آموزشی

معرفی بهترین استایل زمستانی دخترانه شیک امسال!

استایل زمستانی دخترانه شیک

فصل زمستان فصل فوق العاده ای برای داشتن استایل زمستانی دخترانه ی جذاب است. در این  فصل زیبا با پوشیدن لایه لایه لباس پوشیدن می توانید هر روز استایل جدید و شیکی داشته باشید.

تمام استایل هایی که در  ادامه مشاهده می کنید را می توانید فقط با یک شال بپوشید، فقط لازم است که کمی خلاقیت چاشنی کارتان کنید تا هر روز استایل زمستانی جدیدی را تجربه کنید.

استایل زمستانی دخترانه با پالتو

یک پالتوی شتری از رنگ هایی جذاب زمستانی است که هر خانمی باید حداقل یکی از آن در کمد لباس خود داشته باشدو این رنگ رنگی خنثی است و با همه ی لباس های تان مانند، شلوار جین زنانه، شلوار چرم زنانه، بلوز بافت و… ست می شود.

استایل زمستانی دخترانه با پالتو
پالتو شتری مناسب برای استایل زمستانه دخترانه

رنگ شتری رنگ گرمی است. با پوشیدن رنگ شتری، در استایل زمستانی دخترانه، استایلی جذاب، مد و هماهنگ با تم زمستانی خواهید داشت.

شکت چهار خانه در استایل زمستانی دخترانه

از پالتو و شکت های چهارخانه در استایل زمستانی خود استفاده کنید. این طرح پارچه های چهار خانه بسیار در استایل زمستانی زنانه دیده می شود و ست های بسیار جذابی را می توانید با این لباس های چهار خانه داشته باشید.

لایه لایه لباس پوشیدن در استایل زمستانی دخترانه

از پیراهن  های یقه دارتان با بافت استفاده کنید. پیراهن پیقه دار و بلوز بافت، در کنار پالتو یا شکت زنانه استایل لایه لایه زیبایی را میسازد.

استایل زمستانی دخترانه لایه لایه لباس پوشیدن
استایل لایه لایه لباس پوشیدن زنانه

همچنین اگر از هودی و سیوشرت هم دوست دارید استفاده کنید می توانید این دو را روی هم بپوشید تا استایل لایه لایه جذابی داشته باشید.

کاشپن در استایل زمستانی دخترانه

کاپشن ها همیشه در زمستان کاربرد دارند و برای هوای زمستانی سرد شدید اهمیت زیادی در استایل زمستانی دخترانه پیدا می کنند. کاپشن های پفی از مدل لباس زمستانی زنانه پرطرفدار در پاییز و زمستان است.

تیپ زمستانی دخترانه با کاپشن
تیپ زمستانی دخترانه با کاپشن

اگر قدتان بلند نیست از پالتو هایی استفاده کنید که قدشان از زیر زانو بلند تر نباشد. اگر بلند تر باشد قدتان کوتاه دیده می شود. با این حال اگر علاقه دارید که قد پالتو بلندتر باشد، از بوت های پاشنه دار استفاده کنید.

همچنین رنگ شوار و بوت تان هم رنگ باشد، این موضوع باعث می شود تا قدتان بلند تر دیده شود و در نتیجه استایل زمستانی دخترانه شیک و جذابی داشته باشید.

پالتو تدی و خزدار زنانه در استایل زمستانی

پالتو های پشمی و خز دار، همچنین پالتو های تدی که به آنها تدی ببیی 🐑🐏 هم گفته می شود از مدل لباس های زمستانی شیک و جذاب برای خانم ها هستند. این مدل پالتو های تدی در رنگ های کلاسیک استایل زمستانی دخترانه شیک و جذابی میسازند.

تیپ زمستانی زنانه با پالتو تدی
پالتو تدی از استایل های جذاب زمستانی دخترانه

رنگ های جذاب پالتو های پشمی و تدی که در زمستان کاربردشان بیشتر است عبارتند از: رنگ شتری، رنگ طوسی، مشکی، سبز، زرد و زرشکی.

چکمه های ساق بلند در استایل زمستانی دخترانه

بوت های ساق بلند و ساق کوتاه جزء جدایی ناپذیر استایل زمستانی دخترانه است. این مدل بوت های ساق بلند با سایر لباس های زمستانی که در بالا معرفی کردیم تیپ زمستانه دخترانه جذابی را به شما می دهد.

انواع استایل پاییزی دخترانه
استایل زمستانی با بوت بلند زنانه

می توانید از این چکمه های ساق بلند در مهمانی ها با لگ چرم زنانه ست کنید و استایل شیک و جذابی داشته باشید.

استفاده از کلاه، دستکش و شال گردن در استایل زمستانی دخترانه

استفاده از شال گردن های بافت که در زمستان در سایر بوتیک ها دیده می شود استایل زمستانی دخترانه گرمی را به شما می دهد. همچنین ست بودن رنگ شال و کلاه  برای داشتن استایل زمستانه زنانه شیک بهتر است.

استایل زمستانی دخترانه با کاپشن و کلاه
تیپ زمستانی دخترانه با دستکش و کلاه

با پوشیدن شال گردن و کلاه دیگر نیازی به پوشیدن شال یا روسری نیست چون کاملا پوشیده میشود سر و گردن. استفاده از شال گردن و کلاه حتی می توانید در استایل دانشجویی دخترانه یا رفتن به محل کار هم استفاده کنید

دستکش هم برای داشتن استایل زمستانی دخترانه شیک کمکتان می کند، می توانید از دستکش های بافت و یا چرمی استفاده کنید. اگر دستکش چرمی خواستید بپوشید بهتر است که با رنگ بوت یا پالتو تان ست باشد تا جذابتر دیده شوید.

پانچو در استایل زمستانی دخترانه

پانچو ها نوعی پالتو زنانه هستند که در زمستان استایل جذابی به شما می دهند. می توانید در زیر پانچو بلوز بافت بپوشید تا استایل گرمی داشته باشید. پانچو را می توانید با بلوز بافت تان ست کنید تا استایل زمستانی دخترانه شیکی به همراه بوت زنانه داشته باشید.

پانچو در استایل زمستانی دخترانه
ست پانچو در استایل زمستانی زنانه

در این مقاله با انواع استایل زمستانی دخترانه آشنا شدید و با ایده گرفتن از آنها استایل زمستانی زنانه شیکی را می توانید در زمستان داشته باشید. لازم به ذکر است که استایل های معرفی شده برای دادن ایده به شماست و شما می توانید از علایق و سلیقه خودتان و الهام گرفتن از نمونه هایی که در بالا گفته شد استفاده کنید تا استایل زمستانی دخترانه ی جذاب داشته باشید.

لباس مناسب مهمانی در استایل زمستانی دخترانه

پانچو های بدون آستین این امکان را به شما می دهد تا در زیر از لباس های آستین بلند و بلوز استفاده کنید. همچنین استفاده از نیم بوت چرمی استایل شیک و جذابی به شما می دهد.

کت چرم از لباس های شیک در استایل زمستانی دخترانه است، در مهمانی های زمستانه، از لگ چرم زنانه با کت چرم استفاده میشود و استایل زنانه شیکی به شما می دهد. استتفاده از بوت چرمی هم جذابیت استایل شما را دوچندان می کند.

می توانید از لگ چرم براق، یا لگ چرم مات استفاده کنید و در مهمانی با بلوز بافت یا شومیز استایل تان را با بوت یا نیم بوت پاشنه دار تکمیل کنید.

در ادامه نمونه هایی از استایل زمستانی دخترانه در اختیارتان قرار می دهیم تا از آنها ایده بگیرید و در استایل زمستانه خود استفاده نمایید:

تیپ زمستانی زنانه با پانچو
استایل زمستانی با پانچو شیک و شلوار جین زنانه
استایل زنانه زمستانی با کت چرم
کت چرم زنانه کوتاه استایل شیک مهمانی ها و دورهمی های دوستانه
استایل زمستانی دخترانه  با شلوار بگ ذغالی
استایل با شلوار بگ ذغالی
تیپ دخترانه زمستانی با کت و بلوز
استایل با کت چرم زنانه و شلوار جین مشکی
استایل زمستانی دخترانه با کاپشن سفید
استایل با پالتو خز زنانه شیک
استایل زمستانی زنانه با ژاکت
استایل جذاب زمستانی دخترانه با شلوار جین مام استایل
استایل زمستانی زنانه با پالتو
استایل زمستانی با پالتو فوتر زنانه و دامن
تیپ زمستانی دخترانه با کاپشن بلند زنانه
کاپشن دخترانه با دستکش در زمستان
استایل زمستانی با کلاه و دستکش دخترانه
سلفی گرفتن در روزهای زیبای زمستانی
استایل زمستانه دخترانه با پالتو تدی
پالتو تدی زنانه در استایل زمستانی زنانه
تیپ زمستانه دخترانه با کاپشن
استایل زمستانه دخترانه با شلوار جین مام استایل و نیم بوت
تیپ زمستانی دخترانه با پالتو کوتاه زنانه
استایل با پالتو زنانه در روزهای زمستانی
استایل زمستانی دخترانه با کاپشن
استایل با کاپشن خز دار زنانه

برای خرید شلوار جین زنانه از این لینک استفاده کنید. اگر به راهنمایی نیاز دارید با شماره 09302715816 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *