آموزشی

لیست بهترین فروشگاه و مرکز خرید شلوار جین زنانه در تهران

بهترین مراکز خرید شلوار جین زنانه در تهران

شلوار جین از مهم ترین لباس های هر خانم هست. امروزه خرید شلوار جین زنانه بقدری در زندگی  هر خانم شیک پوشی مهم شده است که هر فرد حداقل از هر مدل شلوار جین یکی در کمد لباس شان دارند. در این مقاله بهترین فروشگاه و مرکز خرید شلوار جین زنانه در تهران را به شما معرفی می کنیم.

شلوار زنانه و دخترانه انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن با مانتو و بلوز خاصی ست می شود. در اینجا انواع شلوار زنانه را معرفی می کنیم:

شلوار جین بگ زنانه که مدتی است مُد شده و در استایل بسیاری از خانم ها جوان دیده می شود. شلوار مام استایل زنانه از انواع دیگر شلوار جین است. شلوار بوت کات زنانه (شلوار لی دمپا)، شلوار لی جذب و….

فروشگاه امیر وی ای پی

ادرس فروشگاه امیر وی ای پی:

خرید حضوری: تهران، میدان هفت حوض (میدان نبوت) آیت شمالی بعداز کوچه بهرامی، پلاک 703

شماره تماس: 09302715816

فروشگاه امیر وی ای پی بهترین مرکز خرید شلوار جین دخترانه اصل در تهران است که بصورت تخصصی انواع شلوار زنانه و دخترانه همچنین شلوار پارچه ای زنانه مجلسی و اسپرت را بفروش میرساند. در فروشگاه امیر وی ای پی بورس شلوار جین زنانه در تهران است. شما با هر سلیقه ای داشته باشید می توانید چندین مورد شلوار جین را انتخاب و خرید نمایید.

تنوع بقدری بالاست که برای هر سلیقه ای شلوار زنانه محیا است. خیلی از افراد به دنبال مرکز فروش شلوار جین اصل در تهران هستند. فروشگاه شلوار زنانه امیر، این امکان را فراهم کرده تا شما به شلوار جین اصل و با کیفیت دسترسی داشته باشید.

شما برای دسترسی به بهترین شلوار جین فروشی تهران هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین می توانید خرید نمایید.

برخی از محصولات امیر وی آی پی

شلوار دمپا گشاد سفید جین
شلوار جین دمپا گشاد سفید موجود در امیر وی ای پی
شلوار زنانه ذغالی مام استایل
مام استایل ذغالی کمرکش
شلوار مام فیت آبی روشن پشت کش
شلوار مام فیت یخی پشت کش
شلوار بوت کات لی دمپا ریش دار آبی روشن
شلوار بوت کات دمپا ریش زنانه

در صورت نیاز می توانید پیج اینستاگرام را هم فالو کنید. کانال تلگرام هم برای شما قرار داده شده است.

آیدی اینستاگرام: amirvip_com_

آیدی کانال تلگرام: amirvip_com

فروشگاه میس شیک

فروشگاه میس شیک انواع شلوار جین زنانه اصل در مدل های مختلف و سایز های مختلف را داراست. در کنار شلوار زنانه، بلوز و لباس مجلسی و اسپرت شیک برای شما عزیزان فراهم کرده است. میس شیک از اول شروع کار خود اجناس با کیفیت را به مشتریان خود اراعه کرده است.

ادرس فروشگاه میس شیک: تهران، اتوبان ستاری شمال، پاساژ کوروش، طبقه اول پ 1

شماره تماس:09360057134 اقای عمری

فروشگاه جین وست

یکی درگیر از مرکز خرید شلوار جین زنانه در تهران فروشگاه جین وست است که انواع شلوار زنانه و دخترانه اماده اراعه به شما عزیزان است. در این فروشگاه شلوار جین مردانه، بلوز و انواع لباس زنانه با کیفیت اراعه شده است. جین وست از فروشگاه های خوب و معتبر است که می توانید از ان هم حضوری و هم اینترنتی خرید نمایید.

ادرس فروشگاه جین وست: تهران جردن نبش ارش غربی

شماره تماس: 02191070642

فروشگاه مندی جامه

در فروشگاه مندی جامه انواع پوشاک زنانه مانند شلوار جین، تی شرت، بلوز و لباس های راحتی موجود است. در مندی جامه انواع پوشاک برای خانم ها و اقایان موجود است که می توانید با مراجعه حضوری از بورس شلوار جین زنانه دیدن نمایید.

ادرس: تهران . همت . ستاری جنوب . بلوار لاله شرقی . بعد از چهارراه پژوهنده نبش کوچه یاسمن

شماره تماس: 02166638481

فروشگاه دریم درس

در فروشگاه دریم درس شما می توانید به انواع شلوار زنانه دسترسی داشته باشید. تنوع لباس و شلوار بالاست و می توانید هم بصورت حضوری و انلاین خرید نمایید. در کنار شلوار دخترانه و زنانه انواع تی شرت مانتو و ست هم وجود دارد که برای همه سلیقه ها فراهم شده است.

ادرس: سعادت اباد، بین میدان کتاب و چهار راه سرو، پلاک 80 طبقه 6

شماره تماس: 02156718603

فروشگاه تیپ نو

فروشگاه تیپ نو هم یکی دیگر از فروشگاه های شلوار زنانه در تهران هست که در کنار شلوار جین، شلوار پارچه ای، شومیز، نیم تنه، کراپ و… را ارائه می کند. شما می توانید با خیال راحت از جنس از این فروشگاه خرید نمایید. از نظر تنوع هم می توان گفت تنوع بسیار بالای محصولات دستتان را برای خرید شلوار زنانه باز میدارد.

ادرس: پونک، مجتمع تجاری بوستان، درب اردیبهشت، پلاک 823 فروشگاه تیپ نو

شماره تماس: 09360057134

خلاصه مطلب

در این مقاله لیست بهترین فروشگاه شلوار جین زنانه در تهران را به شما عزیزان معرفی کردیم. می توانید از آنها دیدن کنید. یکی از بهترین فروشگاه های شلوار جین زنانه، فروشگاه امیر وی ای پی است که انواع شلوار جین زنانه در مدل های جدید و شیک برای شما عزیزان فراهم کرده است. شما بسته به موقعیت جغرافیایی تان می توانید از یکی از فروشگاه های معرفی شده خرید نمایید.

شلوار بگ شش 6 جیب زنانه
شلوار نیم بگ 6 جیب موجود است

برای مشاهده و خرید شلوار لی زنانه از این لینک استفاده کنید. اگر به راهنمایی نیاز دارید با شماره 09302715816 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

5 دیدگاه در “لیست بهترین فروشگاه و مرکز خرید شلوار جین زنانه در تهران

  1. سپیده عزیزی گفت:

    خرید شلوار لی زنانه بسیار عالی است. شلوارهای لی بسیار راحت و مدرن هستند و می‌توانند به عنوان یک پوشاک زنانه شیک و جذاب برای هر روز استفاده شوند. همچنین، با خرید شلوار لی زنانه در دوران حرکت می‌توانیم براحتی و راحتی بیشتری برخورد کنیم. در انتخاب شلوار لی دقت کنید و از کیفیت مناسبی مطمئن شوید.

    1. سلام به شما
      بله دقیقا، شلوار لی زنانه یکی از مهمترین آیتم های اصلی در پوشاک زنانه هست. تنوع بسیار بالایی داره و افراد باید در هنگام خرید شلوار لی زنانه به جنس شلوار، فرم بدن خود دقت کنند تا خرید خوبی رو تجربه کنند.

  2. ساناز گفت:

    سلام
    ممنون از معرفی مرکز خرید های شلوار جین زنانه در تهران، فقط یه سوال داشتم، بخوایم با مترو بیایم کدوم فروشگاه به مترو نزدیک تره؟

    1. سلام به شما
      شما با مراجعه به فروشگاه امیر وی آی پی که در تهران میدان هفت حوض قرار داره، می تونید در ایستگاه مترو سرسبز پیاده بشید و بعداز 1 دقیقه پیاده روی به فروشگاه امیر وی ای پی برسید. اطلاعات تماس: 09302715816

  3. ریحانه علیزاده گفت:

    سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *