مد و استایل

ست شلوار سبز: شلوار سبز زنانه با چیا ست میشه؟

شلوار سبز با چی ست میشه

رنگ سبز از رنگ های جذاب است که افرادی کمی از جذابیت این رنگ زیبا خبر دارند. در این مقاله به نحوه ست شلوار سبز با مانتو پرداخیتم. ایده هایی برای ست کردن شلوار سبز با انواع رنگ را با مثال توضیح دادیم. امید واریم از این مقاله از سایت امیر وی ای پی لذت ببرید و در نهایت ایده هایی جذاب برای استایل با شلوار سبز زنانه بدست بیارید.

شلوار سبز یکی از رنگ های زیبا مخصوصا در تابستان است که طیف گسترده ای دارد. ست کردن شلوار سبز زنانه با لباس کار سختی نیست. در این مقاله نحوه ست شلوار سبز با مانتو، شال و روسری را با شما به اشتراک میگذاریم.

شلوار سبز مام استایل
شلوار بگ سبز قد 90 کمرکش ترند و مد روز 1402
شلوار سبز زنانه گشاد قد 90 برای خرید کلیک روی عکس کنید.

شلوار سبز با چه مانتویی ست میشه

شلوار سبز تیره از رنگ هایی است که هر کسی از ان استفاده نمی کند. شما با پوشیدن شلوار سبز استایل تان را منحصربه فرد می کنید. رنگ سبز شاید در ابتدا در ذهنتان ست کردنش سخت باشد اما در این مقاله روش هایی ساده و کاربردی گفته شده که از شما یک خانم خوش تیپ و خوش سلیقه می سازد.

ست شلوار سبز با سفید

سفید یک رنگ شیک و خنک است که به راحتی با انواع رنگ سبز یشمی، سبز پسته ای، سبز سیدی و سبز سدری ست میشود. می توانید برای ست کردن شلوار سبز از یک مانتو سفید یا تی شرت سفید استفاده کنید.

ست رنگ سبز با مانتو کوتاه سفید
ست شلوار سبز با مانتو سفید

رنگ سفید یک رنگ خنثی است که ست آن با شلوار سبز بسیار خنک و راحت است. این ست در بهار و تابستان استایل شما را خنک و جذاب می کند.

ست کردن شلوار سبز با مشکی

استایل کردن شلوار سبز با رنگ مشکی از قدیم تا به حال شیک و جذاب بوده و هست. مخصوصا اگر در محیط های رسمی قصد ورود دارید این ست می تواند به رسمی بودن استایل تان کمک کند.

یا در استایل اسپرت دخترانه می توانید از شلوار اسلش زنانه سبز با مانتو مشکی استفاده کنید و برای تکمیل استایل تان یک جفت کتونی اسپرت زنانه بپوشید.

ست شوار سبز با کرم و بژ

رنگ کرم یکی از رنگ های جذاب است که استایل شما را با شلوار سبز زیبا و جذاب می کند. بنابراین فرقی نمی کند از سبز یشمی استفاده می کنید یا سبز آدامسی، ست شلوار سبز با کرم یکی از ست های شیک تابستانه است که خانم های زیادی از این ترکیب در استایل اسپرت زنانه از آن استفاده می کنند.

شلوار سبز با آبی

برای ست کردن شلوار سبز می توانید از مانتو آبی استفاده کنید. مثلا مانتو های جین، شومیز جین یا کلا مانتو هایی که رنگ آبی آسمانی با آبی اقیانوسی دارند ست جذابی با شلوار سبز می شود. سبز پاستلی هم یکی از رنگ های شیک است که بسیار خنک است و با رنگ ابی ست می شود.

ست شلوار سبز با صورتی

رنگ صورتی مکمل رنگ سبز است. می توانید از ست مانتو صورتی کمرنگ با شلوار سبز استفاده کنید. یا می توانید از کیف و کفش صورتی با شلوار سبز ست کنید و رنگ مانتو را از رنگ های خنثی استفاده کنید. مثل طوسی، خاکستری، مشکی

چه کفشی با شلوار سبز بپوشیم؟

برای ست کردن شلوار سبز با کفش بهترین انتخاب این است که از رنگ های خنثی استفاده کنید. مثلا کفش سفید، مشکی، طوسی روشن رنگ های هستند که به راحتی با شلوار سبز تان ست می شوند و جذابیت استایل تان را بیشتر می کنند.

خصوصا رنگ سفید در تابستان عالی است و در زمستان کفش مشکی با شلوار سبز بسیار عالی است.

ست شلوار سبز با مانتو کوتاه
ست مانتو کوتاه با شلوار سبز پسته ای

پیشنهاد هایی جذاب برای ست کردن شلوار سبز با لباس

برای داشتن یک استایل غیر رسمی یک کت تک زنانه بپوشید و آن را با شلوار سبز ست کنید. کفش اسپرت سفید یکی از گزینه هایی است که استایل شما را جذاب تر می کند. زیر کت یک تی شرت سفید ساده بپوشید

از استایل تک رنگ استفاده کنید. یعنی از طیف های گسترده رنگ سبز در استاییل تان استفاده کنید. مثلا از رنگ سبز روشن با سبز زمردی یا از سبز نعنایی با سبز یشمی استفاده کنید و یک استایل مونوکروم دخترانه شیک بسازید.

شلوار سبز را با پیراهن رنگ خنثی ست کنید. یکی از ایده هایی که همیشه جواب میدهد، ست شلوار جین زنانه یا کتان سبز با پیراهن های رنگ سفید، مشکی، طوسی یا کرمی است. مثلا اگر از شلوار اسکینی زنانه سبز استفاده می کنید، پیراهن یا مانتو را گشاد و اورسایز بپوشید تا استایل تان را متعادل کند.

اگر از شلوار دمپا گشاد سبز استفاده می کنید، بهتر است تی شرت یا شومیزی بپوشید که پایین آن داخل شلوار قرار بگیرید و استایل تان را شیک و جذاب نشان دهد.

بازی با رنگ ها یک ایده جذاب دیگر است که می تواند به خوش تیپی شما کمک کند. مثلا می توانید با شلوار سبز بپوشید و پیراهن یا تیشرت نارنجی یا بنفش بپوشید. در واقع رنگ های مککل رنگ سبز را می توانید برای ست کردن استفاده کنید.

همچنین پیراهن های طرح دار توپ توپی یا خال خالی با شلوار سبز هم ست خوبی ایجاد میکند.

شلوار جاگر سبز با کت یک استایل اسمارت کژوال شیک است. کتونی اسپرت با شلوار جاگر بپوشید. پیراهن های رنگ خنثی بهترین گزینه برای استایل اسمارت کژوال و خیابانی هستند.

کت چرم با شلوار سبز استایل شیک است که در زمستان در استایل خانم ها دیده می شود. در این استایل یک بوت و نیم بوت بپوشید. ست کردن رنگ بوت با کت چرم استایل شمارا جذاب تر می کند.

کت جین با شلوار سبز هم پیشنهاد جذاب دیگری است که بیشتر برای خانم های جوان و اسپرت پوش مناسب است. کت های جین رنگ آبی دارند و به خوبی با شلوار سبز ست می شوند. در این استایل رنگ های خنثی و رنگ های مکمل را می توانید برای ست کردن با شلوار سبزتان استفاده کنید.

استایل رسمی با شلوار سبز چگونه است؟

یک پراهن سفید دکمه دار بپوشید، از کت تک یا مانتو کتی استفاده کنید. یک کمربند رنگ قهوه ای بزنید. از کفش های چرمی استفاده کنید. پیراهن مشکی یا کرم هم گزینه ی خوبی برای داشتن استایل رسمی با شلوار سبز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *