آموزشی

شلوار دمپا مناسب چه افرادی است

شلوار دمپا مناسب چه افرادی است

شلوار دمپا گشاد از شلوار های شیک و جذاب این روز های ایران و جهان است. خانم های جوان از این مدل شلوار دمپا گشاد بسیار استقبال می کنند چون تیپ های شیکی با شلوار دمپا می توانید داشته باشید. حال سوال اینجاست شلوار دمپا مناسب چه افرادی است؟

شلوار دمپا در انواع مختلف مثل شلوار جین دمپا گشاد و شلوار پارچه ای دمپا در بازار وجود دارد که هر کدام از آن در استایل های مختلفی استفاده می شود. مثلا از شلوار لی دمپا در استایل اسپرت، استایل دانشجویی، استایل روزمره و کافه و… استفاده می شود. هچنین از شلوار پارچه ای دمپا گشاد در استایل رسمی، استایل مجلسی و مهمانی کاربرد دارد.

شلوار دمپا مناسب چه افرادی است؟

خب این سوال خیلی از خانم های شیک پوش است که شلوار دمپا مناسب چه افرادی است؟ ابتدا ویژگی ظاهری این شلوار را باید بدانید تا در ادامه مشخص کنیم که این شلوار زیبا و ترند واقعا برای چه افرادی مناسب است.

 شلوار دمپا مناسب چه اندامی است شلوار دمپا گشاد سفید شیک
شلوار دمپا مناسب چه افرادی است

شلوار دمپا از کمر تا زانو جذب و از زانو به پایین گشاد می شود. به شلوار دمپا گشاد شلوار بوت کات هم گفته می شود. البته تفاوتی ریزی دارد و آن هم دمپا شلوار بوت کات از شلوار جین دمپا گشاد کوچیکتر است.

شلوار دمپا گشاد مناسب افراد قد کوتاه

شلوار دمپا گشاد لی و پارچه ای فاق بلند هستند بخاطر همین قد افراد را بلند تر نشان می دهند. پس بسیار مناسب برای افرادی است که می خواهند قدشان بلند تر دیده شود. اگر شما قدتان کوتاه است و می خواهید بلندتر دیده شوید می توانید از شلوار لی دمپا گشاد یا شلوار پارچه ای دمپا در استایل تان استفاده کنید.

شلوار دمپا گشاد ذغالی
شلوار جین دمپا گشاد ذغالی

همچنین استفاده از کفش پاشنه بلند، استفاده از مانتوی کوتاه و بستن کمربند در بالاترین نقطه بدن باعث می شود قد بلندتر دیده شوید.

شلوار دمپا مناسب افراد قد بلند

اگر شما قد بلند هستید شلوار دمپا را به سادگی در استایل تان می توانید استفاده کنید  بدون نیاز به کفش پاشنه بلند. شما با این شلوار جذابیت بیشتر را به خودتان هدیه می دهید.

شلوار دمپا مناسب فرم بدن گلابی شکل

شلوار مناسب  فرم بدن گلابی شکل شلوار دمپا گشاد است. ویژگی اندام گلابی شکل، دور باسن از دور سینه بزرگتر است و خط کمر بصورت واضح مشخص است. ویژگی مثبت اندام گلابی شکل گردن باریک و بازوهای باریک و کمر باریکشان است.

شلوار دمپا گشاد لی با مانتو کتی
شلوار جین دمپا مناسب فرم بدن گلابی

شلوار لی دمپا باعث ایجاد تعادل در اندام گلابی شکل می شود. اگر شما فرم بدن گلابی شکل دارید بهترین شلوار برای شما شلوار دمپا گشاد لی یا پارچه ای است. بخاطر اینکه شلوار جین تنگ دخترانه و چسبان پایین تنه را بزرگتر از حالت اصلی نشان می دهد اما شلوار بوت کات یا شلوار دمپا پایین تنه را نه تنها بزرگ نشان نمی دهد بلکه باعث ایجاد تعادل در اندام تان می شود.

شلوار دمپا گشاد مناسب افراد چاق

اگر می خواهید شلواری بپوشید که واقعا احساس راحتی را با آن داشته باشید، شلوار دمپا گشاد انتخابی ایده آل برای افراد چاق است. افراد چاق معمولا فرم بدن شان سیبی شکل است. این افراد باید از شلوار جین دمپا در استایل شان استفاده کنند دلیلش هم مشخص است:

همانطور که در بالا اشاره کردم؛ شلوار دمپا گشاد فاق بلند است خب این ویژگی باعث می شود که دکمه شلوار بالای ناف بسته شود و در نتیجه پاها بلند و کشیده دیده می شود و لاغر تر دیده می شوید.

شلوار جین دمپا گشاد مشکی
شلوار لی دمپا گشاد مشکی

بهتر است از شلوار جین دمپا گشاد تیره و مشکی یا ذغالی استفاده کنید تا پاها را لاغر تر و کشیده نشان دهد.

شلوار دمپا(بوت کات) مناسب افراد با فرم بدن مستعطیلی

شلوار بوت کات در واقع همان شلوار دمپا گشاد است ولی دمپای باریک تری دارد. پس بسیار مناسب افراد با بدن مستعطیلی است. افرادی با بدن مستعطیلی شکل به دلیل اینکه انحنای بدن شان زیاد مشخص نیست و خط کمر مشخص نمی شود، بهتر است که شلوار بوت کات بپوشند تا خط کمر را نشان دهد و دمپا شلوار بوت ظرافت خاصی به اندام مستعطیلی می دهد.

شلوار بوت کات یخی با کت جین مناسب افراد با بدن مستعطیلی شکل
شلوار بوت کات مناسب فرم بدن مستعطیلی

شلوار بوت کات یخی و آبی روشن گزینه ی خوبی برای افراد با بدن مستعطیلی هستند. رنگ های تیره پاها را توپُر نشان می دهد.

بستن کمربند بر روی شلوار بوت کات باعث ایجاد خط کمر باریک در اندام مستعطیلی می شود.

آیا شلوار دمپا مناسب اندام ساعث شنی است؟

افراد با فرم بدن ساعت شنی دور باسن و دور سینه یک اندازه است و کمر بسیار باریک است و این ویژگی باعث شده تا محبوب ترین اندام در بین خانم ها باشد.

اندام ساعت شنی می تواند از انواع شلوار جین زنانه استفاده کند اما شلوار دمپا گشاد فرم پاها را به خوبی در اندام ساعت شنی نمایش می دهد. پاها را بلند و کشیده نشان می دهد و با مانتوهای اندامی بسیار شیک و جذاب دیده می شوید.

شلوار دمپا گشاد مناسب افراد ساعت شنی
شلوار جین بوت کات آبی روشن

پس شوار دمپا گشاد جین و پارچه ای برای اندام ساعت شنی مناسب است.

در نهایت…

شلوار دمپا گشاد شلواری شیک و جذاب است که امروزه بسیار مُد و ترند شده است. در این مقاله فهمیدیم شلوار دمپا مناسب چه افرادی است و بهتره چطور از این شلوار استفاده کنیم.

برای خرید شلوار لی دمپا از این لینک استفاده کنید. اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید با شماره 09302715816 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *