مد و استایل

اصول ست کردن شلوار جین تنگ مشکی با لباس زنانه

ست کردن شلوار جین تنگ مشکی با لباس

شلوار جین تنگ مشکی از شلوار های پر کاربرد در استایل خانم ها است. اکثر خانم ها حداقل یکی از آن را در کمد خود دارند. ست کردن شلوار جین تنگ مشکی کار سختی نیست اما نکته هایی دارد که در ادامه این مقاله به آن میپردازیم.

ست با شلوار مشکی دخترانه یکی از راحت ترین روش های تیپ زدن است. یعنی شما در هر محیطی می توانید از ترکیب شلوار مشکی دخترانه با پیراهن و مانتو استفاده کنید. یکی از رایج ترین استایل ها با شلوار مشکی زنانه استایل دانشجویی، محل کار، خرید های روزمره و پاساژ گردی برای خرید است.

کت تک سفید زنانه با شلوار جین مشکی
تیپ با شلوار مشکی زنانه

شلوار جین مشکی کاربرد های مختلفی دارد؛ ممکن است در یک تعطیلات اخر هفته بپوشید، یا در دفتر و محل کار تان از ان استفاده کنید و یا در ملاقات کاری و اداری و یا دوستانه استایل شیکی داشته باشید.

شلوار جین تنگ مشکی لیاقتشان بیشتر از این است که فقط با تاپ و تیشرت سفید پوشیده شوند. آنها را با لباس های مد بپوشید تا جانی دوباره به استایل شما بدهند. هر چند که همه ما بدون فکر از شلوار جین جذب مشکی در استایل مان استفاده می کنیم اما، بهتر است تا درست و اصولی از آنها در استایل خود استفاده کنیم.

در ادامه چند ست با شلوار جین تنگ مشکی در اختیارتان قرار می دهیم تا استایل جذاب تری با این شلوار شیک داشته باشید.

شلوار جین تنگ مشکی و هودی

ست کردن شلوار جین تنگ مشکی با هودی ظاهر شیک و مرتبی میسازد. هودی با شلوار جین مشکی ست مناسبی در فصل پاییز است و با کفش کتونی، آس استار و نیم بوت تکمیل تر می شود.

ست کردن شلوار جین تنگ مشکی دخترانه با هودی
ست کردن هودی با شلوار جین تنگ مشکی

شلوار جین تنگ مشکی و استایل خیابانی با کت

این یک استایل شیک برای ملاقات های کاری یا ملاقات های دوستانه است. شلوار جین تنگ مشکی را با یک کت زنانه بپوشید، در زیر لباس از یک تی شرت سفید یا مشکی استفاده کنید و در نهایت شلوار جین تنگ مشکی بپوشید.

استفاده از کفش های کالج و  لوفر استایل شما را تکمیل می کند. اگر در شرایطی بودید که کفش پاشنه بلند هم می توانستید بپوشید، توصیه می شود که از پاشنه بلند برای جذابیت بیشتر استفاده کنید.

تیپ با شلوار لی مشکی دخترانه
شلوار لی مشکی با کت چرم

لباس طوسی پاییزی یا زمستانی با شلوار جین تنگ مشکی

برای ست کردن شلوار جین تنگ مشکی زنانه در زمستان از یک پالتو طوسی کمک بگیرید. پالتو شما را گرم نگه می دارد. همچنین استفاده از یک بلوز قهوه ای، یا شتری استایل گرم تری به شما می دهد. ست شلوار با نیم بوت زنانه استایل زمستانی شما را تکمیل می کند.

اصول ست کردن شلوار جین تنگ مشکی با پالتو و بوت زنانه
مدل پالتو فوتر طوسی با شلوار لی تنگ مشکی دخترانه

لباس مشکی با شلوار جین تنگ مشکی

پالتو های مشکی زنانه، در پاییز و زمستان کاربردشان زیاد می شود، به دلیل آنکه پالتو جنس بسیار گرمی دارد. حالا یکی دیگر از روش های ست کردن شلوار جین تنگ مشکی دخترانه، با لباس های مشکی مانند پالتو است. استایل شیکی به شما می دهد و میتوانید در استایل رسمی یا خیابانی از این ست استفاده کنید.

اصول ست کردن شلوار لی مشکی دخترانه با بلوز و شومیز زنانه
استایل زمستانی دخترانه با شلوار جین مشکی

شلوار جین تنگ مشکی و ژاکت

استفاده از ژاکت در پاییز بسیار به چشم میخورد. استفاده از یک ژاکت چهار خونه به همراه یک پیراهن سفید و نیم بوت و ست کردن با شلوار جین تنگ مشکی استایل جذابی به شما می دهد. این ست برای ملاقات های روزمره، خرید و … استایل منحصر به فردی به شما می دهد.

ست کردن شلوار جین تنگ مشکی با ژاکت
ست شلوار لی مشکی با پیراهن و ژاکت

 شلوار جین تنگ مشکی و کتانی روشن

کتونی سفید با اکثر لباس ها ست می شود و جذابیت خاصی به شما می دهد. حالا ست کردن شلوار جین مشکی با کتونی سفید استایل شیک به همراه یک تاپ یا تی شرت سفید ست خوشگلی می شود که می توانید با مانتو های کوتاه جلو باز ست کنید و بدرخشید.

ست کردن شلوار جین تنگ مشکی دخترانه با کتونی سفید
شلوار لی تنگ مشکی دخترانه با کتونی سفید

 پالتو خزدار و شلوار جین تنگ مشکی

یکی از آیتم های جذاب در زمستان، ست کردن شلوار جین تنگ مشکی با پالتو خزدار است. این پالتو ها جنس گرمی دارند و داخل آنها آستر دوزی شده است. در این ست بهتر است از بوت مشکی استفاده کنید تا نهایت جذابیت را احساس کنید و بدرخشید.

ست شلوار جین تنگ مشکی با پالتو خزدار زنانه
پالتو خز زنانه از ترند های زمستان امسال

با کت چرم زنانه چی بپوشیم؟

شلوار جین تنگ مشکی و پالتو

در زمستان، پالتو ها رنگهای بسیاری دارند که جنس آنها فوتر ( پشمی) سوییت و چرمی است. ست کردن شلوار جین تنگ مشکی با بافت سفید و پالتو صورتی، استایل زمستانی دخترانه جذابی به شما می هد.

ست کردن شلوار جین مشکی تنگ با پالتو زنانه
پالتو فوتر صورتی زنانه با شلوار لی تنگ مشکی

در این ست زمستانی دخترانه استفاده از نیم بوت با لگ چرم زنانه هم جذابیت خودش را دارد.

شلوار جین تنگ مشکی و کت چرم

شلوار چین تنگ مشکی با کت چرم زنانه
شلوار جین تنگ مشکی با کت چرم زنانه

کت چرم زنانه، از آیتم های جذابی است که در کمد خانم های شیک پوش وجود دارد. ست کردن شلوار جین تنگ مشکی با کت چرم زنانه استایل واقعا جذابی میسارد. در این استایل اگر یک کمربند کت چرم تان داشته باشد و از نیم بوت زنانه استفاده کنید، ست شیک و جذاب زنانه ای خواهید داشت.

مانتو و بلوز مشکی با شلوار جین مشکی

روش ست کردن شلوار جین تنگ مشکی زنانه
استایل کژوال زنانه با شلوار مشکی

چیزی که باعث جذابیت این استایل می شود سادگی آن است. برای داشتن یک استایل اداری و رسمی پوشیدن یک مانتو یقه انگلیسی و شلوار جین تنگ مشکی به همراه کفش کالج این استایل ساده اما شیک را به شما می دهد. زیبایی استایل در سادگی آن است.

استفاده از اکسسوری مانند کیف دوشی و عینگ دودی جذابیت استایل کژوال تان را بیشتر می کند.

شلوار جین تنگ مشکی و تی شرت سفید بپوشید

یکی از پرکاربرد ترین ست هایی که با شلوار جین مشکی می توان داشت؛ ست کردن شلوار جین تنگ مشکی با تی شرت سفید است. در واقع این ست با هر لباسی قابل پوشیدن است. با انواع مانتو ها و پالتو های زنانه ست می شود و می توان گفت ست شیک و بدون دغدغه ای را پوشیده اید که هم شیک و هم زیبا است.

برای خرید شلوار جین زنانه از این لینک استفاده کنید. اگر به راهنمایی نیاز دارید می توانید با شماره 09302715816 تمای بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *