آموزشی, مد و استایل

ست رنگ آبی روشن – مانتو آبی آسمانی با چه شلواری ست میشه

ست رنگ آبی روشن، مانتو آبی روشن با چه شلواری ست میشه؟

در این مقاله به توضیح ست رنگ آبی روشن بصورت کامل پرداختیم. با با خواندن این مقاله ایده هایی برای ست کردن شلوار آبی روشن با مانتو میگیرید. همچنین ست کردن مانتو آبی آسمانی را با انواع شلوار را یاد میگیرید و به تمام سوالاتتان راجب شلوار آبی روشن با چه مانتویی ست میشه را همراه با عکس شرح داده ایم. تا انتها همراه ما باشید.

ست مانتو آبی روشن با شلوار یکی از بهترین ست ها در تابستان و هوای گرم است. رنگ آبی روشن یک رنگ خنک و آرامش بخش است. اکثر ما از ست کردن رنگ آبی روشن با شلوار و مانتو لذت میبریم.

البته رنگ آبی روشن یکی از رنگ های مهم در دنیای مد و پوشاک است و افراد زیادی که در زمینه استالینگ و طراحی لباس فعالیت می کنند، از این رنگ در استایل شان و و جزییات لباس ها استفاده می کنند.

خب بهترین مکمل رنگ آبی روشن چی رنگی است؟ مانتو آبی آسمانی با چه شلواری ست میشه؟ در ادامه به جواب این سوالات پر تکرار می پردازیم.

ست مانتو با شلوار آبی روشن
ست شلوار آبی روشن با مانتو سفید

مکمل رنگی آبی در لباس چه رنگی است؟

رنگ آبی روشن با چه رنگی ست میشه؟ رنگ آبی خود دارای طیف زیادی از رنگ های آبی است. مثلا: آبی کلاسیک، آبی روشن، آبی لاجوردی، آبی آسمانی، آبی نفتی. اینها طیف رنگ آبی هستند و هر یک طرفدارن خاص خود را دارند. در ادامه به ست رنگ آبی میپردازیم.

ست رنگ آبی روشن
ست کردن رنگ آبی با سبز یکی از تیپ های شیک زنانه

مانتو آبی آسمانی با چه شلواری ست میشه

مانتو آبی آسمانی یکی از رنگ های شیک مانتو هاست که با شلوار سفید زنانه، سبز، بنفش، سرخابی، سبزیشمی، کرم ست های بی نظیری ایجاد می کند.

ست رنگ آبی با سفید

رنگ آبی با سفید یکی از ست های شیک و جذاب در بین خانم ها و اقایان است. بطوری که در تابستان و بهار بسیار از این ست افراد استفاده میکنند. ست کردن رنگ آبی روشن با سفید در کنار هم حس آرامش، حس خُنکی به شما منتقل می کنند و البته یک ست شیک هم به حساب می آید.یکی از بهترین رنگ ها در تابستان شلوار یخی زنانه است که در واقع رنگ آبی روشن دارد و با مانتو های سفید یا تی شرت و شومیز سفید استایل بی نظیری ایجاد می کند.

ست رنگ آبی روشن با مانتو و شلوار
ست مانتو آبی روشن با شلوار جین

آبی کاربنی و کلاسیک با رنگ سفید هم ست بسیار جذابی میسازد. شما در این استایل می توانید از شلوار آبی تیره زنانه در استایل تان استفاده کنید و با رنگ سفید استایل تان تکمیل کنید.

رنگ سفید با انواع رنگ آبی مثل: آبی کاربنی، آبی نفتی، آبی روشن و…ست های شیکی ایجاد می کند.

ست رنگ آبی با سفید

ترکیب دو رنگ آبی رو سفید یکی از ست های جذابی است که کمتر کسی به آن توجه می کند. خیلی از افراد تصور می کنند که ست کردن رنگ سفید کار سختی است اما، یکی از ست های شیک در استایل کژوال زنانه ست رنگ آبی با سفید است.

فرقی نمی کند از چه طیف رنگ آبی برای ست کردن با سفید استفاده می کنید ترکیب این دو رنگ یکی از استایل های شیک است که اگر تا حالا از این ست استفاده نکرده اید، پیشنهاد می کنم حتما تجربه اش کنید.

با مانتو بلند جلو باز چه شلواری بپوشیم
ست مانتو آبی روشن با شلوار سفید زنانه گشاد

نکته ای که نیاز است توجه کنید این است که بهتر است رنگ غالب استایل شما آبی باشد تا چشم نواز تر باشد.

ست رنگ آبی روشن با سبز

مانتو آبی روشن با چی ست میشه؟ یکی از استایل هایی که به شما پیشنهاد میکنم استفاده کنید، ست رنگ آبی روشن با سبز پر رنگ است. این دو رنگ در هوای گرم تابستانی بسیار ایده آل و جذاب است. در ترکیب رنگ آبی با سبز توجه کنید که درصد بیشتری از استایل تان رنگ آبی باشد.

مثلا شال و کفش تان را سبز انتخاب کنید و سایر آیتم های لباس تان را مثل شلوار جین زنانه و مانتو را رنگ آبی استفاده کنید.

رنگ های شاد تابستانه اغلب رنگ های روشن مثل سبز و آبی و لیمویی هستند که با هم ست شیک خانمانه ای ایجاد می کنند.

ست کردن رنگ آبی روشن با سبز
ست رنگ آبی با سبز

ست رنگ آبی با قهوه ای

یکی دیگر از انواع ست رنگ آبی، ست کردن آبی با رنگ قهوه ای است. رنگ قهوه ای در پاییز و زمستان بسیار کاربرد داردو قهوه ای رنگی گرم است و در کنار رنگ آبی استایل شیکی ایجاد می کند.

در ترکیب رنگ قهوه ای با آبی می توانید از شلوار جین مام استایل زنانه آبی تیره دخترانه استفاده کنید و روی آن یک پالتو قهوه ای یا شتری بپوشید. یوت قهوه ای هم در جذابیت استایل شما تاثیر زیادی دارد.

Womens long honey coat
مانتو قهوه ای با شلوار مام استایل آبی روشن

مطالب پیشنهادی: استایل با شلوار مام استایل

ست کردن مانتو ابی با شلوار مام استایل آبی تیره
مانتو آبی کاربنی و شلوار مام استایل آبی تیره

ست رنگ آبی روشن با صورتی

یکی از تیپ های دخترانه شیک و در استایل کژوال دخترانه، ست رنگ صورتی با آبی روشن است. مثلا رنگ های آبی روشن در شلوار جین که مدل های بسیار دارد، ایده ای عالی با مانتوی رنگ صورتی است.

شلوار آبی روشن با چی ست میشه؟

 رنگ آبی روشن یکی از رنگ های جذاب بین خانم هاست. مکمل رنگ آبی روشن  رنگ های صورتی، یاسی، سبز چمنی، خردلی و نارنجی است و با رنگ آبی مکمل هستند.

مانتو جلو بسته با شلوار بگ
ست شلوار بگ آبی با مانتو آبی روشن

ست رنگ آبی با قرمز

دو رنگ آبی و قرمز از رنگ های اصلی هستند و مکمل یکدیگر هستید. رنگ آبی کلاسیک با قرمز ست زیبایی محسوب می شود. بهتر است که در کنار این دو رنگ از رنگ های خنثی مثل سفید، مشکی، طوسی هم در استایل تان استفاده کنید تا تیپ تان به تعادل برسد.

تیپ لی زنانه شیک با بلوز
بلوز قرمز با شلوار آبی تیره جین

مکمل رنگ کاربنی چه رنگی است؟

رنگ آبی تیره و کاربنی و آبی کلاسیک یک رنگ شیک است که با رنگ های زرد، صورتی، قرمز، کرم، مشکی و سفید ست می شود. اگر می خواهید کمی جسارت به خرج دهید، از رنگ کاربنی در استایل تان استفاده کنید.

اگر قصد پوشیدن لباس و مانتو آبی کاربنی در استایل روزمره دارید بهتر است، از شلوار زنانه سفید در استایل تان استفاده کنید. ترکیب شلوار سفید با مانتو آبی کاربنی بسیار شیک و چشم نواز خواهد بود.

فرقی نمی کند شما رنگ آبی کاربنی را در استایل روزمره می خواهید استفاده کنید یا در مهمانی. قانون یکی هست و می توانید از رنگ آبی کاربنی با شلوار سفید، یا قرمز و سرخابی استفاده کنید.

مانتو آبی روشن با شلوار سفید بگ
استایل شیک مانتو آبی روشن با شلوار بگ سفید
شلوار آبی روشن با مانتو مشکی جلو بسته کتی
شلوار آبی روشن بوت کات با مانتو مشکی ست زیبایی است.

مثلا شومیز آبی کاربنی با شلوار بوت کات زنانه سفید بسیار زیبا هست و شما را فردی خوش سلیقه نشان می دهد.

مکمل رنگ آبی روشن چه رنگی است؟

رنگ آبی روشن و آبی آسمانی همیشه شیک و جذاب هست. در ست کردن رنگ آبی روشن محدودیتی وجود ندارد. سفید، صورتی، قرمز، بنفش، سبز چمنی و یاسی انتخاب های عالی با رنگ آبی روشن و آسمانی هستند.

مانتو آبی آسمانی با چه شالی ست میشه

مانتو آبی آسمانی از مانتو های شیک تابستانی است و با شال صورتی، یاسی، سفید، سرخابی، لیمویی و سایر رنگ های پاستلی مثل سبز چمنی، کرم ست های فوق العاده ای ایجاد می کند.

ست رنگ آبی نیلی

رنگ نیلی بین دو رنگ آبی روشن و آبی کاربنی است. این رنگ را می توانید با رنگ های نارنجی، خردلی، سفید و بنفش استایل کنید.

استایل با شلوار جین دمپا گشاد با مانتو
ست مانتو آبی نیلی با شلوار جین دمپا

از رنگ متضاد آبی برای ست کردن استفاده کنید.

برای داشتن استایل شیک با رنگ آبی روشن و آبی آسمانی از رنگ متضاد آبی برای ست کردن استفاده کنید. متضاد رنگ آبی روشن، رنگ قرمز، نارنجی، زرد، لیمویی است. این رنگ ها را خانم های جسور و شیک پوشش در استایل با رنگ ابی روشن استفاده می کنند.

شلوار آبی پاستلی با چه رنگی ست میشه؟

در واقه رنگ های پاستلی به رنگ های روشن در طیف یک رنگ گفته میشه. مثلا آبی روشن را با صورتی روشن ست کنید. صورتی روشن و آبی روشن هر دو رنگ پاستلی هستندو بنفش پاستلی و یاسی هم انتخاب خوبی با آبی پاستلی هستند.

سوالات متداول:

آبی روشن با چه رنگی ست میشه؟

به طور کلی؛ رنگ آبی روشن را با رنگ های روشن مثل: سبزآبی، صورتی، خردلی، یاسی، سفید، سرخابی ست کنید.

مانتو آبی آسمانی با چه شالی ست میشه

مانتو آبی آسمانی از مانتو های شیک بهاری و تابستانی است که با شال صورتی، یاسی، بنفش، سفید، سرخابی، سبز ست می شود.

مانتو آبی آسمانی با چه شلواری ست میشه

مانتو آبی آسمانی با: شلوار های سفید، بنفش، یاسی، سبزچمنی، سبزیشمی، کرم، سرخابی، طوسی ست های عالی ایجاد می کند.

مکمل رنگ آبی در لباس

رنگ آبی طیف گسترده ای دارد و با رنگ های؛ آبی کاربنی، نیلی، آبی روشن و آسمانی، سبزآبی. اینها مکمل رنگ آبی در لباس هستند.

برای خرید شلوار جین زنانه از این لینک استفاده کنید. اگر به راهنمایی نیاز دارید با شماره 09302715816 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “ست رنگ آبی روشن – مانتو آبی آسمانی با چه شلواری ست میشه

  1. الناز گفت:

    به به چه ترکیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *