مد و استایل

جدیدترین مدل شلوار مام فیت در انواع رنگ، ساده و زاپ دار

مدل شلوار مام فیت چیست

شلوار مام فیت چیست؟ شلوار مام فیت شباهت زیادی با شلوار مام استایل دارد. با این تفاوت که شلوار مام فیت جنس نرم و کشی دارد. در قسمت ران و ساق پا تقریبا فیت بدن است. اما شلوار مام استایل در نواحی ران و ساق پا گشاد است و جنس آن بدون کشسانی است.

اگه از شلوار مام فیت زنانه خوشتون اومد می تونید رو همین لینک کلیک کنید و همه مدل ها رو یکجا ببینید و خرید کنید.

مدل شلوار مام فیت زنانه در انواع رنگ ذغالی مشکی سفید یخی

همانطور که گفتیم شلوار مام فیت دارای فاق بلندی است، دکمه شلوار بالای ناف بسته می شود و باسن شما را کشیده و خوش فرم نشان می دهد. در این جا چند نمونه شلوار مام فیت برای تان قرار دادیم:

شلوار مام فیت سفید کشی زنانه
شلوار مام فیت سفید کتان کش قد 90
شلوار مام فیت مشکی زنانه جین
شلوار جین مام فیت مشکی کشی
شلوار لی مام فیت دخترانه زاپ دار قد 90
شلوار مام فیت ذغالی زاپ دار
شلوار جین مام فیت یخی پشت کش قد 85
مام فیت یخی پشت کش

مدل شلوار مام فیت بالای ناف دکمه بسته میشود و کشی بودن ان فرم اندام را به زیبایی نشان می دهد. شلوار مام استایل هم دکمه بالای ناف بسته می شود اما کشی نیست و فرم خمره ای شکل دارد.

بنابراین شلوار مام فیت فاق بلندی دارد و باعث می شود فرم پاهای تان زیبا تر دیده شود. شلوار مام فیت همانطور که از اسمش پیداست، تنخوری فیت دارد و باسن تان را خوشفرم و کشیده نشان می هد.

شلوار مام فیت آبی روشن پشت کش
عکس شلوار مام فیت
شلوار مام فیت آبی آسمانی پشت کش
شلوار جین مام فیت زنانه پشت کش
شلوار زنانه ذغالی مام استایل
شلوار مام استایل زنانه ذغالی
شلوار مام استایل پارچه ای سبز زنانه
شلوار مام استایل پارچه ای پاکتی
شلوار مام استایل پارچه ای پاکتی
شلوار مام استایل پارچه ای کرم

ویژگی های شلوار مام فیت و مام استایل

شلوار مام فیت در گذشته در استایل خانم ها استفاده می شد اما مدتی بود که از دنیای مد و پوشاک خارج شده بود اما، اخیرا شاهد ورود مدل شلوار مام فیت جین به دنیای مد هستیم و در سبک و پوشش خیلی از خانم ها دیده می شود.

شلوار جین به سبک مام فیت و مام استایل فاق بلند هستند، یعنی دکمه شلوار بالای ناف بسته می شود. این ویژگی باعث می شود تا پاها بلند تر، قدتان بلندتر و در کل پایین تنه شما کشیده بنظر برسد.

در شلوار های مام فیت و مام استایل شما راحتی را احساس می کنید. چون نه جذب هستند و نه گشاد. تنخوری شیک به شما می دهد که در انواع استایل می توانید مام فیت و مام استایل را استفاده کنید.

خانم های زیادی هستند که از شلوار مام فیت در استایل دانشجویی یا محل کار استفاده می کنند. همچنین در استایل روزمره و کژوال شلواری بسیار شیک و پرکاربرد هست.

مانتو سنتی با شلوار لی
عکس شلوار مام فیت با مانتو کوتاه

شلوار مام فیت برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که کمی اضافه وزن دارند بهتر است جین مدل شلوار مام فیت زنانه استفاده کنند. بخاطر اینکه دکمه شلوار بالای کمر و بالای ناف بسته می شود، پاها را کشیده و به اصطلاح شما را لاغر نشان می دهد.

اگر شما دارای اندام لاغر هستید،(سایز 36 تا44) شلوار مام فیت و مام استایل مناسب اندام تان است باعث می شود اندام تان کشیده و پاها یتان خوش فرم تر دیده می شود. از شلوار مام فیت و مام استایل می توانید در مهمانی و انواع استایل دخترانه استفاده کنید.

مانتو سنتی با شلوار مام استایل
شلوار مام استایل زاپ دار

مطالب پیشنهادی: استایل با شلوار مام استایل

با شلوار مام فیت چی بپوشم؟

می توانید این شلوار فیت و زیبا را با کت و تی شرت ساده یا رنگی در تابستان ست کنید. همچنین در پاییز و زمستان هم می توانید با ژاکت، هودی، پالتو و پافر استایل کنید.

این روزها شاهد استایل های لاکچری دخترانه با شلوار مام فیت هستیم، می توانید شلوار مام فیت را با کفش پاشنه بلند در مهمانی های دوستانه و جشن ها بپوشید. مام فیت دارای فاق بلند است و با کراپ و نیم تنه می توایند بپوشید.

همچنین در مهمانی با بادی می توانید ست کنید. شلوار مام فیت و مام استایل را می توانید با مانتو های جلو باز بپوشید. این دو شلوار شیک را حتما بلوز و تیشرت را داخل شلوار بزنید. همچنین با پالتو های کوتاه و مانتوی کوتاه جلو باز یا جلو بسته تیپ شیک زنانه ایجاد می کند.

شلوار مام فیت را می توانید با مانتو کتی ست کنید. در بهار و تابستان خیلی این تیپ ترند می شود. همچنین می توانید از تی شرت های آزاد و کوتاه روی شلوار مام فیت بپوشید. تی شرت جذب هم می توانید بپوشید فقط باید قد تیشرت خیلی بلند نباشد و روی شلوار را نپوشاند.

کفش مناسب شلوار مام فیت انواع کتونی هست. ونس، آل استار، اسنیکرز و…. در زمستان هم می توانید با انواع بوت و نیم بوت جیر یا چرم استایل کنید.

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل

شلوار جین مدل مام فیت یک شلوار شیک است که در استایل خانم های زیادی استفاده می شود. این شلوار دارای فاق بلند است و جنس آن جین کشی است. تنخور فیت دارد، در قسمت باسن و ران فیت بدن تان است و در نواحی ساق کمی آزاد می شود.

شلوار مام فیت و مام استایل
شلوار مام فیت و مام استایل موجود در سایت برای خرید کلیک کنید.

شلوار مام استایل فاق بلندی دارد، دکمه شلوار بالای ناف تان بسته می شود، جنس مدل شلوار مام استایل غیر کشی است و در ران و ساق پا آزاد است و به پا نمی چسبد.

مدل شلوار مام فیت و مام استایل در گذشته دور، ترند در دنیای مد و استایل بودند، مدتی از دنیای مد خارج شدند اما دوباره شاهد این هستیم که وارد دنیای مد شده اند و در استایل بسیاری از افراد و هنرمندان دیده می شود.

چه افرادی از شلوار مام فیت استفاده کنند؟

افرادی که دارای اندام معمولی یا کمی اضافه وزن دارند (معمولا از سایز 36 تا 44) بهتر است از مدل شلوار مام فیت و مام استایل استفاده کنند. چون پاهای شما را کشیده و خوش فرم نشان می دهد.

چه افرادی از شلوار مام فیت استفاده نکنند؟

افرادی که چاق هستند و قدشان کوتاه هست، بهتر است از شلوار مام فیت استفاده نکنند.

مهمترین تفاوت شلوار mom fit  و mom style

مهمترین تفاوت شلوار مام فیت mom fit و شلوار مام استایل mom style  در قسمت ران و ساق شلوار است. شلوار مام فیت ران و ساق پا فیت بدن است، اما شلوار مام استایل ران و ساق گشاد و آزاد است.

ست کردن شلوار مام فیت

شلوار مام فیت با مانتو های جلو باز ست بسیار شیک ایجاد می کند. می توانید با انواع مانتو کوتاه و بلند مام فیت را ست کنید.

کفش با شلوار مام فیت و مام استایل

انواع کفش کتونی، اسپرت و کفش پاشنه بلند را می توانید با شلوار مام فیت و مام استایل ست کنید. در استایل روزمره با کتونی و صندل می توانید مام فیت را ست کنید.

در مهمانی با کفش پاشنه بلند و نیم تنه یا کراپ استایل کنید.

تیپ و استایل اسپرت دخترانه با شلوار جین
ست شلوار مام فیت با کت جین

در زمستان با نیم بوت و بوت جیر یا چرمی استایل کنید و از مدل شلوار مام فیت زنانه نهایت لذت را ببرید.

جمع بندی

شلوار مام فیت و مام استایل امروزه به دنیای مد بازگشته است. شلوار مام فیت دارای فاق بلند است و استفاده از آن باسن شما را صاف و پاهای تان را کشیده نشان می دهد. با انواع مانتو کوتاه و بلند ست می شود. نظر شما راجب مدل شلوار مام فیت و مام استایل چیست؟ تجربه تان را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول:

شلوار مام فیت مناسب چه اندامی است؟

خانم های لاغر و فرادی که کمی اضافه وزن دارند بهتر است جین مدل شلوار مام فیت زنانه استفاده کنند. بخاطر اینکه دکمه شلوار بالای کمر و بالای ناف بسته می شود، پاها را کشیده و خوش فرم نشان می دهد

ایا شلوار مام فیت برای افراد قد کوتاه و چاق مناسب است؟

اگر چاق و قد کوتاه هستید بهتر است از شلوار مام فیت استفاده نکنید. چون ظاهر ناجالبی ایجاد می کند و قد کوتاه تر دیده می شوید

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل چیست؟

شلوار مام فیت تنخوری تقریبا فیت و جذب دارد اما شلوار مام استایل گشاد است و به پا نمی چسبد.

برای خرید شلوار جین زنانه مدل شلوار مام فیت و مام استایل از این لینک استفاده کنید. اگر به راهنمایی نیاز دارید با شماره 09302715816 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *