آموزشی

با صندل چه شلواری بپوشیم

با صندل چه شلواری بپوشیم

با صندل چه شلواری بپوشیم؟ سوالی که با امدن تابستان اکثر خانم ها از خود میپرسند. خب صندل با شلوار لی از ست های جذاب و کاربردی برای استایل روزمره و خیابانی است. ما در این مقاله ست مانتو با صندل را قرار دادیم و استایل با صندل را در این مقاله کامل یاد میگیرید.

شلوار لی با صندل

اولین گزینه ی پیشنهادی در جواب به سوال با صندل چه شلواری بپوشیم، شلوار لی زنانه است که انواع مختلفی دارد. شلوار لی زنانه با صندل یکی از تیپ های روزمره و اسپرت برای خاتم ها است. این تیپ استایل شما را خنک و راحت می کند و البته بسیار شیک نشان می دهد. شلوار لی انواع مختلفی دارد، مثلا صندل تخت و صندل لژ دار با شلوار مام استایل زنانه انتخابی بسیار شیک، خانومانه و جذاب است.

صندل با شلوار لی
صندل با شلوار لی مام استایل دخترانه

پوشیدن صندل شلوار لی مام استایل برای پاساژ گردی، خرید، استایل روزمره بسیار گزینه ی خوب و مناسبی هست که پیشنهاد میکنم حتما از ان استفاده کنید.

صندل با شلوار بگ و گشاد

شلوار بگ از شلوار های خنک و راحت در تابستان و بهار است. از صندل تخت برای ست کردن با شلوار بگ استفاده کنید. صندل های مختلف همان دمپایی های فانتزی هستند که بصورت پولک دار، ریش ریشی، در مغازه ها موجود هستند.

اگر هم می خواهید شلوار بگ زنانه خرید نمایید می توانید دکمه پایین را کلیک کنید و انواع شلوار بگ را مشاهده و خرید نمایید.

شلوار بگ با صندل زنانه
صندل و تیپ تابستانی با شلوار بگ گشاد
با صندل چه شلواری بپوشیم
صندل با شلوار بگ زنانه

صندل با شلوار مام استایل زنانه

شلوار مام استایل از کاربردی ترین شلوار هاست که در 4 فصل قابل استفاده هست. با انواع صندل زنانه به راحتی ست میشه. تا زدن پایین شلوار مام استایل استایل تون رو شیک و جذاب نشون میده.

شلوار مام استایل با صندل
صندل پاشنه دار با شلوار مام استایل شیک

صندل با شلوار لی دمپا

شلوار لی دمپا یکی از شلوار های شیک در استایل خانم هاست. با شلوار دمپا یا شلوار بوت کات فقط از صندل های پاشنه بلند یا لژ دار استفاده کنید. چون استایل تون شیک تر و زیبا تر دیده می شه.

صندل لژدار و پاشنه دار با شلوار دمپا قد شما رو بلند نشون میده و هرچی از زیبایی این استایل بگم باز کمه. البته این استایل مناسب استایل روزمره و راه رفتن طولانی مدت نیست، چون پاتون ممکنه اذیت بشه. برای خرید 1 الی 2 ساعته مناسبه، یا ملاقات های عاشقانه و کافه گردی بیشتر توصیه میشه.

صندل با شلوار لی دمپا
صندل پاشنه دار با شلوار لی دمپا گشاد

صندل با شلوار لی زاپ دار

شلوار زاپ دار زنانه از شلوار های اسپرت برای خانم ها و اقایان هست. این مدل شلوار با صندل به خوبی ست میشه. صندل های گلادیاتوری که بندی هستند و دور پا بسته میشوند گزینه ی خوبی با شلوار جین زاپ دار هستند.

صندل با شلوار زاپ دار جین اسکینی
صندل با شلوار جین اسکینی یا چسبان

صندل با شلوار راسته

شلوار راسته از شلوار هایی است که برای هر فرم بدنی مناسب است. صندل های لژ دار و تخت گزینه ی خوبی با شلوار راسته لی هستند. از شلوار های راسته می تونید در انواع استایل روزمره، دانشجویی، محیط کار استفاده کنید.

تقریبا تمام شلوار لی زنانه قابلیت استفاده در انواع استایل، چه رسمی، نیمه رسمی و اسپرت رو دارند

صندل با شلوار راسته
شلوار راسته با صندل زنانه

شلوار اسلش زنانه با صندل

شلوار اسلش یا شلوار دمپا کش از شلوار های اسپرت، خنک و راحت هستند البته شلوار اسلش رو خیلی از افراد با شلوار جاگر اشتباه میگیرند. شلوار جاگر خنک و سبک هست و در تابستان با صندل استفاده می شود. بهترین استایل برای تابستان و راحت ترین، می تواند شلوار جاگر زنانه با صندل باشه.

صندل یا شلوار اسلش
صندل با شلوار جاگر و اسلش ست اسپرت خوشگلی میسازه

شلوار اسکینی زنانه با صندل

شلوار جین اسکینی رو دیگه خیلی از شما پوشیدید و میدونید کدوماست، همون شلوار لی تنگ و چسبان هست که بهشون لوله تنفگی هم میگن که با صندل زنانه می تونید استایل کنید. البته شلوار اسکینی برای تابستان بهتره از رنگ های روشن استفاده کنید. مثلا شلوار زنانه سفید لی یا شلوار زنانه یخی لی کشی برای تابستون مناسب هست. از رنگ های تیره استفاده نکنید چون احساس گرمی بیشتری می کنید.

شلوار اسکینی رو می تونید با صندل تخت، لژ دار و صندل عروسکی استایل کنید. تیپ دخترونه شیک و جذابی میتونید داشته باشید.

شلوار اسکینی با صندل
صندل با شلوار اسکینی زنانه

خب در این مقاله کامل به سوالتان راجب با صندل چه شلواری بپوشیم جواب دادیم. همچنین ست صندل با مانتو رو مشاهده کردید. اگه ایده هم شما دارید با ما به اشنراک بگذارید.

برای خرید شلوار جین دخترانه از این لینک استفاده کنید. اگر به راهنمایی نیاز دارید با شماره 09302715816 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *