مد و استایل

مانتو سرخابی با چی ست میشه

مانتو سرخابی با چی ست میشه

ایده هایی که برای استایل با مانتو سرخابی به آن نیاز دارید در این مقاله قرار داده شده است. و در انتهای این مقاله شما یاد میگیرید مانتو سرخابی با چی ست میشه.

رنگ سرخابی از رنگ های شاد و جذاب برای خانم های جوان هست. مانتو سرخابی در اوایل بهار تا تابستان مورد استفاده دختران و خانم های شیک پوش قرار میگیرد. ست کردن رنگ سرخابی نیاز به کمی حوصله و کمی دانش دارد که در نهایت استایل جذابی به شما می دهد.

خب اگر شما از طرفداران رنگ های شاد مثل سرخابی هستید، احتمالا این سوال برلیتان پیش امده که مانتو سرخابی با چی ست میشه؟ یا مانتو سرخابی با چه شلواری ست میشه؟ تا انتها همراه ما باشید چون تیپ های شیک با مانتو سرخابی را برای تان آماده کرده ایم.

رنگ سرخابی نماد شور و هیجان، عزت نفس و خود باوری است و افرادی که از این رنگ استفاده می کنند به احتمال 99% دارای این ویژگی شخصیت درونی هستند.

رنگ سرخابی چطور ست میشه؟

سرخابی رنگ جیغی دارد و به شما انرژی و احساس خوبی می دهد. استایل با مانتو سرخابی در مهمانی و استایل خیابانی مناسب است.

مانتو سرخابی با چی ست میشه؟

سرخابی رنگی شاد و پر هیجان است و اکثر خانم ها علاقه مند به رنگ های شاد هستند. استایل با مانتو سرخابی را با شلوار جین زنانه می توانید شروع کنید. پوشیدن شلوار سفید زنانه جین، یکی از راه های ست کردن مانتو سرخابی است.

مانتو سرخابی با چی ست میشه

همچنین مانتو سرخابی با شلوار مام استایل زنانه رنگ آبی تیره یا ذغالی هم می توانید ست کنید تا استایل تان به تعادل برسد. شما با ست کردن مانتو سرخابی با شلوار لی زنانه، استایل اسپرت و شیکی در استایل روزمره و خیابانی خواهید داشت.

ست کردن مانتو سرخابی رنگ

مانتو سرخابی با چه شلواری ست میشه؟ خب اولین مورد برای ست کردن مانتو سرخابی با شلوار هست. یکی از شلوار هایی که می توانید با مانتو سرخابی استایل کنید، شلوار بگ زنانه است. شلوار بگ جین یکی از شلوار های ترند روز دخترانه است که با مانتو سرخابی استایل شیکی درست می کند.

بهتر است برای ست کردن مانتو سرخابی از رنگ های مکمل استفاده کنید. رنگ سبز یکی از رنگ های شیک برای ست کردن مانتو سرخابی است. البته با توجه به سلیقه شخصی تان و ایتم های ست لباس تان رنگ مناسب با مانتو سرخابی را انتخاب کنید.

ست کردن مانتو سرخابی با شلوار بگ لی
شلوار بگ زنانه با مانتو سرخابی
مانتو سرخابی با چی ست میشه؟
ست مانتو سرخابی با رنگ سبز

ست کردن رنگ سرخابی

سرخابی را می توانید با رنگ های خنثی مثل: سفید، طوسی، کرم، مشکی و همچنین با رنگ های مکمل مثل سبز، نیلی، سرمه ای، یاسی ست کنید. انتخاب شلوار مناسب هم تاثیر زیادی در استایل تان دارد. شلوار دمپا لی می تواند برای مانتو کوتاه سرخابی مناسب باشد. همچنین کفش مناسب با مانتو سرخابی کتونی اسپرت، کالج، صندل های لژ دار یا عروسکی هستند.

مانتو سرخابی با چه شلواری ست میشه؟
شلوار لی دمپا گشاد با مانتو سرخابی

ست کردن مانتو سرخابی با شلوار مشکی یکی از تیپ های رایج در بین خانم هاست. البته این ست کاربردی هم هست و برای استایل روزمره و گاهی در مهمانی هم به کار میرود. دقت کنید که رنگ مشکی در تابستان ممکن است باعث گرمای بیش از حد شود. اما شلوار یخی زنانه برای فصل تابستان انتخابی مناسب است و باعث خنک شدن استایل تان می شود.

مانتو سرخابی با شلوار مشکی
مانتو سرخابی با شلوار مشکی و صندل

خب تا اینجای کار، فهمیدید که مانتو سرخابی با چی ست میشه اما ایده های بیشتری رو در ادامه میخوام بهتون نشون بدم. مانتو سرخابی رو با رنگ سفید حتما امتحان کنید. این ست بسیار در بهار و تابستان مناسب هست. مخصوصا اگر به دنبال استایل لاکچری زنانه هستید، رنگ سفید با سرخابی این استایل شیک را به شما می دهد.

برای ست کردن مانتو سرخابی با شال از رنگ های خنثی مثل سفید، طوسی، کرم، استفاده کنید. اگر استایل تان رنگ های شاد و جیغ زیادی دارد، بهتر است از شال ساده و تک رنگ استفاده کنید.

ممکنه این مقاله هم مفید باشه براتون: ست کردن مانتو سفید با شلوار و شال

استایل با مانتو سرخابی
مانتو سرخابی با شلوار سفید زنانه
مانتو سرخابی با شال
استایل با مانتو سرخابی شیک

مانتو سرخابی با دامن لی یکی از استایل های شیک در تابستان است. این ست بسیار راحت و خنک است و می توانید با صندل یا کفش کالج استایل کنید.

ست کردن رنگ سرخابی
دامن لی با مانتو سرخابی

شلوار نیم بگ را با هر مانتویی می توانید ست کنید. مانتو سرخابی هم از این قضیه مستثنا نیست. شلوار نیم بگ زنانه که امروزه در طرح و رنگ های مختلفی در فروشگاه امیر وجود دارد، شلواری شیک برای استایل با مانتو سرخابی است. برای دیدن شلوار نیم بگ زنانه کلیک کنید.

مانتو کوتاه سرخابی با شلوار راسته جین
شلوار نیم بگ با مانتو سرخابی

ترکیب مانتو سرخابی با رنگ طوسی می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشه. چون مانتو خودش رو بیشتر نشون میده.

مانتو سرخابی با شلوار لی
ست کردن مانتو سرخابی

مطلب پیشنهادی: مانتو کرم با چی ست میشه

مانتو سرخابی با چی ست میشه
مانتو سرخابی با صندل

برای داشتن استایل لاکچری زنانه از صندل پاشنه دار با مانتو سرخابی استفاده کنید. صندل های بندی پاشنه بلند برای موقعیت های مجلسی و مهمانی بسیار مناسب هستند و استایل تان را شیک نشان می دهند.

برای خرید شلوار لی زنانه می توانید از این لینک استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *