آموزشی

اصول ست کردن رنگ سبز در لباس

ست کردن رنگ سبز

افراد زیادی هستند که به رنگ سبز علاقه دارند.در این مقاله شما ست کردن رنگ سبز را یاد می گیرید و به سوالاتی همچون» رنگ سبز با چه رنگی ست میشه؟ یا کت سبز با چی ست میشه؟ یا ست کردن رنگ سبز لنجی، ادامسی و … را یاد میگیرید.

ست رنگ سبز از تیپ های خنک بهار و تابستان است. رنگ سبز از رنگ های جوان پسندانه است که به استایل شما تازگی و سرزندگی می بخشد. دانستن اصول ست کردن رنگ سبز به شما احساس خوب و اعتماد به نفس می بخشد. در ادامه به نحوه ست کردن رنگ سبز با انواع کت و مانتو و شلوار می پردازیم.

ست کردن مانتو کتی سبز با شلوار بوت کات
ست رنگ سبز مانتو کتی با شلوار بوت کات جین

روانشناسی رنگ سبز

رنگ سبز ترکیب رنگ آبی و زرد است. رنگ آبی نماد آرامش و زرد هم نماد خوش بینی است. افرادی که از ست رنگ سبز در لباس استفاده می کنند، افرادی هستند که به طبیعت علاقه دارند. رنگ سبز احساس امید و حس خوب به افراد می دهد و حس پیشرفت و حرکت به سمت جلو را در افراد زنده می کند.

شلوار سبز مام استایل
شلوار مام استایل رنگی سبز جزو شلوار های ترند است

اصول ست کردن رنگ سبز

رنگ سبز طیف گسترده ای دارد. برخی از طیف های رنگی رنگ سبز شامل: سبز یشمی، زیتونی، سبز ادامسی، پاستلی، سبز پسته ای، سبز لجنی و… می توان نام برد.

ست مانتو کتی سبز با شلوار
ست مانتو سبز

برای ست کردن اصولی رنگ سبز باید بدانید که رنگ سبز طبعی سرد دارد و شما برای ست کردن رنگ سبز بهتر است از رنگ های گرم هم در استایل تان استفاده کنید. اگر رنگ لباس سبز تان بیشتر به آبی متمایل است به معنای ایت است که طبع استایل تان سرد است و اگر رنگ لباس تان به زرد نزدیک است به این معناست که طبع استایل تان به گرم نزدیک تر است.

مکمل رنگ سبز

رنگ سبز تنوع بسیار بالایی دارد و افراد زیادی را به خود علاقه مند کرده است. ست کردن رنگ سبز استایل شیکی برای تان خلق می کند اما اگر مراقب نباشید، می تواند استایل شما را نامرتب و شلخته نشان دهد.

همانطور که در بالا گفتیم، رنگ سبز طیف گسترده ای دارد، در ادامه نحوه ست کردن رنگ سبز و اصول آن را با شما در میان میگذاریم.

Green and blue set in womens style
استایل رنگ سبز با آبی

بهترین مکمل رنگ سبزدر لباس

رنگ های زیادی هستند که با رنگ سبز ست می شوند، شما باید به رنگ پوست، موقعیتی که می خواهید در آن باشید، و سایر لباس هایتان توجه کنید. اما بصورت کلی؛ چون رنگ سبز، رنگی با طبع سرد است، بهتر است از رنگ های گرم برای ست رنگ سبز استفاده کنید.

ست رنگ سبز با مانتو کوتاه سفید
استایل با رنگ سبز و مانتو کوتاه سفید

در ادامه چند ست مکمل رنگ سبز که کاربرد زیادی در استایل شما دارند را قرار میدهیم تا با نحوه  استایل با رنگ سبز آشنا شوید.

ست رنگ سبز و آبی

رنگ سبز به آسانی با هر رنگی ست نمی شود، اما به دلیل طیف گسترده ای که دارد کار ست کردن لباس های سبز را راحت کرده است. رنگ سبز از ترکیب زرد+ آبی تشکیل شده است. پس می توان از رنگ آبی برای ست کردن رنگ سبز استفاده کرد.

ست کردن رنگ سبز با آبی
ست رنگ سبز با آبی

ترکیب سبز با قرمز

اگر سوال تان این است که  رنگ سبز لجنی تیره با چه رنگی ست میشه باید بگویم که رنگ قرمز بهترین مکمل برای ست کردن رنگ سبز لجنی و یشمی است.

ست رنگ سبز با قرمز
ست کردن سبز با قرمز همراه با شلوار مام استایل آبی روشن

اگر مانتو سبز تیره، یشمی یا سبز لجنی دارید، می توانید از شال یا روسری قرمز برای ست کردن استفاده کنید. حتی برند گوچی که جزو برند های خوب پوشاک است، از ترکیب قرمز و سبز در لباس های خود زیاد استفاده می کند.

ست رنگ سبز با زرد

یکی دیگر از روش های ست کردن رنگ سبز، ست سبز با زرد است. این ترکیب برای استایل اسپرت دخترانه و یا مجلس های خانوادگی مناسب است.

اگر سوال تان این است که رنگ سبز پسته ای (یا آدامسی) با چه رنگی ست میشه می توان گفت که رنگ زرد، کرم یا لیمویی رنگ های خوبی برای ست کردن رنگ سبز هستند.

ست رنگ سبز و بنفش

چه رنگی را با رنگ سبز ست کنیم؟ بنفش یکی از رنگ های شیک برای ست کردن رنگ سبز است. بنفش از ترکیب رنگ قرمز و ابی بدست میاد. ست رنگ سبز با بنفش در محافل و مهمانی ها بسیار شیک و جذاب است و رنگ بنفش رنگی سلطنتی است و به شما احساس قدرت می  دهد.

ست رنگ سبز با مشکی

برای بیشتر جلوه دادن رنگ سبز از رنگ مشکی برای ست کردن استفاده کنید. رنگ مشکی جزو رنگ های خنثی است. برای بهتر کردن ست لباس تان با رنگ سبز، از رنگ سفید هم در کنار مشکی و سبز استفاده کنید.

کت سبز و استایل با شلوار مام استایل ذغالی
ست کت سبز زنانه با شلوار مام استایل و کیف

ست کردن سبز یشمی

رنگ سبز یشمی یکی دیگر از طیف های رنگی رنگ سبز است. برای ست رنگ سبز یشمی بهتر است از رنگ های روشن مثل، کرم، سفید، اجری، نارنجی استفاده کنید.

ست کت سبز زنانه
کت سبز با شلوار مام استایل

مثلا اگر کت سبز دارید و میخواهید بدانید با چی ست میشه؟ از رنگ های روشن با سبز یشمی استفاده کنید. خردلی، اجری، نارنجی، صورتی رنگ های خوبی برای ست کردن سبز یشمی هستند.

ست رنگ سبز پسته ای

سبز پسته ای از رنگ های پاستلی و خنک در بهار و تابستان است. برای ست کردن رنگ سبز پسته ای یا آدامسی از رنگ های سرخابی، بنفش و صورتی استفاده کنید که در تابستان با شلوار جین زنانه فاق بلند بسیار شیک و جذاب می شود.

ست کردن سبز ارتشی

سبز ارتشی یکی از رنگ های اسپرت در استایل خیابانی است که اکثر خانم ها از آن در استایل روزمره استفاده می کنند. برای ست کردن سبز ارتشی بهتر است از تنالیته رنگی خودش در استایل تان استفاده کنید. در مانتو و شال و شلوار بهتر است استایل تان خیلی شلوغ از ترکیب رنگ های دیگر نباشد.

اما می توانید در جزییات استایل تان از رنگ های روشن مثلا در تاپ و لباس زیر مانتو از رنگ های سفید، طوسی، مشکی، صورتی، انبه ای استفاده کنید.

ست سبز زمردی

سبز زمردی بسیار شبیه به سبز یشمی است و برای ست کردن سبز زمردی بهتر است از نارنجی، زرد، لیمویی، سفید، کرم صورتی استفاده کنید.

ست مانتو کتی سبز با شلوار
Pairing a green coat with pants
مانتو سبز با شلوار پارچه ای

ممکن است این مقاله هم به کارتان بیاید: بهترین ست مانتو طوسی با شلوار

ست رنگ سبز پاستلی

رنگ های پاستلی در سال های اخیر بسیار مد شده اند و در استایل های خیابانی با مانتو و شلوار های پاستلی ست می شود. برای ست کردن سبز پاستلی می توانید از صورتی پاستلی، کرم، نارنجی و آبی پاستلی استفاده کنید.

ست رنگ سبز فسفری

رنگ سبز فسفری از رنگ های زیبا و سرزنده است. برای ست کردن سبز فسفری بهتر است از رنگ های خنثی مثل سفید، مشکی و طوسی استفاده کنید.

ست رنگ سبز با شلوار بگ
ست مانتو کتی سبز با شلوار بگ یخی

ست کردن سبز لجنی

رنگ سبز لجنی هم مثل سبز ارتشی و سبز یشمی جزو رنگ های سبز تیره محسوب می شوند. برای ست کردن سبز لجنی بهتر است از رنگ های روشن مثل؛ سفید، کرم، صورتی، نارنجی، خاکستری استفاده کنید.

شلوار سبز لجنی و مانتو جزو رنگ های پر کاربرد در استایل خانم ها هستند.

Green coat with baggy pants
کت سبز با شلوار یخی زنانه بگ

رنگ سبز مناسب پوست های سبزه

افراد با پوست سبزه و گندمی بهتر است از رنگ سبز زیتونی در استایل شان استفاده کنند. سیزه ها پوست گرمی دارند و رنگ زیتونی در لباس استایل شان را زیبا و جذاب نشان می دهد.

رنگ های زیادی هستند که به پوست سبزه می آید، مثلا فیروزه ای، سبز آبی رنگ های عالی هستند. تنها رنگی که نباید برای پوست های سبزه استفاده کنید، رنگ قهوه ای است.

برای خرید شلوار جین زنانه از این لینک استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *