آموزشی

9 ایده فوق العاده ست کردن رنگ های خنثی

نحوه ست کردن رنگ های خنثی با شلوار بگ و مانتو

برخی افراد تصور می کنند ست کردن رنگ های خنثی کار راحتی است، اما اینطور نیست. اگر شما به روش نادرستی رنگ های خنثی را در کنار یکدیگر در استایل تان به کار برید؛ ممکن است ظاهر خسته کننده ای در استایل تان ایجاد کنید.

در ادامه نحوه صحیح ست کردن رنگ های خنثی را به شما آموزش می دهیم تا در محیط های مختلف استایل شیک و ظاهر جذابی داشته باشید.

امروزه رنگ های خنثی نقش مهمی در استایل هر فرد دارند، دیگر زمان آن گذشته که برخی میگفتند: در استایل مان بهتر است از رنگ های خنثی استفاده کنیم. بلکه امروزه رنگ های خنثی مرکز توجه در استایل مان قرار گرفته اند. پس نیاز است که نحوه ست کردن رنگ های خنثی را بداینم.

حال سوال اینجاست که؛ رنگ های خنثی در لباس کدامند؟

از رنگ های خنثی چگونه در ست کردن  لباس استفاده کنیم؟

ممکن است برخی افراد ندانند که رنگ خنثی چیست؟ در واقع رنگ خنثی رنگ هایی هستند در که چرخه ی رنگ های اصلی قرار ندارند. خب جواب سوال بالا که رنگ های خنثی در لباس کدامند عبارتند از: رنگ کرم، طوسی، بژ، سفید، مشکی، نود، خاکستری.

نحوه ست کردن رنگ های خنثی
یکی از روش های ست کردن رنگ های خنثی استفاده از سرتا پا مشکی است.

خب بعداز شناختن اینکه رنگ خنثی چیست، سوال بعدی مطرح می شود که چگونه رنگ های خنثی را ست کنیم؟ در ادامه 10 روش ست کردن رنگ های خنثی را در اختیارتان قرار می دهیم تا در استایل های مختلف از انها روش و سبک خود استفاده کنید.

10 روش برای ست کردن رنگ های خنثی

ترکیب رنگ های خنثی با یکدیگر

در اولین نگاه هنگام باز کردن در کمد لباس تان، این ایده به ذهنتان می رسد که، لباس های رنگ مشکی را باهم ترکیب کنید. این تصمیم بخاطر راحت ست کردن لباس هاست. اما بهتر است در تصمیم خود تجدید نظر کنید.

روش ست کردن رنگ های خنثی با هم
تک رنگ سفید

برای ست کردن رنگ های خنثی، آنها را از کمد بیرون بیاورید، از آن ها در ترکیب با یکدیگر در استایل تان بکار برید تا شاهد ظاهری شیک و جذاب در استایل تان  باشید.

اضافه کردن رنگ های خنثی با استایل

رنگ های خنثی به خودی خود، در کنار یکدیگر ظاهری کسل کننده ممکن است داشته باشند. به همین خاطر در کنار ست کردن رنگ های خنثی، از رنگ های براق هم در استایل تان استفاده کنید.

مثلا از رنگ های براق طلایی و نقره ای استفاده کنید. اگر از رنگ کرم در استایل تان استفاده می کنید، استفاده از رنگ طلایی ظاهری جذاب به شما می دهد.اگر از رنگ طوسی در استایل تان استفاده کردید، رنگ نقره ای تکیل کننده استایل تان خواهد بود.

استایل زنانه و ست کردن رنگ های خنثی با یکدیگر
رنگ کرم در استایل زنانه و ست کردن رنگ کرمی

ترکیب کردن استایل های مختلف

خیلی از ما یاد گرفتیم پوشیدن کفش کتونی در کنار پیراهن میدی استایل زیبایی ایجاد می کند. حال بهتر است یک گام جلو تر برداریم، برای این کار ترکیب کردن استایل های مختلف با یکدیگر، در کنار ست کردن رنگ های خنثی مطمئن باشید ظاهری جذاب ایجاد می کند. حتی می توانید پیراهن میدی را با چکمه های فانتزی استایل کنید و ست جالبی داشته باشید.

ست کردن رنگ های خنثی در استایل زنانه
ست کردن رنگ کرم و رنگ خاکی با یکدیگر در استایل با رنگ های خنثی

ترکیب رنگ سفید و مشکی

همانطور که در بالا اشاره کردیم؛ ست کردن رنگ خنثی مشکی، بصورت سرتا پا مشکی کار راحتی است، اما خب خسته کننده هم هست. در این شرایط پیشنهاد بهتری داریم؛ از یک رنگ خنثی دیگر که باعث درخشندگی استایل و ظاهر شما می شود استفاده کنید.

ست کردن رنگ های خنثی با یکدیگر
سفید و مشکی همیشه ست زیبایی میسازد.

مثلا از ترکیب رنگ مشکی و سفید در کنار یکدیگر استفاده کنید. استایل درخشنده و جذابی را با ست کردن رنگ های خنثی سفید و مشکی خواهید داشت.

ست کردن رنگ های خنثی در زمستان

با فرا رسیدن فصل زمستان؛ لباس های زمستانی از کمد ها خارج می شود و این فصل مارا دعوت به پوشیدن رنگ های تیره می کند. پس چه بهتر از این که در کنار رنگ های تیره، از ست کردن رنگ های خنثی با رنگ های تیره کمک بگیریم.

یعنی از رنگ های: زرشکی، سورمه ای و… در کنار رنگ های خنثی مانند کرم و طوسی و… کمک بگیریم تا استایلی جذاب در زمستان داشته باشیم.

ست رنگ های خنثی در استایل زنانه
کت طوسی روشی برای ست کردن رنگ های خنثی

استفاده از شلوار چرم در زمستان

شلوار چرم زنانه و لگ چرم، ظاهری فوق العاده جذاب را برای هر خانم ایجاد می کند. ترکیب شلوار چرم زنانه و ست کردن  رنگ های خنثی با آنها، استایل زمستانی دخترانه شما را جذاب تر از قبل می کند.

نحوه ست کردن رنگ های خنثی
ست کردن لگ چرم با رنگ های خنثی

 می توانید از پالتوهای رنگ خنثی با لگ چرم زنانه استفاده کنید و در ادامه این استایل از یک جفت نیم بوت مشکی در تکمیل استایل تان استفاده کنید تا ظاهری شیک و باکلاس داشته باشید.

ترکیب لباس های طرح دار با رنگ خنثی

لباس های  طرح دار از ترند های چهار فصل مخصوصا در فصل زمستان بیشتر دیده می شوند. مثلا لباس های طرح پلنگی، و ست کردن رنگ های خنثی با آنها، استایل شما را جذاب تر می کند.

ست کردن رنگ های خنثی برای بانوان
مادر خانواده از رنگ خنثی برای ست کردن استفاده کرده است.

مثلا استفاده از شلوار پلنگی در کنار مانتو یا پالتو کرم، یاحتی ست کردن با شال کرمی( پالتو می تواند رنگ دیگری داشته باشد) ست کردن شلوار پلنگی با شال کرم استایل زیبا و شگفت انگیزی به شما می دهد.

انتخاب اکسسوری مناسب

استفاده از اکسسوری در استایل شما باعث جذابیت و شیک تر شدن استایل تان می شود. شما می توانید در کنار ست کردن رنگ های خنثی از اکسسوری مانند؛ گوشواره و دستنبد، گردن بند استفاده کنید.

به طور مثال: می توانید از رنگ خنثی طوسی در استایل تان استفاده کنید و از اکسسوری رنگ طوسی هم در ترکیب با رنگ خنثی استفاده کنید تا ظاهرتان شیک و باکلاس شود.

ترکیب کت و مانتو در کنار رنگ های خنثی

برای ترکیب کردن مانتو و کت  و یا بارانی با سایر لباس ها، ابتدا رنگ کت یا مانتو را انتخاب کنید، سپس از سایر لباس های رنگ خنثی در استایل با مانتو یا کت استفاده کنید.

مثلا می توانید از کت یا پالتو قهوه ای استفاده کنید، سپس در زیر آنها از رنگ خنثی مانند کرم در استایل خود استفاده کنید.

ترکیب رنگ های خنثی و نود

یکی از کم ریسک ترین ست زدن ها، استفاده از رنگ های خنثی با یکدیگر است. مثلا می توانید از رنگ کرم با رنگ نود در استایل تان استفاده کنید. رنگ های نود همان رنگهایی هستند که شباهت زیادی به پوست بدن دارند.

نحوه ست کردن رنگ های خنثی با هم
استفاده از ترنچ کت رنگ کرم و ست کردن رنگ های خنثی

همچنین می توانید در ست کردن رنگ های خنثی از رنگ طوسی در استایل تان استفاده کنید و برای جذابیت بیشتر از اکسسوری های رنگ طوسی برای تکیل استایل تان استفاده کنید.

سخن پایانی

ست کردن رنگ های خنثی با یکدیگر استایل شیکی در استایل کژوال و رسمی ایجاد می کند. شما با به کار بردن استایل هایی که  در بالا گفته شد، می توانید ظاهری شیک در استایل با رنگ های  خنثی داشته باشید.

ست کردن رنگ های خنثی
سرتاپا مشکی یکی از روش های ست کردن رنگ های خثی است.

شما از کدام روش برای ست کردن رنگ های خنثی استفاده می کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *