شود. در این استایل بخاطر تندی که رنگ نارنجی دارد، بهترین ست با مانتو طوسی می تواند باشد چون تندی رنگ نارنجی را میگیرد و ملایم تر می کند.

مانتو سنتی با چی ست میشه
مانتو طوسی تیره با کیف نارنجی

ست مانتو طوسی با سفید و مشکی

مدل پالتو زنانه شیک در استایل زمستانی
ست مانتو طوسی با لگ چرم زنانه

طوسی و مشکی دو رنگ خنثی هستند که با مانتو طوسی ست بسیار شیکی ایجاد می کند.  استایل با مانتو طوسی و رنگ سفید و مشکی یکی از تیپ های شیک و ساده است که در انواع استایل های خیابانی، استایل دانشجویی دخترانه و استایل روزمره کاملا قابل استفاده کنید.

استایل با مانتو طوسی
ست مانتو طوسی با شال و شلوار مشکی
پالتو سوییت دخترانه طوسی کوتاه
استایل با مانتو طوسی و شلوار مشکی

مانتو طوسی با چه شالی ست میشه؟

از رنگ های گفته شده در بالا می توانید با مانتو طوسی ست کنید. رنگ های صورتی، خردلی، نارنجی، بنفش، ارغوانی، سبزجزو بهترین رنگ ها برای ست کردن مانتو طوسی با شال هستند.

استایل با مانتو طوسی و شال سفید
ست مانتو طوسی با شلوار طوسی

مانتو طوسی با چه شلواری ست میشه؟

انتخاب شلوار مناسب برای استایل با مانتو طوسی از موارد مهم در استایل خانم های شیک پوش است. برای ست کردن مانتو طوسی با شلوار می توانید از رنگ های گفته شده در بالا استفاده کنید. البته تمام رنگ های گفته شده برای ست مانتو طوسی مناسب نیستند.

مثلا برای استایل روزمره و خیابانی ست مانتو طوسی با شلوار زنانه آبی تیره می تواند گزینه ی خوبی باشد. اگر در بهار و تابستان می خواهید با مانتو طوسی شلوار بپوشید، پیشنهاد می کنیم از شلوار زنانه یخی جین استفاده کنید تا خنک تر استایل تان  باشد.

مانتو کوتاه جلو بسته با شلوار جین مام استایل

مثلا شلوار مام استایل زنانه در استایل با مانتو طوسی یکی از بهترین هاست. می توانید با کلیک روی دکمه زیر مدل های مختلف شلوار مام استایل دخترانه و زنانه را مشاهده کنید.

در کل برای داشتن ست شیک با مانتو طوسی باید به مدل مانتو هم دقت کنید. اگر مانتو طوسی شما اسپرت است، بهتره از شلوار بگ زنانه یا مام استایل دخترانه استفاده کتید.

اما اگر مانتو شما رسمی یا مجلسی است، شلوار بوت کات زنانه یکی از بهترین شلوار ها برای ست مانتو طوسی است.

با مانتو طوسی چه کفشی بپوشیم؟

کفش های مختلفی را می توانید با مانتو طوسی ست کنید. این بستگی به مکانی که میخواهید در آن حضور داشته باشید بستگی دارد. مثلا در استایل رسمی و مجلسی می توانید از ست مانتو طوسی با کفش پاشنه بلند استفاده کنید. در استایل اسپرت می توانید از کتونی سفید اسپرت استفاده کنید.

کفش پاشنه بلند با دامن و مانتو بلند
ست کردن مانتو طوسی با کفش پاشنه بلند

برای خرید هر گونه شلوار لی زنانه از این لینک هم می توانید استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *