مد و استایل

لباس مناسب اندام ساعت شنی+ مشخصات این فرم بدن

لباس مناسب اندام ساعت شنی

یکی از دلایلی که باعث می شود به نوع لباس و پوشش مان توجه کنیم، میل به زیبایی بیشتر است. خب یکی از راه هایی که باعث می شود زیبایی بیشتری داشته باشیم، انتخاب لباس مناسب با فرم بدن مان است. در این بخش به معرفی اندام ساعت شنی میپردازیم و مانتو مناسب اندام ساعت شنی دخترانه و هر آن چیزی که نیاز است بپوشید تا استایل زیباتر، شیک تر و جذاب تری داشته باشید را می گوییم.

به اندام ساعت شنی دخترانه کمر باریک هم گفته می شود. در این اندام سینه ها و باسن وزن بیشتری دارند و کمر بسیار باریک تر است.

خرید شلوار بگ زنانه

شناخت فرم اندام ساعت شنی

همانطور که در مقاله : انواع فرم بدن زنان گفتیم؛ فرم اندام ساعت شنی محبوب ترین فرم بدن زنان است. این نوع فرم بدن دارای سینه های بزرگ و عریض، کمر باریک، و باسن بزرگ و پهن با ران های گرد و پُر است.

فرم بدن ساعت شنی در تمام دوران ها مورد ستایش و محبوب بوده است. البته ممکن است در خرید لباس زنانه کمی به مشکل بخورید اما، اگر شما دارای فرم اندام ساعت شنی هستید؛ بسیار خوش شانس هستید.

لباس برای اندام ساعت شنی
خانم با فرم بدن ساعت شنی

شما دارای دور سینه و باسن استاندارد و کمری باریک هستید و با انتخاب درست لباس مناسب اندام ساعت شنی، می توانید استایل بسیار شیک و جذاب داشته باشید.

خرید شلوار مام استایل

یک نکته مهم برای لباس مناسب اندام ساعت شنی

شما به پوشیدن هر لباسی که فرم ساعت شنی بدن تان را نشان دهد زیباتر دیده می شوید. سعی کنید از لباس هایی استفاده کنید که توجه را بر روی کمرتان بگذارد، این کار باعث می شود که تعادل بین بالاتنه و پایین تنه شما حفظ شود.

مثلا: بستن کمربند بر روی مانتو یا مانتو هایی که در قسمت کمر باریک می شود، یا استفاده از کمربند بر روی شلوار یا دامن.

بالاپوش مناسب اندام ساعت شنی

از آنجایی که فرم بدن ساعت شنی دارای باسن بزرگ و پهن است، شما باید بالاتنه ای بپوشید که توجه را به بالاتنه تان متمرکز کند. مثلا: پوشیدن تاپ یا شومیزهایی با یقه هفت، پوشیدن کت زنانه که دارای کمر باریک است و کرستی که برای این نوع فرم اندام مناسب باشد. چون می تواند به خوبی نقاط قوت اندام تان را به نمایش بگذارد.

کت زنانه مناسب برای اندام ساعت شنی
کت زنانه مناسب فرم بدن ساعت شنی

یکی از لباس های ضروری برای اندام ساعت شنی داشتن سرهمی است. سرهمی باعث می شود تا قدتان بلند تر دیده شود. حالا یکی از سبک های جذاب سرهمی؛ رترو (retro) است. این سبک در دهه 60 و 70 میلادی مورد استفاده خانم ها قرار میگرفت و امروز با الهام گرفتن از آن، سبک های جدیدتر و جذاب تری تولید می شود که دارای رنگ های شاد و گرم است.

همچنین اگر سینه های بزرگی دارید؛ پوشیدن تاپ و شومیز چپ و راستی، یقه هفت و استفاده از کمر بند بر روی خط کمر، باعث میشود تا سینه هایتان کوچیکتر دیده شود.

کت های فیت بدن، پیراهن های کت مانند با جیب هایی بر روی باسن به همراه یقه هفت بلند یکی دیگر از لباس هایی هستند که پوشیدن آن ها برای فرم اندام ساعت شنی، شما را شیک تر و جذاب تر نشان می دهد.

  • یقه گرد و یقه هفت
  • اکسسوری های بلند و ظریف مثل گردنبندهای بلند
  • آستین های سه ربع
  • کت های تا روی کمر
  • کت های تا روی باسن
  • کت و پالتو های بلند که کمربند دارند
  • شلوار های فاق بلند
  • شلوار لی دمپا گشاد، راسته و شلوار لی جذب

گل گلی نپوشید

از آنجا که شما دارای فرم بدن زیبایی هستید، نباید لباس های گل گلی بپوشید، چون زیبایی اندام شما را پنهان می کند. از لباس های ساده استفاده کنید تا اندام تان زیبایی اش را دو برابر نشان دهد.

لباس های مدل ماهی

لباس های مدل ماهی مخصوص اندام ساعت شنی هستند و برای فرم اندام شما دوخته شده اند. حسابی در استایل شما تاثیر گذار هستند. برای انتخاب لباس مجلسی برای فرم بدن ساعت شنی حتما از لباس مدل ماهی استفاده کنید.

سایز لباس

شما باید لباسی را بپوشید که دقیقا فیت بدن تان باشد. به هیچ وجه سراغ لباس های گشاد نروید. استفاده از کمربند باعث می شود تا خط کمرتان به زیبایی دیده شود.

افراد با فرم اندام ساعت شنی چه لباسی برای پایین تنه بپوشند؟

دامن تنگ و راسته که کمی پایین آن گشاد باشد می تواند تعادل بالاتنه و پایین تنه تان را حفظ کند. همچنین شلوار جین فاق بلند مثل: شلوارجین دمپا گشاد یا شلوار بوت کات و شلوار راسته بسیار برای اندام ساعت شنی مناسب هستند. استفاده از شلوار جین هایی که بر روی ران یا باسن گلدوزی شده باشد می تواند پایین تنه تان را برجسته تر نشان دهد.

شلوار لی دمپا مناسب اندام ساعت شنی
شلوار بوت کات زنانه آبی تیره
لباس مدل ماهی مناسب اندام ساعت شنی
لباس مدل ماهی

اگر از آن دست ساعت شنی هایی هستید که سینه هایی بزرگ دارید، دامن با فرم A بپوشید تا تعادل بالا تنه و پایین تنه را حفظ کند. همچنین شلوار بگ زنانه گشاد می تواند یکی دیگر از مواردی باشد که استایل شیکی به شما می بخشد.

جذابیت بیشتر اندام ساعت شنی با اکسسوری

یکی از اکسسوری هایی که نباید از آن غافل شوید کمربند است، چون به خوبی انحنای بدن شما را نشان می دهد. کمربند را بر روی کت و مانتو و پیراهن استفاده کنید تا استایل جذابتری داشته باشید. همچنین دستمال گردن هم برای برای فرم بدن ساعت شنی بسیار شیک و جذاب است.

از کیف دستی های دایره ای استفاده کنید و از بوت های چرمی غافل نشوید که زیبایی پاهای تان را به خوبی نشان می دهد.

لباس های مناسب اندام ساعت شنی:

  • دامن های تنگ
  • تونیک های کوتاه
  • لباس های سرهمی
  • لباس کمربند دار
لباس مناسب اندام ساعت شنی
لباس یقه هفت برای فرم بدن ساعت شنی

هشدار!: اگر فرم اندام ساعت شنی دارید از این لباس ها دوری کنید:

  1. از چین زیاد در لباس دوری کنید. چون چین زیاد و دراپه باعث حجیم نشان دادن اندام تان می شود.
  2. در انتخاب کمربند دقت کنید. کمربند باریک بهترین گزینه برای اندام ساعت شنی است. کمربند پهن باعث می شود که باریکی کمرتان به خوبی مشخص نباشد و قد کوتاه نشان تان می دهد.
  3. از کفش های تخت استفاده نکنید. کفش هایی با پاشنه متوسط گزینه ی خوبی هستند و فرم پاهایتان را به خوبی نشان می دهند.

نکته ای که وجود داره این هست که شاید دلتون نخواد فرم بدن تون، انحنای اندام تون دیده بشه، در این صورت از لباس های تیره و یا لباس های راه راه عمودی استفاده کنید.

در نهایت، شما با هر اندامی استایل شیک و جذاب می توانید داشته باشید. در این مقاله به بررسی فرم اندام ساعت شنی دخترانه پرداختیم، امیدواریم  این مقاله کاربردی و مفید باشه براتون و برای انتخاب لباس مناسب اندام ساعت شنی شناخت خوبی پیدا کرده باشید.

برای خرید شلوار جین زنانه از این لینک استفاده کنید، اگر به راهنمایی نیاز دارید با شماره 09302715816 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *