آموزشی

با شلوار ذغالی چی بپوشم | استایل با شلوار ذغالی

با شلوار ذغالی چی بپوشم

شلوار ذغالی از پرفروش ترین شلوار ها در بین خانم خانم ها است. خب ما در این مقاله با شلوار ذغالی چی بپوشم پرداخته ایم. استایل با شلوار ذغالی را یاد میگیرید و در استایل اسپرت و مهمانی هم می توانید از آن استفاده کنید. همچنین شلوار های دخترانه مد روز را هم معرفی کرده ایم که می توانید از انها دیدن کنید.

استایل با شلوار ذغالی جین

شلوار جین ذغالی از محبوب ترین رنگ ها در بین پارچه جین است. چون با انواع مانتو و پیراهن با هر رنگ و مدلی ست می شود. فرقی نمی کند از چه مدل شلوار جین دخترانه استفاده می کنید، رنگ ذغالی شلوار جین با هر مدل مانتویی ست می شود.

شلوار جین پارچه محکم و مقاومی دارد و اگر موقع شستوشوی شلوار جین زنانه مراقبت های کافی را داشته باشید، طول عمر بشتری خواهد داشت و بیشتر می توانید از ان استفاده کنید.

شلوار ذغالی زنانه در انواع مدل شلوار جین زنانه تولید می شود. چون رنگ ذغالی جزو پرفروش ترین رنگ هاست و ست کردن با آن بسیار راحت است، در انواع شلوار مام استایل زنانه، شلوار بگ و شلوار بوت کات …. تولید می شود.

مانتو جلو بسته با شلوار جین مام استایل ذغالی
شلوار مام استایل ذغالی با مانتو

شما با هر سلیقه ای می توانید با شلوار ذغالی دخترانه جین استایل دلخواه خود را داشته باشید. شلوار ذغالی زنانه در چهار فصل سال قابل استفاده است و خانم های زیادی از این رنگ در استایل خیابانی، روزمره و حتی استایل دانشجویی دخترانه استفاده می کنند.

استایل با شلوار جین ذغالی یکی از تیپ های پرکاربرد در زمستان است. در این فصل رنگ های تیره استفاده بیشتری دارند. شما می توانید از پالتو، کت چرم و مانتو کبریتی با شلوار جین ذغالی استایل کنید.

شلوار ذغالی با چه رنگ مانتویی ست میشه

شلوار جین ذغالی رنگی کمرنگ تر از مشکی دارند. این شلوار ها را می توانید در محیط های رسمی و نیمه رسمی هم بپوشید. شلوار ذغالی با انواع رنگ لباس و مانتو ست میشه. چون رنگ خنثی دارد.

شلوار ذغالی زنانه رو می تونید با انواع کفش کتونی، کالج، پاشنه بلند و صندل تابستانی استایل کنید. ست کردن شلوار جین ذغالی زنانه بسیار راحت و ساده است. فقط باید اجزای دلخواه تان را کنار یکدیگر بچینید.

بسیاری از افراد از شلوار بوت کات دخترانه ذغالی در استایل شان استفاده می کنند. خب این شلوار بسیار مد و شیک است و در استایل خیابانی، دانشجویی و محل کار شلواری بسیار شیک است.

مدل شلوار بوت کات ذغالی چاک دار
شلوار ذغالی زنانه مدل بوت کات

ست کردن شلوار جین ذغالی با لباس

ایده برای استایل با شلوار ذغالی که می توانم به شما بدهم، استفاده از تی‌شرت رنگ روشن است. از رنگ های شبیه به ذغالی به شلوار لی ذغالی تان استفاده نکنید، چون استایل تان شبیه به لباس اداری یا لباس فرم می شود.

مانتو های رنگ روشن و تیشرت و تاپ های شاد با رنگ های صورتی، آبی، سبز، قرمز، بنفش، سرخابی و… رنگ های مناسبی برای ست کردن شلوار ذغالی زنانه هستند.

این ست اسپرت با شلوار ذغالی زنانه است که بسیار مورد توجه خانم های شیک پوش قرار گرفته است. ملثلا شلوار بگ  زنانه ذغالی از شلوار های پرکاربرد در استاییل خانم ها است که با انواع مانتو و کفش اسپرت ست می شود.

استایل زنانه با شلوار بگ ذغالی
استایل با شلوار ذغالی زنانه
شلوار زنانه ذغالی مام استایل
شلوار ذغالی مدل مام استایل
استایل با شلوار بگ ذغالی
استایل اسپرت شلوار بگ ذغالی

شلوار جین ذغالی در استایل رسمی

شما با شلوار ذغالی زنانه استایل رسمی می توانید داشته باشید. کفش کالج استایل تان را رسمی تر می کند. همچنین شلوار راسته و شلوار جین جذب گزینه های خوبی برای استایل رسمی زنانه هستند.

همچنین می توانید از مانتو کتی برای داشتن استایل رسمی استفاده کنید. کت تک هم گزینه ی خوبی است. زیر کت تک یا مانتو کتی با تیشرت سفید بپوشید. از طرح های شلوغ در تیشرت و مانتو کتی استفاده کنید تا استایل رسمی تان حفظ شود.

استایل با شلوار بگ ذغالی
استایل رسمی با کت تک و شلوار ذغالی

از رنگ های روشن می توانید در استایل رسمی استفاده کنید، رنگ های بژ، کرم، طوسی روشن، سفید نخودی رنگ های مناسبی برای استایل با شلوار ذغالی زنانه در تیپ رسمی هستند.

شلوار جین ذغالی با شومیز

خیلی از خانم ها از شلوار ذغالی زنانه در مهمانی استفاده می کنند. شلوار هایی که در مهمانی مناسب هستند : شلوار لی دمپا یکی شلوار های مناسب مهمانی است که با شومیز ست می شود. شلوار بوت کات چاک دار هم انتخاب مناسبی است.

شلوار جین دمپا با نیم تنه
شلوار لی دمپا ذغالی با تاپ مجلسی

شومیز را از رنگ های روشن انتخاب کنید. قرمز، زرشکی، سرخابی، صورتی، سبز سفید رنگ های مناسبی برای شومیز هستند که با شلوار ذغالی زنانه بخوبی ست می شوند.

شلوار ذغالی زنانه را با چه کفشی بپوشیم؟

خب این سوال بستگی دارد که شما از چه مدل شلوار ذغالی زنانه ای در استاییل تان استفاده می کنید. اگر شلوار لی دمپا گشاد یا بوت کات ذغالی می پوشید، بهتر است که کفش پاشنه بلند بپوشید. البته این برای مهمانی و استایل رسمی مناسب است.

در استایل اسپرت می توانید از کتونی سفید استفاده کنید. اگر از شلوار اسپرت مانند: شلوار مام استایل، اسلش یا شلوار بگ استفاده می کنید، بهتر است از کتونی اسپرت استفاده کنید. اگر رنگ کتونی را طوری انتخاب کنید که با رنگ شلوار ذغالی متفاوت باشد، استایل بهتری خواهید داشت، کتونی سفید انتخاب خوبی میتونه باشه.

در فصل زمستان در کنار شلوار جین ذغالی زنانه می توانید از بوت و نیم بوت استفاده کنید. پالتو و کت چرم در کنار نیم بوت و شلوار ذغالی زنانه همیشه شیک و جذاب هستند.

کفش کلاسیک با شلوار مام استایل
کفش کالج با شلوار ذغالی زنانه در استایل رسمی

ویژگی مثبت شلوار ذغالی زنانه

شلوار جین ذغالی زنانه برای افرادی که اضافه وزن دارند یک شلوار ایده آل است. چون باعث میشود پاهایتان لاغر دیده شود. شلوار های تیره و ذغالی برای افراد با پایین تنه بزرگ میتواند جادو کند و 2 الی 3 سایز کوچیکتر نشان تان دهد. پس شلوار ذغالی زنانه را از مدل شلوار جین دمپا یا شلوار مام استایل استفاده کنید و اخرین گزینه ای که می توانید اقدام به خرید ان کنید، شلوار بگ است. سایر مدل ها برای افراد با پاهای چاق مناسب نیستند چون چاقی پایین تنه را بیشتر نشان می دهند

برای خرید شلوار لی زنانه در رنگ های مختلف و ذغالی از این لینک استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *