آموزشی

مانتو سنتی با چی ست میشه

مانتو سنتی با چی ست میشه

مانتو سنتی از مانتو های شیک و خوش رنگ هست که در اوایل بهار در بازار عرضه میشه. خیلی از افراد به مانتو سنتی علاقه دارند و از طرح های خوش رنگ و گل گلی اون لذت می برند. ست کردن مانتو سنتی کوتاه و بلند رو در انتهای این مقاله یاد میگیرد. یاد میگیرید با مانتو سنتی چه شلواری بپوشیم و ایده هایی برای ست کردن مانتو سنتی با شال و روسری میدیم بهتون.

مانتو سنتی برای عید 1402

مانتو سنتی از مانتو های شیک زنانه هست که در مدل های کوتاه و بلند با طرح های گلگی و خوش رنگ وارد باز میشه. معمولا روی مانتو سنتی با نوار طرح دار و خوش رنگ کار میشه. مانتو سنتی جنس کتان یا ابریشمی داره و کاملا نرم و خوش استایل هست.

مانتو سنتی رو می تونید با کفش کتونی و کفش پاشنه بلند و صندل ست کنید. این مانتو ها از عید 1402 وارد بازار میشه و تا انتهای تابستان مورد استفاده بسیاری از خانم های شیک پوش قرار میگیره. اگه برای شمام سوال هست که مانتو سنتی با چی ست میشه، تا انتها این مقاله را ببینید.

مانتو سنتی کوتاه شیک
مانتو سنتی کوتاه و شیک
مانتو سنتی با شلوار جین
استایل بامانتو سنتی کوتاه

مانتو سنتی با چی ست میشه؟

مانتو سنتی رو می تونید با شومیز ساده و انواع شلوار جین زنانه و پارچه ای ست کنید. مثلا مانتو سنتی با شلوار مام استایل یکی از تیپ های شیک برای استایل روزمره، یا عید دیدنی هست. شلوار زاپ دار زنانه با مانتو سنتی ترکیب جالب و جذابی ایجاد میکنه و در دورهمی ها، مهمانی های دوستانه و در استایل روزمره خیلی میتونه شیک و جذاب باشه.

مانتو سنتی با کفش پاشنه بلند هم استایل خیلی شیک و جذابی میسازه. می تونید در مهمانی ها و استایل های رسمی از کفش پاشنه بلند با مانتو سنتی استفاده کنید.

برای استایل روزمره بهتره از کتونی با مانتو سنتی و شلوار مام استایل استفاده کنید. در کنار شیک بودن راحتی رو هم تجربه کنید.

مانتو سنتی با شلوار مام استایل
مانتو سنتی کوتاه با شلوار مام استایل
مانتو سنتی کوتاه با شلوار جین مام استایل
مانتو سنتی با شلوار زاپ دار مام استایل

مانتو سنتی با چه شلواری ست میشه؟

غیر از شلوار مام استایل، مانتو سنتی رو می تونید با شلوار راسته زنانه و شلوار جین اسکینی و شلوار دمپا ست کنید. شلوار راسته و دمپا استایل شما رو رسمی نشون میده و برای مهمانی ها میتونه گزینه ی مناسب و البته شیک باشه. سعی کنید موقع ست کردن مانتو سنتی از شلوار ساده، بلوز و شومیز ساده استافده کنید. تینطوری تیپپ تون باکلاس تره.

شلوار دمپا با مانتو سنتی جلو باز هم میتونه استایل خیلی شیکی به شما بده. شلوار دمپا لی فاق بلنده و قد رو بلند و کشیده نشون میده. بهتره که تو این استایل از کفش پاشنه بلند استفاده کنید اگر قصد رفتن به مهمونی رو دارید.

مانتو سنتی با چه شلواری ست میشه
مانتو سنتی با شلوار راسته
مانتو سنتی با چی ست میشه
مانتو سنتی با شلوار اسکینی زنانه
مانتو سنتی کوناه سفید
ست کردن مانتو سنتی سفید

استایل با مانتو سنتی کوتاه

در جواب مانتو سنتی با چی ست میشه باید گفت: بهتره از شلوار و شومیز ساده برای ست کردن مانتو سنتی استفاده کنید. چون مانتو سنتی دارای طرح و رنگ هایی شاد هست و اگه شما شلوار و شومیز رو هم طرح دار بپوشید، خیلی استایل تون شلخته نشون داده میشه.

شومیز سفید ساده و حلقه ای می تونه گزینه ی خوبی برای زیر مانتو سنتی باشه. شلوار راسته زنانه برای استایل رسمی و مهمانی خیلی خوبه. شلوار مام استایل زنانه هم استایل خوبی با مانتو سنتی ایجاد می کنه.

تیپ با مانتو سنتی
مانتو سنتی سفید با شلوار لی مام استایل
مانتو سنتی بلند شیک
ست کردن مانتو سنتی بلند
مانتو سنتی کوتاه با شلوار جین
مانتو سنتی با شلوار جین اسکینی و کفش پاشنه بلند

مانتو سنتی با چه شالی ست میشه؟

برای ست کردن مانتو سنتی با شال بهتره که شال رو با یکی از اجزای کل استایل تون ست کنید. مثلا ست کردن شال با کفش، یا شال رو با شلوار و یا شال رو با طرح های روی مانتو ست کنید. از شال و روسری ساده و تک رنگ استفاده کنید.

مانتو سنتی با چه شالی ست میشه
طرح زیبای مانتو سنتی بلند
مانتو سنتی با چی ست میشه
مانتو سنتی کوتاه با شلوار دمپا
مانتو سنتی سفید بلند
مانتو سنتی بلند سفید
مانتو سنتی با شلوار لی
ست کردن مانتو سنتی با شلوار جین و صندل
مانتو سنتی با شلوار راسته
مانتو سنتی با شلوار راسته

برای خرید شلوار جین دخترانه از این لینک استفاده کنید. اگر به راهنمایی نیاز دارید با شماره 09302715816 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “مانتو سنتی با چی ست میشه

  1. Zhinaa گفت:

    سلام میشه لطفا اسم کانال یا جایی رو بگید که از این مدل مانتو ها داشته باشه

    1. سلام وقت شما بخیر
      حقیقتش جایی رو نمیشناسم که معرفی کنم ما فروشگاه اینترنتی شلوار جین زنانه هستیم. اما با سرچ مانتو سنتی میتونید سایت هایی رو پیدا کنید که این مدل مانتو سنتی رو دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *