مد و استایل

با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم

با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم

میتوان گفت 99 درصد خانم ها کفش پاشنه بلند در کمدشان دارند و ممکن است برای خوده شما هم پیش اومده باشه که از خودتان بپرسید با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم؟ خب شلوار های شیک زیادی هستند که با کفش پاشنه بلند می تونید ست کنید که در ادامه این مقاله به معرفی تمامی شلوارهایی که می تونید با کفش پاشنه بلند ست کنید می پردازیم.

کفش پاشنه بلند با شلوار جین بوت کات

یکی از شلوار هایی که می تونید با کفش پاشنه بلند ست کنید، شلوار جین بوت کات زنانه است. شلوار بوت کات در واقع همون شلوار دمپا گشاد هست که امروزه اون رو به اسم شلوار بوت کات میشناسیم(البته با کمی تفاوت جزیی در دمپای این دو شلوار).

با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم؟
شلوار بوت کات زنانه با کفش پاشنه بلند
کفش پاشنه بلند با شلوار جین دمپا
کفش پاشنه بلند با شلوار جین بوت کات

شلوار بوت کات با کفش پاشنه بلند در مهمانی و استایل مجلسی و استایل نیمه رسمی مناسب است و تیپ شیکی به شما میدهد. می تونید در مهمانی از کراپ و نیم تنه هم برای ست کردن استفاده کنید. مانتو های کتی هم خیلی استایل شیکی به شما می دهند.

کفش پاشنه بلند با شلوار مام استایل

شلوار مام استایل یکی از شلوار های راحت و کاربردی در استایل خانم هاست. این شلوار رو می تونید با کفش پاشنه بلند هم ست کنید. گاهی اوقات ممکنه قرار ملاقات کاری داشته باشید، یا میخواهید استایل نیمه رسمی داشته باشید و می تونید از ترکیب شلوار مام استایل با کفش پاشنه بلند کمک بگیرید.

با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم؟
شلوار مام استایل زنانه با کفش پاشنه بلند

یک نکته ای که باید اینجا بهتون بگم اونم این هست که با کفش پاشنه بلند حتما پایین شلوار مام استایل زنانه رو تا کنید تا استایل بهتری به شما بده و شیک تر دیده بشه.

شلوار جین اسکینی با کفش پاشنه بلند

شلوار جین جذب یا همون اسکینی که همه ما از اون داریم و قبلا هم داشتیم و شلواری هست که همه جا قابل استفاده هست. شلوار اسکینی با کفش پاشنه بلند یکی از تیپ های شیک خانمانه هست که در ملاقات های عاشقانه بسیار دیده می شود.

شلوار جین اسکینی با کفش پاشنه بلند
شلوار جین اسکینی با کفش پاشنه بلند
شلوار جین سفید با کفش پاشنه بلند
کفش پاشنه بلند با شلوار جین جذب سفید

همچنین در مهمانی ها و دورهمی ها مثل تولد ها می تونید از کفش پاشنه بلند و شلوار جین اسکینی استفاده کنید و با یک نیم تنه استایل تون رو تکیمل کنید.

شلوار پارچه ای راسته با کفش پاشنه بلند

برای داشتن استایل رسمی و نیمه رسمی از ست کفش پاشنه بلند با شلوار راسته پارچه ای زنانه استفاده کنید.. این ترکیب استایل تون رو رسمی و شیک میکنه. میتونید در مجالس و مهمانی ها از ترکیب کفش پاشنه بلند یا کت و شلوار پارچه ای استفاده کنید.

گاهی در محل کار می تونید از این ست شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند استفاده کنید. مثال های خیلی زیادی هست که در هر استایل می تونید از این ترکیب جادویی در استایل تون استفاده کنید. فقط کافیه کمی فکر کنید تا ایده های ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار راسته پارچه ای به ذهنتون خطور کنه

کفش پاشنه بلند با شلوار راسته
شلوار راسته پارچه ای با کفش پاشنه بلند
کفش پاشنه بلند با شلوار پارچه ای
کفش پاشنه بلند با شلوار پارچه ای در استایل مجلسی
کفش پاشنه بلند با کت شلوار زنانه
کت شلوار زنانه با کفش پاشنه بلند
کفش پاشنه بلند با شلوار بوت کات چاک دار
کت زنانه با شلوار چاک دار و کفش پاشنه بلند

چندتاش رو من میگم بهتون:

  • کفش پاشنه بلند با شلوار راسته پارچه ای در استایل رسمی(ادارات و قرار های کاری)
  • در مهمانی تولد و جشن های خانوادگی با شومیز کفش پاشنه بلند و شلوار راسته
  • کفش پاشنه بلند با کت و شلوار زنانه

لگ چرم با کفش پاشنه بلند

شاید فکر کنید کفش پاشنه بلند با لگ چرم اصلا قابل استفاده نیست چون هوا سرده و برفیه و این طور حرف ها. اما یکی از استایل های شیک زمستانی کفش پاشنه بلند با لگ چرم زنانه در مهمانی ها هست. می تونید از کت چرم کوتاه با لگ چرم و کفش پاشنه بلند استفاده کنید.

کفش پاشنه بلند با لگ چرم
کفش پاشنه بلند با لگ چرم مشکی جذب
کفش پاشنه دار با لگ چرمی
لگ چرمی زنانه با کفش پاشنه بلند
  • یا می تونید ست لگ چرم و کفش پاشنه بلند با نیم تنه و کراپ استایل کنید.
  • گاهی با کت چرم و کفش پاشنه بلند تیپ های شیکی میتونید ایجاد کنید.

کفش پاشنه بلند یکی از کفش های محبوب خانم هاست که می تونید در استایل ها و موقعیت های مختلفی از اون استفاده کنید. یکی از تیپ های شیکی که می تونید داشته باشید ست کفش پاشنه بلند با شلوار جین زنانه هست که در بالا بصورت جزئی گفتیم که چطور از این کفش شیک استفاده کنید.

برای خرید شلوار جین زنانه  از این لینک استفاده کنید. اگر به راهنمایی نیاز دارید با شماره 09302715816 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *