آموزشی

جذاب ترین شلوار های مناسب زمستان، ترند و مد روز را بشناسید!

شلوار های مناسب زمستان امسال

شلوار از مهمترین  آیتم های لباس هر خانم است. با آمدن فصل سرد سال، یعنی پاییز و به دنبالش زمستان، شلوار های مناسب زمستان از کمد بیرون اورده می شود. شلوار های زیادی هستند که می توانید در زمستان بپوشید و یک استایل شیک زنانه داشته باشید. در این بخش از مجله امیر وی آی پی به جذاب ترین شلوار زنانه زمستانی برای خانم های شیک پوش می پردازیم.

جذاب ترین شلوار های مناسب زمستان که مورد استقابل عموم جامعه قرار گرفته است عبارتند از: شلوار بگی، شلوار مخمل کبریتی، شلوار چرم زنانه، شلوار مام استایل زنانه و مام فیت و در نهایت شلوار پشمی است.

در ادامه به معرفی هر یک می پردازیم.

شلوار بگی؛ همچنان جذاب در استایل شما

باورتان نمی دانم می شود یا نه، اما شلوار بگ از شلوار های مناسب زمستان امسال است، این شلوار در بهار و تابستان بسیار استایل های شیکی برای خانم های جوان ساخت اما مثل اینکه محوببیت این شلوار به جایی رسیده که در فصل پاییز و زمستان هم خانم های جوان و خوش پوش در استایل خود از آن استفاده می کنند.

شلوار بگ زمستانی زنانه
شلوار بگ زنانه از شلوار پر کاربرد برای 4 فصل است.

شلوار بگی مدتی است که مد شده و طرفدارن زیادی را به خود جذب کرده است. اوایل که این شلوار وارد باز شد عده ای از افراد نسبت به همچین شلوار های گشاد گارد داشتند. اما دیگر همان افراد هم از شلوار بگ زنانه در استایل خود استفاده می کنند.

شلوار جین بگ زنانه از محبوب ترین مدل شلوار بگ است، اما شلوار بگ در جنس های مختلفی مانند؛ چرم، دورس، کتان و… نیز تولید می شود که در فصل زمستان از جنس؛ جین، چرم، دورس و مخمل بیشتر استفاده می شود.

شلوار مخمل کبریتی، ترند پاییز

شلوار مخمل کبریتی، از شلوار های مناسب زمستان است. با آمدن فصل سرما و پاییز، لباس هایی که جنس گرم دارند مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از شلوار هایی که در پاییز محبوب می شود و مورد استفاده اکثر خانم ها قرار می گیرد، شلوار مخمل کبریتی است.

شلوار های مناسب زمستان
شلوار مخمل برای پاییز مناسب است.
شلوار های مناسب زمستان، در استایل خانم ها
شلوار مخمل کبریتی زنانه

شلوار مخمل کبریتی، در مدل های مام استایل و پیله دار بیشتر محبوبیت دارد و استفاده می شود. رنگ های پر کاربرد در شلوار مخمل کبریتی زنانه که دیده می شود، سبز، آجری، بنفش، کرم، خاکی و شتری است.

ست کردن شلوار مخمل کبریتی با پالتو و شکت زنانه استایل شیک و جذابی به شما می دهد.

شلوار چرم جذابیت را در زمستان دوچندان می کند.

از دیگر شلوار های مناسب زمستان شلوار چرم زنانه است. شلوار چرم مدت هاست که در استایل های شیک و مد جهانی استفاده می شود. شلوار چرم در ایران نیز بسیار طرفدار دارد، چون استایل واقعا شیک و جذابی به خانم های شیک پوش می  دهد.

شلوار های مناسب زمستان،شلوار جاگر چرم است.
استایل شیک با شلوار چرم زنانه

شلوار چرم در مدل های جذب( اسکینی) جاگر، بگ استایل تولید می شود و هر کدام از این مدل شلوار زنانه چرم با لباسی خاص ست می شود. همچنین می توانید در مهمانی های زمستانه با بوت و نیم تنه یا بافت استایل کنید.

شلوار اسلش سفید زنانه مناسب زمستان
شلوار اسلش سفید زنانه تو کرکی گرم مناسب زمستان

شلوار جاگر با چی ست می شود؟

شلوار پشمی مناسب برای کار

ممکن است شما خانم شاغلی باشید که میخواهید شلواری گرم در محیط کار داشته باشید. قطعا شلوار هایی که در فصل تابستان برای محیط کار می پوشیدید در زمستان کاربرد ندارند.

شلوار پشمی زنانه، از شلوارهایی است که مناسب برای کار است. این مدل شلوار زنانه، بیشتر در رنگ های کرمی و خاکی دیده می شود. و با سایر لباس ها ست می شود.

شلوار های مناسب زمستان معرفی انواع مدل
شلوار پشمی زنانه مناسب برای استایل زمستانی

شوار چهار خانه، از جمله ترند زمستانه

در زمستان پارچه های چهار خانه بسیار دیده می شود که درمدل های کت زنانه، شکت، پالتو و حتی شلوار دوخته و تولید می شود. شلوار های چهار خانه مخصوص خاص پسندان است. این مدل شلوار های چهار خانه جنس گرمی دارند و با شکت و پالتو و بارانی ست های شیکی می سازد.

شلوار پشمی چهار خانه زنانه
شلوار چهار خونه از شلوار گرم زمستانی است.

شلوار فاق بلند امسال بسیار دیده می شود

تقریبا تا اینجای کار هر مدل شلوار که معرفی کردیم، فاق بلند هستند. با دیدن صفحات مجازی و مجلات مد و فشن در دنیا، متوجه میشویم که شلوار های فاق بلند زنانه بسیار در استایل شما جذابیت ایجاد می کنند.

مدل شلوار زنانه گن دار جین
شلوار جین چسبان زنانه فاق بلند

همچنین شلوار های فاق بلند زنانه، کمر شما را در زمستان گرم نگه خواهند داشت. با آیتم های لباس زمستانی بسیاری قابل ست شدن هستند. شلوار جین فاق  بلند زنانه با نیم بوت استایل رویایی میسازد.

اورال را فراموش نکنید.

اورال ها مدتی است که دوباره به چرخه مد بازگشته اند. اورال ها با لباس های زمستانه ست های شیکی میسازد.

اورال ها مانند سایر شلوار ها در مدل های جذب، راسته، و بگ در بازار وجود دارند. اورال در جنس های بسیاری وجود دارد که در پاییز و زمستان جنس جین و مخمل استفاده می شود.

شلوار چه رنگی بپوشم؟

در پاییز و زمستان امسال رنگی رنگی بپوشید! یعنی هیچ محدودیتی برای استفاده از رنگها وجود ندارد. اما پیشنهاد میکنیم که از رنگهایی استفاده کنید که بتوانید با سایر لباس ها ست کنید.

رنگهایی که در زمستان بسیار کاربرد دارد و دیده می شود: رنگ کرم، شتری، آجری، کالباسی، و رنگ های نوود هستند. البته رنگ های خنثی هم جزو رنگ هایی هستند که در استایل کردن بسیار به کارمان می آیند.

شلوار های مناسب زمستان

اگر هم رنگ خاصی مد نظرتان است که بپوشید، قبل از خرید آن شلوار یا پالتو به سایر آیتم های لباس تان فکر کنید و تا ست آن را بدست بیارید و بعد اقدام به خرید شلوار کنید.

شلوار چه جنسی تهیه کنم؟

طبیعتا در فصل پاییز و زمستان باید از جنس های گرم استفاده کرد. در پاییز و زمستان جنس مخمل کبریتی، کتان و جین و چرم مورد استفاده قرار می گیرند. اما جنس جین و چرم بیشترین محبوبیت و کاربرد را برای شما خواهد داشت.

بهترین مدل شلوار برای پاهای تپل که نمی دانستید!

شلوار چهار خونه از شلوار های مناسب زمستان است.
شلوار چهار خونه زنانه مناسب برای زمستان

شلوار جین بگ استایل، شلوار جین مام استایل و مام فیت بسیار در زمستان کاربرد دارند و با اکثر آیتم های لباس تان ست می شوند.

همچنین شلوار چرم زنانه که در مدل های لگ چرم، جاگر و بگ موجود است و از هر کدام طبق سلیقه ی خودتان می توانید با مانتو کتی، کت چرم، هودی و پافر استایل کنید.

امیدواریم این مجله آگاهی کافی را به شما داده باشد تا بتوانید بهترین مدل شلوار زمستانی زنانه را پیدا کنید و استایل های جذابی در این فصل های زیبا داشته باشید.

برای خرید شلوار لی زنانه از این لینک استفاده کنید. اگر به راهنمایی نیاز دارید با شماره 09302715816 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *