آموزشی, مد و استایل

ست مانتو کرم با شلوار لی، شال و روسری

ست مانتو کرم با شلوار لی زنانه و شال و روسری

ست مانتو کرم با شلوار لی زنانه از تیپ های مورد علاقه خانم های جوان است. در این مقاله ایده برای استایل مانتو کرم کوتاه و بلند با شلوار لی و پارچه ای را قرار دادیم تا از آن ایده بگیرید. در ادامه اگر پیشنهادی دارید می توانید در انتها دیدگاه تان را با ما به اشتراک بگذارید.

در دنیای امروز ست کردن لباس ها با هم یکی از نشانه های استایل شیک هم برای خانم ها و هم برای اقایان است. یکی از رنگ های شیک که در بسیاری از استایل های خیابانی و روزمره قابل استفاده است، رنگ کرم است. کرم جزو رنگ های خنثی است.

ست مانتو کرم با شلوار لی بگ سفید
مانتو کرم کتی با شلوار گشاد بگ استایل

به همین خاطر ست مانتو کرم با شلوارلی، شال و روسری یکی از استایل های شیک مخصوصا در فصل بهار و تابستان است.

نکته : برای ست کردن لباس در استایل تان بیش از 2 رنگ استفاده نکنید، چون ظاهرتان ناجالب دیده می شود. البته در ادامه پیشنهاد هایی برای ست کردن مانتو کرم می دهیم.

شلوار بگ پارچه ای مازارتی کرم
شلوار بگ پارچه ای کرم
شلوار پارچه ای راسته چاک دار کرم
شلوار پارچه ای کرم راسته چاک دار مازارتی
شلوار مام استایل پارچه ای پاکتی
شلوار مام استایل پاکتی نسکافه ای

استایل با مانتو کرم

مانتو کرم اتواع مختلفی دارد، ست کردن مانتو کوتاه کرم با شلوار با ست کردن مانتو کرم بلند تفاوتی ندارد. ما عکس هایی از ست مانتو کرم با شلوار لی و پارچه ای را قرار می دهیم تا از آن ایده برای استایل بگیرید.

مانتو کتی کرم یکی از مانتو های شیک این روزهاست، ممکن است دیده باشید که مانتو کتی کرم را با شلوار لی بگ و شلوار های گشاد پارچه ای ست می کنند. خب این ترکیب بسیار شیک و جذاب است و استایل تان را متحول و شیک می کند.

استایل دانشجویی دخترانه با شلوار بگ جین
مانتو کرم با شلوار لی بگ زنانه

تیپ مانتو کرم با شلوار جین زنانه یکی از استایل های اسپرت زنانه است که با کتونی استایل می شود. البته مانتو کرم به دلیل تنوع بالا در جنس و اندازه با انواع شلوار ست میشود. ست کردن آن هم بستگی به جنس پارچه و مدل مانتو برمیگردد.

کت کرم هم بسیار شیک است و از آن بیشتر در استایل رسمی و مجلسی استفاده می شود. در استایل رسمی بهتر است که از شلوار زنانه مشکی به همراه کفش پاشنه دار استفاده کنید.

مانتو کرم با چه رنگی ست میشه؟

مانتو کرمی را می توانید با رنگ های سرد، گرم و رنگ های خنثی ست کنید. مثلا ست کردن مانتو کرم با سبز، آبی، سفید، طوسی، خاکستری می تواند استایل شیکی برای شما ایجاد کند.

اگر از مانتو کرم جلو باز استفاده می کنید، می توانید زیر مانتو کرم از رنگ های صورتی، سرخابی، بنفش، ارغوانی و… هم استفاده کنید.

اگر از مانتو جلو باز کرم استفاده می کنید، شلوار لی زنانه آبی تیره یا رنگ روشن استایل شیکی ایجاد می کند. مثلا ست کردن مانتو کرم با شلوار لی دمپا یکی از استایل های شیک برای خانم های شیک پوش و جوان است.

مانتو کوتاه پفی عروسکی با شلوار بگ ذغالی
مانتو کوتاه کرم با شلوار بگ لی ذغالی

مانتو کرم با شال و کیف سبز

کفش پاشنه بلند با مانتو کتی و شلوار مام استایل
ست مانتو کرم با شلوار مام استایل زنانه و شال سبز

همچنین شلوار مام استایل زنانه هم با مانتو کرم کوتاه جلو بسته استایل شیکی ایجاد می کند. البته بیشتر سلیقه ی شما هم است که از مانتو جلو باز استتفاده می کنید یا جلو بسته، پوشیدن شلوار لی زنانه با مانتو کرم استایل اسپرت دخترانه شیک ایجاد می کند.

مانتو کرم با چه شلواری ست میشه

همانطور که می دانید مانتو کرم انواع مختلفی دارد، مثلا جلو باز یا جلو بسته، کوتاه یا بلند. خب شما طبق سلیقه خودتان می توانید از انواع شلوار زنانه استفاده کنید.

مانتو کتی با شلوار راسته
استایل مانتو کتی کرم با شلوار نیم بگ زنانه چاک دار
ست مانتو  کتی کرم با شلوار لی بوت کات
ست کردن مانتو کتی کرم با شلوار لی بوت کات

مثلا شلوار بوت کات این روزها جزو ترندهای دنیای مد شده و یکی از شلوار های بسیار شیگ و لاکچری در بین خانم های جوان است. شلوار بوت کات زنانه لی را می توانید با مانتو کتی کرم استایل کنید.

شلوار جین مام استایل و شلوار بگ استایل زنانه هم جزو شلوار های ترند هستند که با مانتو کرمی ست می شوند. می توانید از رنگ های تیره و روشن شلوار استفاده کنید.

مدل مانتو مخمل کبریتی شیک کوتاه
ست مانتو کرم مخمل کبریتی
ست مانتو کرم با شلوار لی
ست مانتو کرم با شلوار لی راسته و شال مشکی

مانتو کرم با شلوار سفید

یکی از تیپ های شیک زنانه مخصوصا در تابستان ست مانتو کرم با شلوار سفید زنانه است. رنگ های سفید و کرم جزو رنگ های خنک تابستان هستند و در استایل بسیاری از خانم ها در استایل اسپرت زنانه دیده می شود.

ست مانتو کرم با شلوار گشاد
ست مانتو کرم با شلوار گشاد

فکر میکنم این مقاله هم به کارتان بیاد: استایل با مانتو طوسی + پیشنهاد ست های شیک و لاکچری

مدل مانتو کبریتی کوتاه دخترانه رنگ کرم با لگ چرم
مانتو مخمل کبریتی کرم با لگ چرم زنانه قهوه ای

ممکنه این مقاله هم براتون مفید باشه: انواع استایل با مانتو سفید + شال و روسری با شلوار

ست کردن مانتو کرم با شال و روسری

مانتو کرم با شال یا روسری پلنگی

ست کردن شال با مانتو کرم شاید انقدری سخت نباشد اما نکته ای که خیلی از افراد به آن دقت نمی کنند، رنگ پوستشان است. موقع خرید شال یا روسری به رنگ پوستتان دقت کنید تا بهترین شال رو انتخاب کنید که هم به پوستتان بیاید و هم با مانتو و شلوار شما ست شود.

پالتو دخترانه اسپرت بزرگسال استایل با پالتو
استایل اسپرت زنانه با مانتو کرمی و روسری پلنگی

ولی بصورت کلی برای ست کردن مانتو کرم با شال می توانید از رنگ های طوسی، سفید، کرم، گلبهی، مشکی و سرمه ای استفاده کنید. البته باز این مورد سلیقه ای است و می توانید از ترکیب این رنگ ها با هم استفاده کنید.

در زمستان شال های طرح پلنگی بسیار مد می شود و می توانید از شال پلنگی هم استفاده کنید.

برای خرید شلوار جین دخترانه و زنانه از این لینک استفاده کنید. در صورت راهنمایی با شماره 09302715816 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “ست مانتو کرم با شلوار لی، شال و روسری

  1. سکینه صدیقی گفت:

    عالی اما لطفا برای خانمها با سایز بالا هم مدل بزارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *