آموزشی

مانتو صورتی با چی ست میشه؟

مانتو صورتی با چی ست میشه

رنگ صورتی از رنگ های مورد علاقه خانم هاست. مخصوصا خانم های جوان علاقه ی زیادی به مانتو صورتی دارند. در این مقاله ایده هایی برای استایل با مانتو صورتی، مانتو صورتی با شلوار، کفش، شال و روسری را قرار دادیم. می توانید از آنها ایده بگیرید و به جواب سوال مانتو صورتی با چی ست میشه برسید.

مانتو از پوشش های اصلی خانم هاست. ست کردن درست مانتو باعث خوشتیپی شما می شود. یکی از رنگ های شاد بهاره و تابستانه مانتو صورتی است. در این مقاله به شما میگیم که مانتو صورتی با چی ست میشه؟ با چه شلواری ست میشه؟

خب رنگ صورتی از  رنگ های شاد و جوان پسند هست که حتی خانم هایی با سنین بالا با این رنگ علاقه مند هستند. بنابراین برای دانستن اینکه مانتو صورتی با چی ست میشه میتونه با شیک بودن استایل شما کمک بزرگی کنه.

ست مانتو صورتی کمرنگ و روشن

برای ست کردن مانتو صورتی با شال و روسری از رنگ های مشکی، آبی روشن، سرمه ای، طوسی، سفید، صورتی، بنفش، یاسی استفاده کنید.

برای ست کردن مانتو صورتی رنگ با کیف بهتر است که کیف و شال یا کیف و کفش را ست کنید. رنگ های خنثی می تواند انتخاب خوبی باشد مثلا: کیف طوسی، مشکی، سرمه ای، سفید، کرم رنگ هایی هستند که به راحتی با مانتو صورتی ست می شوند.

ست کردن مانتو صورتی
استایل با مانتو صورتی شیک
مانتو صورتی کمرنگ با چی ست میشه
مانتو صورتی با شلوار لی یخی ست شده

مانتو صورتی با چه شلواری ست میشه؟

مانتو صورتی کمرنگ با چی ست میشه
مانتو صورتی با شلوار لی یخی

برای ست کردن مانتو صورتی با شلوار، می توانید از شلوار زنانه یخی جین استفاده کنید. شلوار جین طوسی، سفید و مشکی هم انتخاب خوبی هستند.

مانتو صورتی با چی ست میشه
شلوار مام استایل زنانه یخی با مانتو صورتی

ست کردن مانتو صورتی با رنگ سفید

رنگ سفید انتخاب بسیار خوبی برای ست کردن با مانتو صورتی هست. شما می توانید از شلوار زنانه سفید، یا کیف، کفش را سفید انتخاب کنید. مخصوصا اگر رنگ مانتوی شما صورتی کمرنک باشه، سفید می تونه خیلی استایل شما رو شیک تر نشون بده.

ست کردن مانتو صورتی
مانتو صورتی با شلوار سفید

مانتو صورتی با طوسی

طوسی یکی از رنگ هایی است که در کنار مانتو صورتی پر رنگ یا کمرنگ، همیشه ست شیکی ایجاد میکنه. بنابراین می تونید از رنگ طوسی در انتخاب شلوار، کیف، کفش استفاده کنید.

مانتو صورتی پر رنگ رو با رنگ طوسی تیره ست کنید. ترکیب رنگ صورتی پر رنگ با سفید هم جذابیت استایل شما رو دو چندان می کنه. اگر یک شلوار لی یخی هم کنارش بپوشید دیگه استایل تون با مانتو صورتی پر رنگ تکمیل میشه.

مانتو صورتی با شلوار طوسی
مانتو صورتی پر رنگ با شلوار طوسی ست شده

استایل مانتو صورتی با رنگ سبز

رنگ سبز روشن یکی از رنگهای دل نوازی هست که با مانتو صورتی ست خوشگلی ایجاد می کند. اگر شما یک گل رُز را هم تصور کنید که برگ های سبز احاطه اش کردند، به زیبایی استایل مانتو صورتی با رنگ سبز پی میبرید.

مانتو صورتی با رنگ مشکی

مشکی باعث می شود تا مانتو صورتی جلوه خودش را بیشتر نشان دهد. پس یکی از رنگ هایی که می توانید برای ست کردن مانتو صورتی استفاده کنید مشکی است.

ست مانتو صورتی با رنگ سبز
استایل کردن مانتو صورتی

استفاده از طرح پلنگی در کنار مانتو صورتی

شال یا روسری پلنگی در کنار مانتو صورتی استایل بسیار شیکی ایجاد می کند. ترکیب طرح پلنگی که دارای رنگ های کرم و قهوه ای است، ست مانتو صورتی را با شال و روسری یا کفش شیک و جذاب نشان می دهد.

مانتو صورتی با چه شالی ست میشه

مانتو صورتی را با شال ساده ست کنید. رنگ سفید، طوسی، کرم، سبز، بنفش، یاسی انتخاب خوبی برای ست کردن مانتو صورتی با شال و روسری هستند. یا می توانید از ترکیب دو رنگ سفید صورتی، یا آبی صورتی در روسری انتخاب کنید.

مانتو صورتی با چی ست میشه
ست مانتو صورتی با شال سفید

برای خرید شلوار لی زنانه از این لینک استفاده کنید. در صورت سوال، با شماه 09302715816 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *