مد و استایل

نحوه ست کت جین دخترانه و زنانه

نحوه ست کت جین زنانه

کت جین از لباس های اسپرت دخترانه و زنانه است که بسیاری از خانم های ایرانی علاقه شدید به تیپ لی دخترانه ایرانی دارند. که ست با کت لی دخترانه در استایل کژوال و خیابانی بسیار دیده می شود. احتمالا شما هم یک کت جین دارید و میخواهید ست کت جین دخترانه رو یاد بگیرید.

اکثر خانم های جوان و اسپرت پوش یک کت جین زنانه در کمد لباس شان دارند. کت جین لباسی اسپرت و جذاب است که با انواع لباس مثل: ست کت جین با مانتو، با شلوار، هودی با کت لی دخترانه و… ست می شود.

در این مقاله از سایت امیر وی ای پی به نحوه ست کت جین دخترانه می پردازیم. تا انتها همراه ما باشید تا از یک تیپ لی دخترانه شیک لذت ببرید.

زیر کت جین چی بپوشیم

کت جین امسال به یکی از ترند های ایران تبدیل شده است که با انواع شلوار جین زنانه و دامن ست می شود. شما در پاییز و زمستان می توانید تیپ های شیک و جذاب زنانه با کت جین زنانه داشته باشید. در ادامه ست کت جین با دامن و شلوار رو معرفی می کنیم.

ست کردن کت جین با شلوار مام استایل

ست کت جین با شلوار مام استایل دخترانه از ست های رایج در استایل خانم های جوان است. شلوار مام استایل فاق بلندی دارد و بالای ناف بسته می شود. این شلوار ظاهر گشادی دارد و در قسمت ران و ساق پا آزاد است.

ست کت جین با شلوار مام استایل
ست کردن کت جین با شلوار مام استایل ذغالی

کت لی با شلوار مام استایل دخترانه یکی از تیپ های لی زنانه شیک است که ست بسیار زیبایی ایجاد می کند. اگر پاچه شلوار مام استایل را تا کنید تیپ تان جذاب تر می شود. شما می توانید رنگ شلوار جین مام استایل را با رنگ کت جین دخترانه ست کنید.

ست کت جین با دامن

یکی از ست های فانتزی دخترانه، ست کت جین با دامن است. شما در بهار می توانید از این استایل استفاده کنید. یک دامن بلند بپوشید و روی آن از کت جین دخترانه استفاده کنید. دامن ساده یا طرح دار فرقی نمی کند.

این استایل برای هوای بهاری بسیار مناسب است چرا که هم پوشیده است و می توانید در بیرون از منزل استفاده کنید و هم می توانید از دامن کوتاه با کت جین استفاده کنید.

ست دامن کوتاه با کت جین برای مهمونی ها و جشن های کوچیک خیلی مناسب هست و استایل شیکی به شما می دهد. در این استایل استفاده از کفش پاشنه دار با دامن کوتاه استایل شما را شیک و جذاب می کند.

همانطور که گفتم: ست کت جین با دامن استایل شیک و اسپرت دخترانه و زنانه ایجاد می کنه. شما می تونید از ست کت جین با دامن لی یا کتان استفاده کنید. می تونید از ست کت جین کوتاه با دامن جین استفاده کنید. یا می تونید از کت جین بلند با دامن استفاده کنید و در موقعیت های مختلف استفاده کنید.

همچنین می تونید از کت جین کوتاه و ست با دامن در مهمانی هم استفاده کنید که یک تیپ جذاب زنانه محسوب میشه.

همچنین می تونید زیر کت جین زنانه هودی با دامن ست کنید.

ست کت جین با شلوار دمپا

یکی دیگر از ست های شیک و جذاب در استایل با کت جین دخترانه، ست کت جین با شلوار دمپا است. شلوار جین دمپا گشاد از کمر تا زانو جذب است و از زانو با پایین گشاد می شود. دقت کنید هنگام ست با کت لی دخترانه و شلوار بوت کات (شلوار لی دمپا) از کتونی استفاده کنید. بهترین کفش هم کتونی سفید است که استایل با کت جین دخترانه تان را جذاب تر می کند.

ست کردن کت جین با شلوار دمپا لی
ست کردن کت جین با شلوار دمپا گشاد لی

برای ست کردن کت جین زنانه با شلوار دمپا از کتونی استفاده کنید. همچنین بهتر است که در این استایل از تضاد رنگی استفاده کنید. یعنی اگر از شلوار بوت کات یخی در استایل تان استفاده می کنید، رنگ کت جین را ذغالی یا مشکی انتخاب کنید.

ست کت جین با شلوار جین تنگ

شلوار جین تنگ یا اسکینی را هر خانمی در کمد لباسش دارد. این مدل شلوار جین کاملا جذب است و فرم پاها را نشان می دهد. اگر پاهای پُر و یا متناسبی دارید می توانید از شلوار لی تنگ با کت جین استفاده کنید.

ست کت جین با شلوار لی جذب
استایل کت جین با شلوار جین تنگ
ست کت جین زنانه با شلوار جین جذب
ست کردن کت لی با شلوار جین جذب و کفش آل استار

برای مثال: استایل با کت جین ذغالی و شلوار جین تنگ آبی یک ست پر کاربرد در استایل اسپرت است. همچنین استایل با کت جین مشکی هم طرفدار زیادی دارد و می توانید با کت جین ابی روشن استایل کنید.

ست کردن کت جین با هودی

کت جین در فصل پاییز بسیار دیده می شود. به همین خاطر ست هودی با کت لی دخترانه بسیار استایل شیکی دارد. می توانید برای استایل با کت جین زنانه از لگ یا شلوار جین مشکی استفاده کنید. ترکیب کت جین با هودی و شلوار جین دخترانه استایل اسپرت و شیکی به شما می  دهد.

استایل با کت جین و هودی
ست کردن کت جین با هودی

کت جین کوتاه یکی از مدل های کت جین زنانه است که با مانتو ست می شود. اگر می خواهید استایل با کت جین کوتاه در ایران را بدانید چگونه است، می توانید کت جین را با هودی استایل کنید.

ست کردن کت جین ذغالی
ست کت جین کوتاه با هودی

ست کردن کت جین با شلوار جاگر

شلوار جاگر با شلوارهایی گفته می شود که در پایین شلوار در قسمت مچ با کش جمع می شود و در باعث بهتر دیده شدن کفش می شود. این شلوار ها برای ورزش و پیاده روی یا برای استایل خیابانی بسیار مناسب هستند و باعث راحتی بیشتر شما در این استایل ها می شود.

استایل با کت جین زنانه و شلوار اسلش
استایل با کت جین زنانه و شلوار اسلش دخترانه
ست کردن کت جین با شلوار جاگر
ست کردن شلوار جاگر با کت جین

ست کت جین با شلوار جاگر از استایل های محبوب خانم های جوان است چراکه راحتی زیادی در استایل خیابانی، موقع ورزش و پیاده روی به شما می دهد.

ست کت جین با شلوار بگ

از جمله شلوار های ترند و مد سال شلوار بگ زنانه است. این شلوار مدتی است که در استایل خانم های شیک پوش و جوان دیده می شود، پس انتخاب خوبی با ست کت جین دخترانه است.

ست کردن کت جین با شلوار بگ
استایل با کت جین زنانه و شلوار بگ لی

برای ست کردن کت جین با شلوار بگ می توانید از رنگ های هم رنگ استفاده کنید، هم رنگ بودن کت جین با شلوار بگ باعث می شود قدتان بلند و کشیده دیده شود.

البته تضاد رنگی هم یک سبک شیک در استایل با کت جین است.

ست کت جین با شلوار گشاد
استایل با کت جین دخترانه و شلوار بگ گشاد

ست کت جین با شلوار پارچه ای

ترکیب استایل کلاسیک و اسپرت امروزه بسیار در استایل خانم ها دیده می شود. مثلا می توانید از ست کت جین با شلوار پارچه ای استفاده کنید. امروزه شلوار های پارچه ای نوجوان و میانسال نمی شناسد و هر خانمی با هر سنی از شلوار پارچه ای در استایل خود استفاده می کند.

بهتر است در این استایل  بیش از دو رنگ در استایل تان استفاده نکنید تا اجزای لباس مثل شال، شلوار و کت جین دخترانه خودش را نشان دهند.

استایل با کت جین بلند

کت جین در انواع طرح و رنگ، کوتاه و بلند تولید و وارد باز شده است. شما می توانید از کت جین بلند در استایل تان استفاده کنید. کت جین بلند به گونه ای تولید شده است که می توانید به عنوان مانتو در استایل خیابانی در استایل تان استفاده کنید.

استایل با کت جین بلند زنانه
استایل با کت جین بلند زنانه

کت لی با شلوار مام استایل دخترانه که پاچه هایش تا زده شده استایل تان را شیک و جذاب نشان می دهد. بهتر است در این ست از تیشرت سفید ساده در زیر کت جین کوتاه یا بلند استفاده کنید تا استایل بهتری را تجربه کنید.

برای خرید شلوار جین زنانه از همین لینک استفاده کنید. اگر به راهنمایی و مشاوره نیاز دارید، می توانید با شماره 09302715816 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “نحوه ست کت جین دخترانه و زنانه

  1. آیناز گفت:

    من عاشق کت جینم مخصوصا با شلوار بگ خیلی خوشگل میشه. البته امسال کت جین با دامن بلند هم دیدم خیلی قشنگه.
    من خودم خیلی اهل پوشیدن دامن جین نیستم ولی ست کردنش با کت جین خیلی خوشگله.
    مرسی

    1. سلام به شما.
      بله دقیقا. کت جین زنانه با دامن امسال خیلی مد شده و خیلی هم خوشگله ستش.
      شما می تونید با کت جین کوتاه یا بلند از شلوار نیم بگ زنانه و شلوار بگ هم استفاده کنید که خیلی استایل شیکی میشه براتون.

  2. با ادب گفت:

    درود دوستان یک سوال داشتم میخواستم بدونم اگر کت جین و کراپ آستین حلقه ای رو با شلوارک جین بپوشم قشنگ میشه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *